C280T Sport -98 *Myyty* Seuraavan suunnittelua.

Mersujen (ja vain Mersujen tai suoraan niihin liittyvät) korjaustarinat, -ohjeet ja muut vastaavat projektikertomukset.
Vastaa Viestiin
Avatar
C280
Mersumies
Mersumies
Viestit: 578
Liittynyt: Ke 28.01.2009 13:51
Paikkakunta: Jalasjärvi

Re: C280 Sport -98 ja ex. 190e Mosselman

Viesti Kirjoittaja C280 »

Petterii kirjoitti:heitäs samalla muutama neliö vaimennusmattoa oviin, hyvä hinta/hyötysuhde ainaki ku etuovet vaimentaa
Juu tarkoitus olis edes vähän äänieristää ovia ja samalla peräloorasta varapyöränkotelon ympäristö jos piisaa viittin tippoja :D
Mikäs äänieriste olisi hyvää stp vai dynamat? vai joku muu??
Ja hyvää uutta vuotta 2012 kaikille foorumin jäsenille 8)
Scania R500 -18 (Työauto)
Ford Focus ST Diesel -17
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Avatar
C280
Mersumies
Mersumies
Viestit: 578
Liittynyt: Ke 28.01.2009 13:51
Paikkakunta: Jalasjärvi

Re: C280 Sport -98 ja ex. 190e Mosselman

Viesti Kirjoittaja C280 »

Uusi talvilookki..
Brabukset alla ja niille tuli laitettua Michelin X-Ice North2 koossa 215/45-17

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva
Scania R500 -18 (Työauto)
Ford Focus ST Diesel -17
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Avatar
hasa_
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 98
Liittynyt: Su 04.07.2010 16:54
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: C280 Sport -98 *talvivanne kuvia*

Viesti Kirjoittaja hasa_ »

hyvin sopii brabukset ceen alle, muutenkin hyvän näköönen peli
Avatar
C280
Mersumies
Mersumies
Viestit: 578
Liittynyt: Ke 28.01.2009 13:51
Paikkakunta: Jalasjärvi

Re: C280 Sport -98 *talvivanne kuvia*

Viesti Kirjoittaja C280 »

hasa_ kirjoitti:hyvin sopii brabukset ceen alle, muutenkin hyvän näköönen peli
Kiitoksia, on se nyt jo kohtuu kunnossa ajomäärään nähden 322 tkm :D

Ja lisää kuvasaastetta, tällä kertaa kaiuttimien muodossa mitkä odottavat asennus motivaatiota :roll:

Etupään erillis-sarja

Kuva

Takaovien koaksiaalit

Kuva

Ja kaiuttimien mallikohtaiset ovi adapterit

Kuva
Scania R500 -18 (Työauto)
Ford Focus ST Diesel -17
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Lade
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 170
Liittynyt: Ke 22.09.2004 16:51
Paikkakunta: hämeenlinna

Re: C280 Sport -98

Viesti Kirjoittaja Lade »

Se äänieristys ei ole hirveän helppoa. Itse laitoin ex. c43 farkkuun jonkun neliön dynamattia (lattiaan, takapenkistä takalasin alalaitaan), ja täytyy sanoa, etten huomannut juurikaan mitään eroa ajoäänissä. 202 farkun keskimääräistä mersua suurempi melu lienee vaan hyväksyttävä :(
E220cdi-14
E280cdi-08, ex
C43Amg-98, ex
Clk 320-97,ex
300CEA-89,Ex
+liuta muunmerkkisiä
kehonsiirtimiä
Jolle
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2596
Liittynyt: To 03.07.2008 21:39
Paikkakunta: Mynämäki

Re: C280 Sport -98

Viesti Kirjoittaja Jolle »

Mulla on omassa 202 farkussa äänieristetty nyt takaluukku kokonaisuudessaan, takalattia, takapyöräkupit ja takakyljet. Etupäästä etuovet ja tulipelti ja voin todeta että kyllä on ollut vaikutusta ajomeluun! Erityisesti tulepeltien johtojen läpivienteihin kannattaa laittaa päälle äänieristeet ja se kolmio siinä käsijärrupolkimen takana kannattaa tukkia (w203 korisessa tämä on tehty tehtaan toimesta) ja sama kohta hanttarin puolelta luonnollisesti. Etuovien eristys vaikuttaa myös huomattavasti rengasääniin.
Kevään aikana eristän vielä katon ja takaovet :D
-00 C200CDI AT
-83 300GD A
Avatar
C280
Mersumies
Mersumies
Viestit: 578
Liittynyt: Ke 28.01.2009 13:51
Paikkakunta: Jalasjärvi

