200cdi 102hv automaatti. Kilometrejä turvalliset 575tkm vm.1999 ja vanha taksi tietenkin.
Kaikki tuntuu toimivan, eikä vuotoja koneessa ym. Kone käy nätisti ja laatikko vaihtaa niin kuin pitää.
Ruosteita paikkailtu moneen kertaan. Taas kukkii, mutta kuuluu asiaan. Että mersuksi tunnistaa.
Projektori umpiot ja xenonit tuli laitettua.
Softa ei mennyt ihan heittämällä, mutta nyt kolmannella kaapelilla sai ohjelman sisään.
Vakio hukkaporttiahtimen tilalle vaihtu 270cdi vnt ahdin. Kompurakoteloon hitsautin letkulle paikan.
Öljyn tuloputki kävi venyttelemällä paikalleen.
Paluuputken joutu katkasemaan ja laittaa letkun väliin.
Turbon ja katin liitos ei oikeen käy keskenään. Sitä joutuu vielä sovittelemaan.
Mukavasti menee aikaa noiden pikku juttujen kanssa nykertämiseen.
Koeajolla poksakteli ahtoletkut irti, mutta ne kun sai pysymään paikoillaan niin alko
illan turbokiroilun jälkeen naama venyä hymyyn.
Tehoa melkeen tuplat alkuperäiseen verrattuna. Ei mikään raketti mutta ihan ok näin talvella.
Savua tulee jonkin verran, sitä pitää vielä tutkiskella että miten saa vähemmäksi.
Cooleri vielä vaihtamatta. Kevväämmällä sitten.
![Kuva](http://i108.photobucket.com/albums/n13/kkkartim/W210/CIMG1673-1-1.jpg)
![Kuva](http://i108.photobucket.com/albums/n13/kkkartim/W210/CIMG1699.jpg)
![Kuva](http://i108.photobucket.com/albums/n13/kkkartim/W210/CIMG1710.jpg)
![Kuva](http://i108.photobucket.com/albums/n13/kkkartim/W210/CIMG1711.jpg)
![Kuva](http://i108.photobucket.com/albums/n13/kkkartim/W210/CIMG1720.jpg)
![Kuva](http://i108.photobucket.com/albums/n13/kkkartim/W210/CIMG1735.jpg)
![Kuva](http://i108.photobucket.com/albums/n13/kkkartim/W210/CIMG1736.jpg)
![Kuva](http://i108.photobucket.com/albums/n13/kkkartim/W210/CIMG1740.jpg)
![Kuva](http://i108.photobucket.com/albums/n13/kkkartim/W210/CIMG1745.jpg)