Lupasin jäpikälle konsultaatiota hinnan puolesta vielä ehtoopäivällä, mutta nyt ei millään ehtiä alkaa penkoa myyntilistoja ja keskiarvopyyntejä, joten olisiko forumilla karkeaa näkemystä em. asiasta. Kyllä se hinta kaiketi ykkösellä alkaa, mutta nelonen sen jatkona kuulostaa arvokkaalta. Kaveri on ostamassa ekaa Mersuaan, eikä itse ole selvillä tämän päivän hintatasosta aivan prikulleen... onko lopulta kukaan
124 230 CE, hinta-apua nopiaa!
124 230 CE, hinta-apua nopiaa!
Kaveri on ostamassa '90-mallista kakkosneloskupeeta. Versio 230, ilmastointi, automaatti ja nahkat löytyvät. Suomi-auto, Vehon huoltokirja. Ajettu 330.000 km. Suojattu säännöllisesti ja muutenkin siisti ikäisekseen. Mikä olisi käypä markkinahinta moiselle vehkeelle. Yksityinen myyjä huutelee 14.000€, jota henk.koht. pidän aika kovana pyyntinä, kaverin mielestä taas on sopuhintainen. Tämä vain sillä, että sain toppuuteltua erään läheisen henkilön (MB-maallikko) ostamasta sähkövikaista '88 W126 420SE:tä 19.000 eurolla ja haluan toistaa hyvän teon, jos se tässä tapauksessa on aiheellista
Lupasin jäpikälle konsultaatiota hinnan puolesta vielä ehtoopäivällä, mutta nyt ei millään ehtiä alkaa penkoa myyntilistoja ja keskiarvopyyntejä, joten olisiko forumilla karkeaa näkemystä em. asiasta. Kyllä se hinta kaiketi ykkösellä alkaa, mutta nelonen sen jatkona kuulostaa arvokkaalta. Kaveri on ostamassa ekaa Mersuaan, eikä itse ole selvillä tämän päivän hintatasosta aivan prikulleen... onko lopulta kukaan
Lupasin jäpikälle konsultaatiota hinnan puolesta vielä ehtoopäivällä, mutta nyt ei millään ehtiä alkaa penkoa myyntilistoja ja keskiarvopyyntejä, joten olisiko forumilla karkeaa näkemystä em. asiasta. Kyllä se hinta kaiketi ykkösellä alkaa, mutta nelonen sen jatkona kuulostaa arvokkaalta. Kaveri on ostamassa ekaa Mersuaan, eikä itse ole selvillä tämän päivän hintatasosta aivan prikulleen... onko lopulta kukaan
Exät: W114 250, W123 200D, W123 240D, W124 230E
- V126 300 SEL '89
- W140 S300 turbodiesel '98
- W460 230GE '85
- V126 300 SEL '89
- W140 S300 turbodiesel '98
- W460 230GE '85
- dieselflosse
- Valvoja

- Viestit: 1617
- Liittynyt: Ti 18.03.2003 08:43
- Paikkakunta: Nurmijärvi
15 <
Terve!
Pikakurkkaus tuonne www.nettiauto.com :iin kertoi CE-hintapyyntien alkavan 15:sta tontusta. Kauppahinta on tietysti eri asia...
Pikakurkkaus tuonne www.nettiauto.com :iin kertoi CE-hintapyyntien alkavan 15:sta tontusta. Kauppahinta on tietysti eri asia...
Terveisin
Tero
Tero
Jasså
No tuon perusteella voi todeta, että eiköhän hinta ole kohdallaan. Kilsoja noissa - jos pitävät paikkansa - kaupan olevissa aika tavalla vähemmän, mutta jos pyynnistä tontukin saa pois, niin ei pyynti sittenkään ole "pois linjasta". Coupeja kun ei ole tullut seuratuksi, niin aikamoinen lisä näyttää kahden oven ja takatilojen puuttumisesta koituvan verrattuna sedaniin. Mutta on se nätti koppa, siitä ei pääse mihinkään.
Exät: W114 250, W123 200D, W123 240D, W124 230E
- V126 300 SEL '89
- W140 S300 turbodiesel '98
- W460 230GE '85
- V126 300 SEL '89
- W140 S300 turbodiesel '98
- W460 230GE '85
Ei paha
Asiallinen peli ja sentään kutoskoneella, joka istuu CE:n nokalle jotenkin nelosta paremmin. Ei nelkullakaan jalkoihin jää, mutta yhdistettynä tomaattiin korimalli antaa odottaa ehken lievästi parempaa kulkua. Ja ne kutosen äänet... laitan yhteystiedot eteenpäin.
