Mallit, ominaisuudet, varusteet, kokemukset jne.
ridevito
Sisäänajossa
Viestit: 32 Liittynyt: To 19.05.2011 09:18
Viesti
Kirjoittaja ridevito » Ti 07.02.2012 20:32
onkohan aika vaihtaa termostaatti vai kiertovesipumppu vai onkohan vikaa jossain muualla?nostaa lämmöt n.65 astetta mutta ei yhtään enempää. nollakelillä ja muutamalla pakkasasteella kuitenkin sisätilat lämpenee suht hyvin.
onko ideoita?????
Siekkinen
Mersumies
Viestit: 3171 Liittynyt: Ma 14.11.2011 00:39
Paikkakunta: Kuopio
Viesti
Kirjoittaja Siekkinen » Ti 07.02.2012 21:02
Termostaatti vaihtoon. Taitaa olla cdi? Onko noissa sitä kylmän kelin jäähytintä siinä varsinaisen syylärin edessä? Sellanen pienempi kenno josta lähtee ohusemmat letkut. Jos on niin toisessa letkussa on heti melko alkupäässä musta mötikkä mikä on myös termostaatti joka pitää vaihtaa. Kl- varaosilta löytyy osanumeron perusteella siihen uudet sisuskalut. Jos nyt koko jäähytintä edes on
W211 4.0 CDI / om628
W124 3.0 TurboD / om606, Herlevin 8mm, schwitzer s3b, 722.3 by Siekkinen yms.
W202 2.5 TurboD / om605
W201 2.6E / m103
ridevito
Sisäänajossa
Viestit: 32 Liittynyt: To 19.05.2011 09:18
Viesti
Kirjoittaja ridevito » Ke 08.02.2012 22:05
kiitti ,kyllä on cdi kyseessä ja on myös snadi kenno vieressä.en muuten tiennyt tosta pienemmästä termarista ,aina oppii uutta. kiitti vielä kerran.
Siekkinen
Mersumies
Viestit: 3171 Liittynyt: Ma 14.11.2011 00:39
Paikkakunta: Kuopio
Viesti
Kirjoittaja Siekkinen » Ke 08.02.2012 22:28
Vaiha vaan ne molemmat termarit. Ota siitä pienemmän syylärin termarista osanumero ja soita kl-varaosille niin löytyy!
W211 4.0 CDI / om628
W124 3.0 TurboD / om606, Herlevin 8mm, schwitzer s3b, 722.3 by Siekkinen yms.
W202 2.5 TurboD / om605
W201 2.6E / m103
Siekkinen
Mersumies
Viestit: 3171 Liittynyt: Ma 14.11.2011 00:39
Paikkakunta: Kuopio
Viesti
Kirjoittaja Siekkinen » Ke 08.02.2012 22:38
Ja kirjotin tuohon aiemmin vähän virheellisesti kun se pieni termari on oikeestaan alumiinin värinen ja pääty on musta.
W211 4.0 CDI / om628
W124 3.0 TurboD / om606, Herlevin 8mm, schwitzer s3b, 722.3 by Siekkinen yms.
W202 2.5 TurboD / om605
W201 2.6E / m103
ridevito
Sisäänajossa
Viestit: 32 Liittynyt: To 19.05.2011 09:18
Viesti
Kirjoittaja ridevito » To 09.02.2012 20:35
kiitti
atlas
Mersumaanikko
Viestit: 19213 Liittynyt: Su 25.01.2009 21:06
Paikkakunta: Itä-Suomi
Viesti
Kirjoittaja atlas » To 09.02.2012 20:51
On myös keino helpompi vaihtaa sinne kaksoistermari ylä letkuun ja kestää pitempään kuin alkuperäinen.
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... =2&t=44161 " onclick="window.open(this.href);return false;
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-