Re: C280 Sport -98

Viesti Kirjoittaja C280 »

Lade kirjoitti:Se äänieristys ei ole hirveän helppoa. Itse laitoin ex. c43 farkkuun jonkun neliön dynamattia (lattiaan, takapenkistä takalasin alalaitaan), ja täytyy sanoa, etten huomannut juurikaan mitään eroa ajoäänissä. 202 farkun keskimääräistä mersua suurempi melu lienee vaan hyväksyttävä :(
Jolle kirjoitti:Mulla on omassa 202 farkussa äänieristetty nyt takaluukku kokonaisuudessaan, takalattia, takapyöräkupit ja takakyljet. Etupäästä etuovet ja tulipelti ja voin todeta että kyllä on ollut vaikutusta ajomeluun! Erityisesti tulepeltien johtojen läpivienteihin kannattaa laittaa päälle äänieristeet ja se kolmio siinä käsijärrupolkimen takana kannattaa tukkia (w203 korisessa tämä on tehty tehtaan toimesta) ja sama kohta hanttarin puolelta luonnollisesti. Etuovien eristys vaikuttaa myös huomattavasti rengasääniin.
Kevään aikana eristän vielä katon ja takaovet :D
Mukava saada kunnon tietoa tästä farkun äänieristyksestä, että mitä kaikkea kannattaa ottaa huomioon :thumbup:
Taitaa vaan omalla kohdalla siirtyä tämä homma tuonne kevääseen/kesään, kun oman pajan lämmitys-systeemit ei ole vielä valmiina. Eikä viitti pakkasen aikana alkaa tekemään, tietty jos hakis kaverilta lainaan sellaisen polttoainetoimisen lämmittimen. Mutta sitten pitäis rajata hallin sisäpinta-alaa pienemmäksi missä työstää mersua, kun ei ole järkeä alkaa isoa hallia kokonaan lämmittämään turhaan..
Scania R500 -18 (Työauto)
Ford Focus ST Diesel -17
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Avatar
C280
Mersumies
Mersumies
Viestit: 578
Liittynyt: Ke 28.01.2009 13:51
Paikkakunta: Jalasjärvi

Re: C280 Sport -98

Viesti Kirjoittaja C280 »

Kyllä aika menee nopeasti, just huomasin että tullu tänne foorumille jaariteltua kaikkea turhanpäiväistä jo 3 vuotta.
Piti käydä tänään vähän ajelemas mersulla jääradallakin se kun on tuos kilometrin pääs ja kivaa oli :D
Tällä kertaa ei mennyt kuin lokarinjatkokappale apukuskin puolelta jääpaakun takia paskaksi onneksi ei mennyt muuta rikki :thumbup:
Scania R500 -18 (Työauto)
Ford Focus ST Diesel -17
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Avatar
C280
Mersumies
Mersumies
Viestit: 578
Liittynyt: Ke 28.01.2009 13:51
Paikkakunta: Jalasjärvi

Re: C280 Sport -98

Viesti Kirjoittaja C280 »

Röntän valmistelua ens viikon Lapin reissuun, tuli haettua alkuperäinen kaukalomatto perälootaan ja katolle laitettua kaverin kummallekkin puolelle aukeava suksiboksi joka tuntuu häiritsevän kaikkia bmw kuskia ihmeellisellä tavalla..
No näyttäähän se boksin kans perheautolta jonka ei pitäisi kulkea mihinkään :D

Kuva
Scania R500 -18 (Työauto)
Ford Focus ST Diesel -17
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Avatar
C280
Mersumies
Mersumies
Viestit: 578
Liittynyt: Ke 28.01.2009 13:51
Paikkakunta: Jalasjärvi

Re: C280 Sport -98

Viesti Kirjoittaja C280 »

Yritin haulla etsiä mutta en löytänyt tälläistä tietoa joten kysyn viisaammilta :)
Kuinka suuri homma on saada sopimaan 190 cosworthin kitkalukkoperä C:n takakelkkaan? jotain olen lukenut ulkomaisilta foorumeilta asiasta että takakannen vaihdolla menisi.. mutta mikä tieto paikkaansa.. Vetoakselit kun omassa on jo valmiiksi 32mm paksut että käykö ne tuon perän kans vai meneekö nekin vaihtoon samalla.. Ja lisäkysymys löytyykö cosworthin perää 3.07 välityksellä? mikä olisi sama kuin tuo oma vakioperä..
Kun tuli tälläisiä visioita että jos tuollaisen perän saisi laitettua tuohon rönttään ja jäisi turha kuovittelu pois :thumbup:
Scania R500 -18 (Työauto)
Ford Focus ST Diesel -17
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Avatar
jukkis.
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1606
Liittynyt: La 14.01.2006 17:38
Paikkakunta: Pyhäjoki/Kalajoki

