miten olette toteuttaneet hattuhyllylle upotettavat kaiuttimet.takaniskatuet ja
hattuhyllyn laskeva takareuna laittoivat kynsimään päätä.
mitä kautta kaapelointi on paras(helpoin) viedä.
kiitokset etukäteen.ja hyvää kesää .
MIES VOI LUOPUA MERSUSTA VAAN MERSU EI LÄHE MIEHESTÄ
-180C ESPRIT -95. E220 CDI A -03 farkku.S204 200CDI-10
petri.n kirjoitti:Eikös siellä ole johdotus valmiina. Katsoppa peräkontin puolelta ja pitäisi kyllä olla kaiuttimetkin, vai onkos ne kuka sieltä vienyt pois.
luultavasti on ollut johdotus ja kaiuttimetkin.ruuvienreiät ainakin löytyi pellistä
ollutkin ent.omistaja laihialta kun oli vienyt johdotkin.vetäsin uudet ja kiinnitin kaiuttimet kontin puolelta .veholta kävin ostaan kaiutinritilät.niin kuuluvuuskin parani huomattavasti.oli kohtalaisen hankalat tehä reiät hattuhyllyyn kun ei sitä viitsinyt suurehkon työn vuoksi irrottaa.siinä joutu jo käyttään peiliäkin apuna.
MIES VOI LUOPUA MERSUSTA VAAN MERSU EI LÄHE MIEHESTÄ
-180C ESPRIT -95. E220 CDI A -03 farkku.S204 200CDI-10
Kyllä tuossa minun C180 bensiinissä vm.-94 on etukajarit, takakajarit ja diskantit vielä kojelaudan päissä ja tämä kaikki vakiona. Ne vaan tuppaa mersun takabassot katoamaan, kun ne ovat kohtuullisen hyvät.
jaa..omituista..auto kuitenkin oli uudesta asti meillä ja eipä sieltä vaan kajareita löytyny.. tosin oli esprit malli, voipi olla että muista löytyy sitten, kuten esim. avantgardesta.
Kyllä ne kajarit siellä pitäis olla vissiinkin kaikissa malleissa. Mulla on tuo vm.94 Esprit ja siellä on 6.5" alkuperäiskajarit hattuhyllylläkin. Osalla noista kaiuttimista on muuten valmistajana Nokia
Mulla ei ole mallimerkintää Saksantuonti C 180:ssä ja löytyy 8 kaiutinta. 2 bassoo hattuhyllyllä, 4 keskiääntä ovissa ja 2 diskanttii koelaudassa.
Suomeen vehon tuomissa on vissiin aikaisemmin verotussyistä jouduttu ottamaan pois, mut mun käsittääkseni vakiosetti. Nythän niitä saa edulliseen muutamaan tuhanteen euroon ostaa uuteen autoon.
Tervehdys uudelta käyttäjältä . Haulla tämä lähin joten jatkampa tätä . -94 C180 ja takakaiuttimia alkanut kaipaamaan ,jos siellä johdotus on niin mistä sen pitäisi löytyä ? . Kaiuttimet ilmeisesti 6" ja vaativat jonkun korokepalan ?. Alkuasennetua Blaupunt montreax en vielä arvannut poistaa kun ei ole siihen avauskoodia ,en siis ole lähtöpään johdotusta nähnyt . Soitinkin vaihtuu ,vanha toimiva tarkoitus saada muuhun käyttöön joten pitää keksiä miten vaihtaa ettei lukitu (soitinasennus liike ei kertonut) . Sähköantenni lopettanut liikkeensä ,meneekö vaihtamalla tavan keppiin vai onkos siellä jotain vahvistimia tai muuntimia välissä (en vielä löytänyt liitoskohtaa ,kai se takaa jatkolla on) . Jos näihin vihjeitä/ohjetta saisi niin voisi taas ajella mukavammin ,ehkä tuo vielä hetken pelaa (80500km olisi nyt).