W123 300td OM 617

Mersujen (ja vain Mersujen tai suoraan niihin liittyvät) korjaustarinat, -ohjeet ja muut vastaavat projektikertomukset.
Vastaa Viestiin
kridersson
Uusi tuttavuus
Uusi tuttavuus
Viestit: 1
Liittynyt: Ti 31.01.2012 01:26

W123 300td OM 617

Viesti Kirjoittaja kridersson »

Otsikon mukainen äpytin kyseessä ja melko vähän kokemusta kyseisen koneen virityksestä ja sen potentiaalista sekä siitä mitä tuosta pystyy perus syötön ja ahtopaineen lisäyksellä ottamaan, niin kysyisin vähän vinkkejä, että mitä ne oikeen suosittelee tekemään tuolle, että siitä sais sen irti mitä tolla vakio ahtimella ja pumpulla saa irti? ilmeisesti melko kettumainen syöttöä säätää mitä tuota pumppua pikaisesti katsoin, mutta se ei vaadi kun pitkät hermot.. kai :lol:

Auto on jäärata käyttoon tulossa joten myös vakio kytkimen kesto mietityttää että onko se kuinka kestävää mallia?
Olisiko tuohon kuinka välttämätöntä tai järkevää cooleri rakennella?

Jos jaksatte kertoa kaikkia vinkkejä tän koneen piristykseen ja siitä minkä verran siitä saa milläkin stagella ja "vakiona" niin olisin kiitollinen ! :wave:

Dp ja itse pakoputki on 3" joten se on ainakin mallia virtaava joten siitä ei varmaan tän viritys kiinni jää :thumbup:
Vastaa Viestiin