Re: C280 Sport -98

Viesti Kirjoittaja jukkis. »

Kyllä se sinne menee takakannen vaihdolla. Vähän kapeampi se kyllä taitaa olla. 3.07 välitystä on kossuissa ollut olikohan se -87? Asti. Voithan sää laittaa sinne myös asd perän joka kyllä käy suoraan kun poistat asd-sylinterit ja vaihdat vetarinlaipat vaikka siitä sun vanhasta perästä tai jostakin lukottomasta romu perästä.
Avatar
-230k-
Mersumies
Mersumies
Viestit: 919
Liittynyt: Su 21.08.2011 19:49
Paikkakunta: Masku

Re: C280 Sport -98

Viesti Kirjoittaja -230k- »

Ite aion laittaa w202 koriseen w124/w201 asd perän ja paineella säätää halutun lukon 30-100%,asd putkiin vaan paineliitin niin pitäis pelittää.
Paremmin löytyy noita verrattuna 16venttiilisen periin. :)
Mielestäni anoppiarkku sopii farkkuceehen hienosti! :thumbup:
W166 250CDI -12 exw447 114CDI -15 exS212 220CDI -14
exS205 180CDI -16 exW212 220CDI -14 exS211 320CDI -07 exW124 300D -91 exS211 320CDI -04 exW202 230K -96 exS124 300D -87
Avatar
Mika.T
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 8789
Liittynyt: Pe 17.10.2003 19:47

Re: C280 Sport -98

Viesti Kirjoittaja Mika.T »

Olikos tämä sähköohjatulla automaatilla?

Jos on niin perävälitys pitää säilyttää samana kuin orkkiksessa.
Tai sitten löytää jostakin oikealla perävälityksellä oleva laatikon ohjainpoksi.

Tuo rajaa aika paljon perävälityksen muutoksia.
Avatar
C280
Mersumies
Mersumies
Viestit: 578
Liittynyt: Ke 28.01.2009 13:51
Paikkakunta: Jalasjärvi

Re: C280 Sport -98

Viesti Kirjoittaja C280 »

Vaihtoehtona on ollut rakentaa juuri tuosta asd perästä jos ei laita cossun kitkalukkoperää sinne..
Juu on sähköohjatulla automaatilla sen takia kysyinkin että löytyykö cossun perästä sitä samaa välitystä kun ei viitsi laatikon boksia kuitenkaan alkaa turhaan vaihtelemaan.. Ja asd perästä ainakin muistaakseni löytyy tuo 3.07 välitys..
Kuinkas löytyykö noista vierasperistä mitään vaihtoehtoa mitä kannattaisi harkita esim. bmw:n kitkalukkoperä?
Scania R500 -18 (Työauto)
Ford Focus ST Diesel -17
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Avatar
C280
Mersumies
Mersumies
Viestit: 578
Liittynyt: Ke 28.01.2009 13:51
Paikkakunta: Jalasjärvi

Re: C280 Sport -98

Viesti Kirjoittaja C280 »

Lapin reissu tehtynä, mukana yhteensä 5 henkilöä peräloota ja suksiboksi aivan täynnä tavaraa menomatkalla keskikulutus 10l satasella nopeuden ollessa noin 90-120km/h.. Ja takaisin tullessa vähän reippaampi vauhti ja kulutus yllättäen 8.6l satasella..
Tämähän menee jo melkein ekoauto kategoriaan.. Reissun ainut miinus tuli siitä että saa maalata etulokasuojien kaarien sisäpuolet kokonaan uudestaan, johtuen väkimäärän ja tavaran painosta..
Pyörät otti kirjaimellisesti kiinni ja maalit lähti ja nastat teki komeat jäljet lokarinkaariin..
Scania R500 -18 (Työauto)
Ford Focus ST Diesel -17
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Avatar
C280
Mersumies
Mersumies
Viestit: 578
Liittynyt: Ke 28.01.2009 13:51
Paikkakunta: Jalasjärvi

Re: C280 Sport -98

Viesti Kirjoittaja C280 »

