Käyköhän tuohon otsikon mukaiseen meseen sellanen syyläri suoraa kiinnikkeiltään missä erillinen paisuntasäiliö ? kun nyt minulla on sellanen missä syyläri ja paisuntasäiliö samassa...
Kyllähän minä laittaisin kun jostaa löytyisi sellanen syyläri/paisuntasäiliö yhdistelmä ja vielä ehjä.. ja uuteen ei tällä hetkellä ole varaa maksaa rämän kautta tilaamalla n:300€ ja veholla vielä kalliimpi varmaankin
Oon kaikki mahdolliset jutut käynny netissä läpi missä vois olla mutta ei löydy sellasta syyläriä missä paisuntasäiliö samassa jos löydät viititkö laittaa linkin =)
multa löytyy kl:stä ostettu syyläri, joka oli max 2 viikkoa kiinni autossa, kun tuli peräänajo ja auto purkukuntoon ja otin kertakorvauksen. 150 euroo. tampereella, voin matkahuollolla lähettää.
OK..kummin päin kävi peräänajo ajoitko sinä peräänpäin vai joku sinun mesen perään aattelin syyläriä vaan kattelen vielä tässä vkl:n aikana noita syyläreitä jos löytyy että minkä hintasia ne on...
Mutta jos se missä yläsäiliö on samassa on mersun oma ja toinen malli on erillisellä joka myös alkuperäinen niin kyllähän sen pitäisi käydä kiinnikkeille.Mutta jos siinä olisi tekele niin luulisi että mersun kiinnikkeet löytyy silti alta jos ei ole revitty irti.
Ota kuva kkännykällä ja kuva myyjältä niin selviää.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
BadBoy2007 kirjoitti:OK..kummin päin kävi peräänajo ajoitko sinä peräänpäin vai joku sinun mesen perään aattelin syyläriä vaan kattelen vielä tässä vkl:n aikana noita syyläreitä jos löytyy että minkä hintasia ne on...
tuolla mitä aikasemmin oli laitettu linkkejä nii ruotsista sais sellasta syyläriä 60€ ylös päin mutta kaikissa ei oo kuvaa et näkis millanen se on kun ne on eri vuos malleista ym ...