
Löytyiskö selityksiä tai hyviä arvauksia? Avusta kiitollinen,
s.
Ei lämpiä meilläkään. Olettaisin, et termostaatti joutais jo ton ikäseen vaihtaa, mut ois tietty kiva tietää kui lämpösenä moottori käy, enne ku vaihtaa. Saakoha tuosta auton omalle näytölle infoa moottorilämmöstä, vai pitääkö käyttää piuhan päässä?EightWonder kirjoitti:Onko muutemn tuon A-mallin "ominaisuus" kun ei pahus lämpiä millään näin talvi kelillä vai mikä muu siinä mättää?
Ei ole ominaisuus tuo lämmöttömyys, jos siis bensakoneellisesta puhutaan. Dieselissä on kyllä lisälämmitin. A160 on tosi lämmin talviauto jos on kaikki kunnossa, ja lämpiää todella nopeesti. Termostaatti varmaan vaivaa. Ja kun ei ole lämpömittaria niin eipä sitä oikein tiedä mitä ne koneenlämmöt on. Mulla on ihan suomalaista alkuperää A160 nahkapenkein, mutta ilman lämmittimiä. Huopa aina perseen alla pitkälle kevääseen. On meinaan aika vilponen istahtaa talviaamuna.EightWonder kirjoitti:Itsellä -98 mallin 160A ,sillä kun ajelee nopeus rajotusten mukaan niin maantie ajossa vie n.7l/100
Kaupungissa taas menee varmaan kymppi,varsinkin talvella kun pitoa ei tunnu löytyvän yhtään![]()
Onko muutemn tuon A-mallin "ominaisuus" kun ei pahus lämpiä millään näin talvi kelillä vai mikä muu siinä mättää?
Autohan on Saksasta tuotu,mutta on siinä jonkinmoinen "talvi valmius" kun lämmitettävät penkit kumminkin löytyy,tosin ihan hiton tehottomat.
Siinä pakara paukkuu kun istahtaa näillä keleillä nahkajakkaralle
Meillä jokaisella on vähän erinlainen huolto tapa mutta kuten itse vihjasit joutais vaihtaa niin ei se varmaan huononna autoa jos sen vaihtaa "ennen kuin".jackie kirjoitti: Ei lämpiä meilläkään. Olettaisin, et termostaatti joutais jo ton ikäseen vaihtaa, mut ois tietty kiva tietää kui lämpösenä moottori käy, enne ku vaihtaa. Saakoha tuosta auton omalle näytölle infoa moottorilämmöstä, vai pitääkö käyttää piuhan päässä?
Tuo on siis tosiaanki ollu vaa viittimisestä ja aikaansaamisesta kiinni tuo vaihto. Eilen sitte - tästä keskustelusta kimmokkeen saaneena - tilasin uuen termostaatin ja käytin auton piuhan päässä; moottorin lämpö 65 Celcius-astetta...Turbocompound kirjoitti:Meillä jokaisella on vähän erinlainen huolto tapa mutta kuten itse vihjasit joutais vaihtaa niin ei se varmaan huononna autoa jos sen vaihtaa "ennen kuin".jackie kirjoitti: Ei lämpiä meilläkään. Olettaisin, et termostaatti joutais jo ton ikäseen vaihtaa, mut ois tietty kiva tietää kui lämpösenä moottori käy, enne ku vaihtaa. Saakoha tuosta auton omalle näytölle infoa moottorilämmöstä, vai pitääkö käyttää piuhan päässä?