Exät: W114 250, W123 200D, W123 240D, W124 230E
- V126 300 SEL '89
- W140 S300 turbodiesel '98
- W460 230GE '85
- V126 300 SEL '89
- W140 S300 turbodiesel '98
- W460 230GE '85
Re: hmm
Jospa olisi käyttöönottokuukausi?Muffler kirjoitti:Eikös toi 91/5 meinaa korinvaihtoa vai mitä?
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Re: hmm
hyvin mahdollista mutta ei sulje korinvaihdon mahdollisuuttaTimo L. kirjoitti:Jospa olisi käyttöönottokuukausi?Muffler kirjoitti:Eikös toi 91/5 meinaa korinvaihtoa vai mitä?
W114.011 250 1974 M130.923
W115.010 220 1969 M115
http://www.flickr.com/photos/zenitmania/
W115.010 220 1969 M115
http://www.flickr.com/photos/zenitmania/
hehe
Noo jos siinä oliski vaikka 95 tekniikka ja 91 kori, emminä tiedäJuhaE kirjoitti:millä tavalla 91/5 liittyy korinvaihtoon
Olen vaan ennekin nähnyt tuommoisia merkintöjä korinvaihdoissa.
W114.011 250 1974 M130.923
W115.010 220 1969 M115
http://www.flickr.com/photos/zenitmania/
W115.010 220 1969 M115
http://www.flickr.com/photos/zenitmania/
- Sami J. E.
- Mersumies

- Viestit: 653
- Liittynyt: Pe 04.04.2003 17:38
- Paikkakunta: Belgia
Täälläpäin ilmoituksissa lukee yleensä aina myös käyttöönottokuukausi, näin on helpompi laskea auton rekisteröintimaksu.
"Das Beste oder Nichts."-Gottlieb Daimler 1834-1900
S211 280CDI Avantgarde Sport -09
280E -76 W114
280SE-79
Exät:
W211: E220 CDI -01 Avantgarde
W124: E200 -95
W123: 230, 250
W114/115: 3x200, 230.6
S211 280CDI Avantgarde Sport -09
280E -76 W114
280SE-79
Exät:
W211: E220 CDI -01 Avantgarde
W124: E200 -95
W123: 230, 250
W114/115: 3x200, 230.6
Jos se on Suomi-auto, ajettu 330th ja vielä neloskoneella, niin kyllä tuo aikas utopistinen hinta on. Vaikka tommosta ne niistä nykyään näyttää pyytävän...
Mutta jos samalla rahalla saa ~200th vähemmän ajetun 300CE:n, niin valinta ei liene epäselvä. Ja kuulemma noita 230:siä ei kukaan edes nykyään halua, kun tuota 300-kalustoa on jo sen verran tarjolla. Senkin takia tuo hinta on käsittämättömän korkea. Ei kai noiden ylläpitokuluissa niin kauheaa eroa ole. Nuo kutoskoneet kulkevat lähes samalla määrällä gasoa ja varaosat koneeseen ovat hieman kalliimpia. Vakuutusmaksut saattavat myös olla hieman korkeammat tuolla 3-satasella, mutta tonni sinne toinen tänne. Eihän se ole todelliselle Mersu-miehelle raha eikä mikään.
Mutta meikäläinen kyllä ottaisi mieluummin tämän, jos noiden kahden välillä pitäisi valita. Ja varsinkin jos nuo ilometrit pitävät paikkaansa edes 100th:n tarkkuudella.
Mutta jos samalla rahalla saa ~200th vähemmän ajetun 300CE:n, niin valinta ei liene epäselvä. Ja kuulemma noita 230:siä ei kukaan edes nykyään halua, kun tuota 300-kalustoa on jo sen verran tarjolla. Senkin takia tuo hinta on käsittämättömän korkea. Ei kai noiden ylläpitokuluissa niin kauheaa eroa ole. Nuo kutoskoneet kulkevat lähes samalla määrällä gasoa ja varaosat koneeseen ovat hieman kalliimpia. Vakuutusmaksut saattavat myös olla hieman korkeammat tuolla 3-satasella, mutta tonni sinne toinen tänne. Eihän se ole todelliselle Mersu-miehelle raha eikä mikään.
Mutta meikäläinen kyllä ottaisi mieluummin tämän, jos noiden kahden välillä pitäisi valita. Ja varsinkin jos nuo ilometrit pitävät paikkaansa edes 100th:n tarkkuudella.
