No moi. Mulla on probleema. Mun SECin keula on taivaassa, vaikka siinä on nyt Lesjöforsin madaltava sarja alla. Vissiin -40 mm.
1. Jousien muokkaaminen katkaisemalla => rälläkkä käteen ja tippuu - onko laillista ja onko meneekö oikeasti vituiksi?
2. Jousien muokkaaminen lämmittämällä ja mitä ne nyt netissä puhuu. Kannattaako ja miten tehtäisiin?
3. Uusien etujousien hankinta. Mitkä ja mistä. Nuo ruotsinpoikien vehkeet ei tiputtaneet tarpeeksi.
4. Joku muu, mikä?
Juu, ja nyt kiitos faktaa. Netistä kun lukee, joka toinen kertoo, että ei ole laillista tuo katkaisu ja joka toinen kertoo, että on, jos ei tipu jouset kupista, kun tunkataan.
Ja vielä siitä keulan taivaassa olemisesta. Mulla menee helposti nyrkki eturenkaan ja kaaren väliin, tai oikeastaan kaksi.
Jousien ja kupin väliin tulevat kumit ovat ohuimmat mitä löytyy. Olen vaihdattanut ne jo.
SEC menee tässä keväällä ensin osiksi ja sitten maalaamoon, jonka jälkeen sitä en torille näytille vie, jos ei ole keula edes normaalin auton tavoin sopivassa asennossa:)
- Jarmo
C126 ja Lesjöforsin jouset - keula liian korkealla.
C126 ja Lesjöforsin jouset - keula liian korkealla.
MB SL500 r129 1996
MB E W212 2009
Puh. 044-2544178
MB E W212 2009
Puh. 044-2544178
- LopenUupunut
- Mersumaanikko
Re: C126 ja Lesjöforsin jouset - keula liian korkealla.
Vaihtoehto nro 1 on toimiva.
Noin vetäsin puolikkaan kierteen väykyn jousista.....mistä helvetistä se katsastusmies näkee onko niistä pala viistetty
.
Noin vetäsin puolikkaan kierteen väykyn jousista.....mistä helvetistä se katsastusmies näkee onko niistä pala viistetty

.
Opel, "weird lieben autos"....