Tänään tuli lopultakin tilattua ne Bilsteinin Sprintit joka kulmaan, kun alkaa nuo vanhat näyttää sellaisia merkkejä että saa laittaa ne verkon painoksi. Ajo-ominaisuudet kadonnut tyystin no sallittakoon se vanhoille Bilsteineille, on niillä jo kuitenkin rullattu 327tkm ja kohta 14 vuotta ollu auton alla että hyvin kyllä ovat omasta mielestä kestäneet :D

Edit 28.3 Iskarit saapuivat ja hinta oli 586,50e kuluineen.. Todella nopeaa toimintaa KL-Varaosilta siitä ruusuja paljon :thumbup:
Scania R500 -18 (Työauto)
Ford Focus ST Diesel -17
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Avatar
C280
Mersumies
Mersumies
Viestit: 578
Liittynyt: Ke 28.01.2009 13:51
Paikkakunta: Jalasjärvi

Re: C280 Sport -98

Viesti Kirjoittaja C280 »

Iskarit asennettuna ja kaikki verhoilut yms. kasattuna takaisin paikalleen.. Kai nuolla ny taas seuraavat 300tkm päästää :D
Vielä kun saisi euroja lisää, niin hommaisi ne Eibachin vakaajat :thumbup:
Scania R500 -18 (Työauto)
Ford Focus ST Diesel -17
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Avatar
jukkis.
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1606
Liittynyt: La 14.01.2006 17:38
Paikkakunta: Pyhäjoki/Kalajoki

Re: C280 Sport -98

Viesti Kirjoittaja jukkis. »

C280 kirjoitti: Vielä kun saisi euroja lisää, niin hommaisi ne Eibachin vakaajat :thumbup:

mittaappa niitten sportin vakaajien vahvuus ja vertaa eibachin tarjontaan. :wink:
Avatar
C280
Mersumies
Mersumies
Viestit: 578
Liittynyt: Ke 28.01.2009 13:51
Paikkakunta: Jalasjärvi

Re: C280 Sport -98

Viesti Kirjoittaja C280 »

jukkis. kirjoitti:
C280 kirjoitti: Vielä kun saisi euroja lisää, niin hommaisi ne Eibachin vakaajat :thumbup:

mittaappa niitten sportin vakaajien vahvuus ja vertaa eibachin tarjontaan. :wink:
Pitääpä käydä mittaamas joku päivä kun kerkiää.. meinaa tuo aika mennä töis ja sitte tuon tuvan lämpöjärjestelmän muutoksen kans ku tuloo maalämpö.. No eipä tartte ostaa enää lämmitysöljyä sen jälkeen :thumbup:

Ja autokuumettaki pökkää taas päälle :D kai se on tuo kevät kun mieli teköö taas ostaa joku 190 tai 124 koppaanen kakkosautoksi.. :angel:
Viimeksi muokannut C280, Su 15.04.2012 12:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Scania R500 -18 (Työauto)
Ford Focus ST Diesel -17
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Jolle
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2596
Liittynyt: To 03.07.2008 21:39
Paikkakunta: Mynämäki

Re: C280 Sport -98

Viesti Kirjoittaja Jolle »

jukkis. kirjoitti:
C280 kirjoitti: Vielä kun saisi euroja lisää, niin hommaisi ne Eibachin vakaajat :thumbup:

mittaappa niitten sportin vakaajien vahvuus ja vertaa eibachin tarjontaan. :wink:
Ei paksuus kerro kaikkea :crazy:
Menikös se niin että c36 on samanpaksuiset vakaajat kuin sportissa mutta materiaali on erilaista, sitten c43 on ihan paksummat vakaajat kuin muissa ja ainakin ne ovat eibachin valmistamat.

Takavakaajassa paksuudesta voi päätellä jotain mutta etuvakaajassa vaikuttaa muoto, tuossa verrattu 280 sportin vakaajaa ja c43 vakaajaa

http://www.benzworld.org/forums/w202-c- ... bar-3.html" onclick="window.open(this.href);return false;
-00 C200CDI AT
-83 300GD A
Jolle
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2596
Liittynyt: To 03.07.2008 21:39
Paikkakunta: Mynämäki

Re: C280 Sport -98

Viesti Kirjoittaja Jolle »

Jolle kirjoitti:
jukkis. kirjoitti:
C280 kirjoitti: Vielä kun saisi euroja lisää, niin hommaisi ne Eibachin vakaajat :thumbup:

mittaappa niitten sportin vakaajien vahvuus ja vertaa eibachin tarjontaan. :wink:
Ei paksuus kerro kaikkea :crazy:
Menikös se niin että c36 on samanpaksuiset vakaajat kuin sportissa mutta materiaali on erilaista, sitten c43 on ihan paksummat vakaajat kuin muissa ja ainakin ne ovat eibachin valmistamat.