[size=84]Kalustoa: MB SLK230A Kompressor AMG-Styling -99 Brillantsilber, MB C230TA Kompressor -98 Obsidianschwarz, Volvo Amazon 121 "GT" -70
Varakalustoa: MB 260SE -88 Perlmuttgrau (telakalla), Honda Civic LSi Sedan -93[/size]
Varakalustoa: MB 260SE -88 Perlmuttgrau (telakalla), Honda Civic LSi Sedan -93[/size]
- Nikkelimarkka
- Sisäänajossa

- Viestit: 43
- Liittynyt: La 24.05.2003 15:09
- Paikkakunta: Etelä-Häme
Olen ajatellu kattella saksasta syksyllä ce:tä ja siellä näyttäisi hinnat ja tarjonta olevan melko tasan 230 ja 300 malleilla. Juhlallista kyytiä kyllä 300 tarjoaa kun sitä koeajoin paikallisessa liikkeessä. Onko niissä muuta eroa kuin moottori ? Täällä Etelä-Hämeessä pyydettiin siitä 300 ce :stä ensin 19 tuhatta, sitten 17 ja nyt näkyi lehdessä ilmoitus 15,9 samasta tähtinokasta ! Paljonkohan nuo tinkisivät vielä suorassa kaupassa ?Kinnunen kirjoitti:itse en kyllä noin paljoa maksaisi. Nimittäin melkein tuohon samaan hintaan alkaa saada jo 300 CE:tä ja siinä sentään on jo melkosesti enemmän löylyä. Ehkä joku 10-12 ois sopivampi...
ML 320 cdi
MB 300 CE
Taas täytyy mainostaa tätä samaa firmaa, vai mitä mieltä olette, oletteko ylipäätään nähneet näin halpaa 300 CE:tä missään? Kuntokin näyttää olevan vallan mainio! http://www.kolariautokeskus.net/keskus/15291.htm
230 C 1978
Re: hmm
[quote="Muffler"][quote="Timo L."][quote="Muffler"]Eikös toi 91/5 meinaa korinvaihtoa vai mitä?[/quote]
Jospa olisi käyttöönottokuukausi?[/quote]
hyvin mahdollista mutta ei sulje korinvaihdon mahdollisuutta
[/quote]
Kyllä se 1991/5 -on käyttöönotto kuukausi ja auto on myynnissä hintaan 15500.
Antaapi muuten rivakat kyydit
Jospa olisi käyttöönottokuukausi?[/quote]
hyvin mahdollista mutta ei sulje korinvaihdon mahdollisuutta
Kyllä se 1991/5 -on käyttöönotto kuukausi ja auto on myynnissä hintaan 15500.
Antaapi muuten rivakat kyydit
Makkeri
Jaahas
Kyseinen 230CE taisi mennä kaupan 13t€ rahalla. Tuontipuolella olisi siis päässyt kiinni kolmisatkuun 10-12t€:llä. No, näitä on moneksi.
Exät: W114 250, W123 200D, W123 240D, W124 230E
- V126 300 SEL '89
- W140 S300 turbodiesel '98
- W460 230GE '85
- V126 300 SEL '89
- W140 S300 turbodiesel '98
- W460 230GE '85
Miksi 300 Coupet maksavat enemmän kuin Mobilessa kerrotaan
[quote="JuhaE"]katselin mobile.de noita hintoja 300ceelle 4-5000€ näyttäisi saavan hienoja pelejä ja tuohon verot n. 6-7000€ niin paljon on pyynti näissä suomi/tuonti peleissä
[/quote]
Tuolla tavalla lasketulla hinnalla autoja pitää vain ihailla Mobilen sivuilla.
Tuossa hinnoittelusta näkyy puuttuvan matkat, etsimiskustannukset Saksan maalla, tuonti, rekisteröinnit jne. tarpeelliset muutokset
Mobilen listoilla on monenlaisia kyytipelejä, aika usein autosta ei ole kuin muisto jäljellä tai sitten kunto on "suomiauton " luokkaa
.
Kyllä sieltä myös hyviä löytyy kun varaa muutaman päivän aikaa ja huristelee vuokra-autolla tuhannen kilometriä kiertelemässä nettisivuilta löytyviä mahdollisia helmiä. Hakukoneiden halvimmista tarjokkaista niitä helmiä on turha odottaa löytävänsä.
Tuolla tavalla lasketulla hinnalla autoja pitää vain ihailla Mobilen sivuilla.
Tuossa hinnoittelusta näkyy puuttuvan matkat, etsimiskustannukset Saksan maalla, tuonti, rekisteröinnit jne. tarpeelliset muutokset
Mobilen listoilla on monenlaisia kyytipelejä, aika usein autosta ei ole kuin muisto jäljellä tai sitten kunto on "suomiauton " luokkaa
Kyllä sieltä myös hyviä löytyy kun varaa muutaman päivän aikaa ja huristelee vuokra-autolla tuhannen kilometriä kiertelemässä nettisivuilta löytyviä mahdollisia helmiä. Hakukoneiden halvimmista tarjokkaista niitä helmiä on turha odottaa löytävänsä.
Makkeri

