W124 farmarin takasivulasien irroitus?
W124 farmarin takasivulasien irroitus?
Eli kumotti takasivulasit lähtis irti? Kaks ruuvia auki takaoven aukosta ja nykäsy ulospäin, listan pystyosa irti. Mut sit ei ossaa enempää...
Re: W124 farmarin takasivulasien irroitus?
tuolta löytyy :
http://w124-zone.com/downloads/MB%20CD/ ... 67-405.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
http://w124-zone.com/downloads/MB%20CD/ ... 67-405.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Mitä tiivistysmassaa noissa kannattaa käyttää ?
Lisää tietoa: www.skg.fi
Semmosta kuivumatonta tiivistysmassaa, näin pysyy tiiviinä lasin ja tiivisteen eläessä. Vähä sotkusta puuhaa, ku narulla tai ohuella johdolla vetää lasin tiivisteineen paikoilleen. Naru on täys sitä tiivistysmassaa ja naru luonnollisesti pyrkii verhoilun kanssa intiimiin läheisyyteen... Massa kannattaa laittaa lasin ja tiivisteen väliin, sekä korin ja tiivisteen väliin.
Lasitusliikkeissä ja paremmis varaosaliikkeissä tietävät mitä se massa on nimeltään. Oon pari kolme kertaa käyttänyt, vaikken nimeä ja tyyppiä tarkemmin tiedäkkään.
Lasitusliikkeissä ja paremmis varaosaliikkeissä tietävät mitä se massa on nimeltään. Oon pari kolme kertaa käyttänyt, vaikken nimeä ja tyyppiä tarkemmin tiedäkkään.
veskola kirjoitti:Mitä tiivistysmassaa noissa kannattaa käyttää ?
Wurthin tuulilasin tiivistemassa professional. Sitä oon käyttäny, ja on tosi helppoa kamaa laittaa. juuri semmoista kuivaa, joten ylimääräiset saa pois ihan sormella hinkkaamalla.
Eikä ole mitenkään kallista edes. vähän toistakymppiä tuubi.
S212 E220 -11
W123 230TE -83 MR
W201 2.6E -90 (sportline) MR
W123 230TE -83 MR
W201 2.6E -90 (sportline) MR
Hain just itelleni lasiliikkeestä. Butyylimassaa joka on SikaLastomer-710, makso 7e tuubi. Kehus ainetta, on tahrivaa mutta niitä harvoja jotka pitää tiiviinä.