Takavakaajassa paksuudesta voi päätellä jotain mutta etuvakaajassa vaikuttaa muoto, tuossa verrattu 280 sportin vakaajaa ja c43 vakaajaa

http://www.benzworld.org/forums/w202-c- ... bar-3.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Itsellä olis tarkoituksena hommata c43 vakaajat tuohon omaan laitteeseen :roll:
-00 C200CDI AT
-83 300GD A
Avatar
C280
Mersumies
Mersumies
Viestit: 578
Liittynyt: Ke 28.01.2009 13:51
Paikkakunta: Jalasjärvi

Re: C280 Sport -98 ja *autokuumetta*

Viesti Kirjoittaja C280 »

Tulevan projektiauton vanteiden testausta röntän alla:

Kuva

Kuva

Ja välillä näköjään tulee tähänkin vikaa johtuen iästä ja kilometreistä.. Tuulilasinpyyhin mekanismi päätti sanoa työsopimuksen irti kun tulin kaverin hallilta kotia kohti vesisateessa, ilmeisesti ratas lyö ylitte alapäästä kun kuuluu raks raks ääni varrenkiinnitys kohdasta eikä palaudu omaan asentoonsa kuin käsin auttamalla..
Onko se ratas muovia vai mitä materiaalia? kun ei ole tullut itse sellaista vielä purettua koskaan ja saako sinne uutta ratasta?
Siis jos se vika on siinä kun en ole vielä kerinnyt purkaa sitä irti asti..
Scania R500 -18 (Työauto)
Ford Focus ST Diesel -17
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Avatar
C280
Mersumies
Mersumies
Viestit: 578
Liittynyt: Ke 28.01.2009 13:51
Paikkakunta: Jalasjärvi

Re: C280 Sport -98 ja *autokuumetta*

Viesti Kirjoittaja C280 »

Tulevana viikonloppuna pitäisi mennä katsomaan yhtä w201 projektia.. Autosta sen verran että perus bensa manuaali..
Manuaali sen takia koska Mosselmanista jäi sellainen kuva että bensaturbo ja automaatti eivät kuulu samaan autoon :wave:
Jos kaikki menee niinkuin on suunniteltu ja auto sellainen kuin kehuttu, niin taitaa alkaa taas jonkin sortin rakentaminen mutta se että millä tekniikalla se tehdään niin on vielä täysin auki..
Scania R500 -18 (Työauto)
Ford Focus ST Diesel -17
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Avatar
Mr300
Mersumies
Mersumies
Viestit: 869
Liittynyt: Su 05.04.2009 15:56
Paikkakunta: Espoo

Re: C280 Sport -98 ja *autokuumetta*

Viesti Kirjoittaja Mr300 »

Repäse Jotain uutta tälle foorumille ja tuuppaa1 jz-ge tai 2jz-ge jälkiahdettuna nokalle. Riittäis potentiaalia ja varmasti erillainen.
MB 220CDI C -07
MB 300CE-24 -92
MB 300D -79
Avatar
C280
Mersumies
Mersumies
Viestit: 578
Liittynyt: Ke 28.01.2009 13:51
Paikkakunta: Jalasjärvi

Re: C280 Sport -98 ja 190e -89

Viesti Kirjoittaja C280 »

Juu ei nuo Toyotan koneet olisi ollenkaan paha vaihtoehto, sellainen 1 jz-gte oli suunnitteilla jo edelliseen 300e-24:seen mutta auto meni yllättäen kaupan kaverille aikanaan ja sen jälkeen ei ole ollut oikein aihiota mihin sitä olisi laittanut.

Suunnitelmat muuttuivat 190:n haun kanssa kun eräs yksilö joka oli ei vähäpäästöinen olikin sellainen romu että ei kiitos ja sitten katse kääntyi yksilöön joka oli vähäpäästöinen ja tekniikaltaan huono (korvattavissa jollain muulla :thumbup: ) mutta koriltaan todella hyvässä kunnossa ja se kunto ratkaisi sen että se sitten tuotiin trailerin kyydissä pajan kätköihin odottamaan parempia rakentelu aikoja :lol:
Scania R500 -18 (Työauto)
Ford Focus ST Diesel -17
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Avatar
Petterii
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 313
Liittynyt: La 23.10.2010 21:49
Paikkakunta: Jalasjärvi

Re: C280 Sport -98 ja 190e -89

Viesti Kirjoittaja Petterii »

oli vissiin lepan hiacen peräs tuos hetki aikaa sitte? Ihan siistin näkönen oli kyllä
Avatar
C280
Mersumies
Mersumies
Viestit: 578
Liittynyt: Ke 28.01.2009 13:51
Paikkakunta: Jalasjärvi

Re: C280 Sport -98 ja 190e -89

Viesti Kirjoittaja C280 »

Juu näinkin sut kun olit menos siinä rampilla alaspäin, hiace saman värinen ku lepalla mutta tällä kertaa kyseessä työkaverin auto.
Tässä jonkinlainen kuva mersusta autoliikkeen pihassa.. Kaikenlaista pientä laittelua on tekniikan kanssa ja nuo kylkivilkut vaihtuu orkkismallisiin kun vain saan sapluunat kaverilta.. Ja jos nyt tähän saisi laitettua sen C:n keulapalalla olevan konepellin :mrgreen:

Kuva
Scania R500 -18 (Työauto)
Ford Focus ST Diesel -17
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
aleksin
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 32
Liittynyt: Su 01.05.2011 20:06

Re: C280 Sport -98 ja 190e -89

Viesti Kirjoittaja aleksin »

C280 kirjoitti:Juu näinkin sut kun olit menos siinä rampilla alaspäin, hiace saman värinen ku lepalla mutta tällä kertaa kyseessä työkaverin auto.
Tässä jonkinlainen kuva mersusta autoliikkeen pihassa.. Kaikenlaista pientä laittelua on tekniikan kanssa ja nuo kylkivilkut vaihtuu orkkismallisiin kun vain saan sapluunat kaverilta.. Ja jos nyt tähän saisi laitettua sen C:n keulapalalla olevan konepellin :mrgreen:

[ http://i696.photobucket.com/albums/vv321/C280/190e/190e.jpg ]
Nettiautosta katsonut, että siinä olisi hyvä korisen näköinen 190. Oliko jossain Itä-Suomessa (muistaakseni Kuopiossa) autoliikkeessä? Ja leima mennyt "hieman" pitkäksi.
Oliko koriltaan niin hyvä mitä kuvissa näytti? Väri on omasta mielestä myös todella hyvä ja vihreä sisusta on omalla tavalla hieno :thumbup:
"Jos tekisimme päätöksiä pelkällä järjellä, kaikki Suomessa ajaisivat saksalaisvalmisteisilla autoilla."-Tiede 5/2012
Avatar
C280
Mersumies
Mersumies
Viestit: 578
Liittynyt: Ke 28.01.2009 13:51
Paikkakunta: Jalasjärvi

Re: C280 Sport -98 ja 190e -89

Viesti Kirjoittaja C280 »

aleksin kirjoitti: Nettiautosta katsonut, että siinä olisi hyvä korisen näköinen 190. Oliko jossain Itä-Suomessa (muistaakseni Kuopiossa) autoliikkeessä? Ja leima mennyt "hieman" pitkäksi.
Oliko koriltaan niin hyvä mitä kuvissa näytti? Väri on omasta mielestä myös todella hyvä ja vihreä sisusta on omalla tavalla hieno :thumbup:
Juu Kuopiosta hain tuon autoliikkeestä ja oli yritetty katsastaa viime elokuussa jolloin oli tullut hylätty koska vikalistaa oli aika paljon tekniikan osalta, mutta eikö se siitä saada takaisin liikenteeseen :thumbup: Ja koriltaan oli todella hyväkuntoinen ja alla oli vielä samat renkaat mitkä sinne oli laitettu 2003 vuonna kun se oli Saksasta Suomeen tuotu :lol:
Scania R500 -18 (Työauto)
Ford Focus ST Diesel -17
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Avatar
C280
Mersumies
Mersumies
Viestit: 578
Liittynyt: Ke 28.01.2009 13:51
Paikkakunta: Jalasjärvi

Re: C280 Sport -98 ja 190e -89

Viesti Kirjoittaja C280 »

Nyt olis taas RH:t ruuvattu röntän alle 8)
Tuli tuos joku aika sitten haettua Amg lattiamattojen lisäksi siihen tälläiset alkuperäiset SLK/Amg polkimet:

Kuva
Scania R500 -18 (Työauto)
Ford Focus ST Diesel -17
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Vastaa Viestiin