Oudot W124-lukkonupit
Oudot W124-lukkonupit
Sattuipa silmään kuva W124 E-mallin jenkkiversiosta. Lukkonupit kiinnittivät huomioni; eihän moisia ole W124:ssä ollut! Varoitus: kuva on suuri.
http://www.fan-gallerie.de/Galerie/Ober ... 24_005.jpg
Onko kyseessä yksittäiskappale, vai joku jenkkin turvakotkotuksista? Eli onko jenkkimalleissa ollut aina tuollaiset suuret W116/W123-tyyliset nupit? Tuskin... mutta onko jollakulla parempaa tietoa?
Edit: Haa! Sattuip sitten toinenkin jenkkimalli ko. sivuilta, nyt farmari:
http://www.fan-gallerie.de/Galerie/Ober ... 4-T_23.jpg
Ja samanlaisethan siinäkin on! Kummaa!?
http://www.fan-gallerie.de/Galerie/Ober ... 24_005.jpg
Onko kyseessä yksittäiskappale, vai joku jenkkin turvakotkotuksista? Eli onko jenkkimalleissa ollut aina tuollaiset suuret W116/W123-tyyliset nupit? Tuskin... mutta onko jollakulla parempaa tietoa?
Edit: Haa! Sattuip sitten toinenkin jenkkimalli ko. sivuilta, nyt farmari:
http://www.fan-gallerie.de/Galerie/Ober ... 4-T_23.jpg
Ja samanlaisethan siinäkin on! Kummaa!?
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Tietoa ei taaskaan ole, mutta vedetään kani hatusta! 
Liittyisköhän jotenkin tähän jenkkien mieltymykseen käyttää keskuslukitusta erillisestä katkaisijasta auton sisältä yhdistettynä johonkin paikalliseen "turvallisuusnäkökulmaan", jonka mukaan ovet on saatava aina auki (vaatii suuren sormilla kiskottavan nupin).

Liittyisköhän jotenkin tähän jenkkien mieltymykseen käyttää keskuslukitusta erillisestä katkaisijasta auton sisältä yhdistettynä johonkin paikalliseen "turvallisuusnäkökulmaan", jonka mukaan ovet on saatava aina auki (vaatii suuren sormilla kiskottavan nupin).
Kumipyöräinen käyttökartano: LMC Liberty 635 / Sprinter W903 313CDI 2000
Harrasteautot: 114.008 1976 ruumisauto, tallin nurkassa: 115.108 1975 ruumisauto
Exät: 115.110 1972 tuhoutunut ympäriajossa, myydyt: 124.106 1993 ruumisauto, 124.125 1987, Smart CDI Coupe W451 2009, 115.117 1975, 203.208 2005 Sport edition
http://www.ruumisauto.fi/ - Raskas työ vaatii raskaat huvit...
https://www.youtube.com/@EccentricHistoryOfficial
Harrasteautot: 114.008 1976 ruumisauto, tallin nurkassa: 115.108 1975 ruumisauto
Exät: 115.110 1972 tuhoutunut ympäriajossa, myydyt: 124.106 1993 ruumisauto, 124.125 1987, Smart CDI Coupe W451 2009, 115.117 1975, 203.208 2005 Sport edition
http://www.ruumisauto.fi/ - Raskas työ vaatii raskaat huvit...
https://www.youtube.com/@EccentricHistoryOfficial
hehee
Voin myydä tommosia w114/115 nuppeja, sopivat moniin autoihin missä nuppi kierrettävää sorttia.
Ovat järeetä tavaraa 


W114.011 250 1974 M130.923
W115.010 220 1969 M115
http://www.flickr.com/photos/zenitmania/
W115.010 220 1969 M115
http://www.flickr.com/photos/zenitmania/
epäilen, nuppihan nousee kun vetää kahvastasaul kirjoitti:Tietoa ei taaskaan ole, mutta vedetään kani hatusta!
Liittyisköhän jotenkin tähän jenkkien mieltymykseen käyttää keskuslukitusta erillisestä katkaisijasta auton sisältä yhdistettynä johonkin paikalliseen "turvallisuusnäkökulmaan", jonka mukaan ovet on saatava aina auki (vaatii suuren sormilla kiskottavan nupin).
Damn!epk kirjoitti:epäilen, nuppihan nousee kun vetää kahvasta




Kumipyöräinen käyttökartano: LMC Liberty 635 / Sprinter W903 313CDI 2000
Harrasteautot: 114.008 1976 ruumisauto, tallin nurkassa: 115.108 1975 ruumisauto
Exät: 115.110 1972 tuhoutunut ympäriajossa, myydyt: 124.106 1993 ruumisauto, 124.125 1987, Smart CDI Coupe W451 2009, 115.117 1975, 203.208 2005 Sport edition
http://www.ruumisauto.fi/ - Raskas työ vaatii raskaat huvit...
https://www.youtube.com/@EccentricHistoryOfficial
Harrasteautot: 114.008 1976 ruumisauto, tallin nurkassa: 115.108 1975 ruumisauto
Exät: 115.110 1972 tuhoutunut ympäriajossa, myydyt: 124.106 1993 ruumisauto, 124.125 1987, Smart CDI Coupe W451 2009, 115.117 1975, 203.208 2005 Sport edition
http://www.ruumisauto.fi/ - Raskas työ vaatii raskaat huvit...
https://www.youtube.com/@EccentricHistoryOfficial
- Olli Lajunen
- Asiantuntija
- Viestit: 1225
- Liittynyt: Ti 29.04.2003 00:05
- Paikkakunta: Yppäri
Onkos joku joskus ymmärtänyt amerikkalaisten aivoituksia?saul kirjoitti:Damn!epk kirjoitti:epäilen, nuppihan nousee kun vetää kahvastaTotta turiset. Mutta *yrittää kasata itsensä mokan jälkeen ja kehittelee epätoivoisia selityksiä* jos siinä kuitenkin on ajateltu, että jos vaikka kahva irtoaa tai jos liittovaltion laki määrää...
![]()
![]()

Jos vaikka kolarin jälkeen kahva ei toimi tai on lentänyt h**v**n kuuseen ja kädet on veressä niin ne orggisnappulat on liukkaita.

Mutta milläs sitten sen oven avaa vaikka lukkonupista sais otteen jos kahva on kadoksissa?

W115 200D 2.4 sttppdic 5/75
W211 E 320 CDI T 4Matic 10/05
Exä: W202 220 -96
W211 E 320 CDI T 4Matic 10/05
Exä: W202 220 -96
No mitä sillä nyt sitten enää on väliä, jos liittovaltio vain määrää, että nupit on oltava!lajunen kirjoitti:Onkos joku joskus ymmärtänyt amerikkalaisten aivoituksia?saul kirjoitti:Damn!epk kirjoitti:epäilen, nuppihan nousee kun vetää kahvastaTotta turiset. Mutta *yrittää kasata itsensä mokan jälkeen ja kehittelee epätoivoisia selityksiä* jos siinä kuitenkin on ajateltu, että jos vaikka kahva irtoaa tai jos liittovaltion laki määrää...
![]()
![]()
Jos vaikka kolarin jälkeen kahva ei toimi tai on lentänyt h**v**n kuuseen ja kädet on veressä niin ne orggisnappulat on liukkaita.![]()
Mutta milläs sitten sen oven avaa vaikka lukkonupista sais otteen jos kahva on kadoksissa?


Joku, joka oikeasti tietää asiasta jotain voikin sitten vastata seuraavaksi...

Kumipyöräinen käyttökartano: LMC Liberty 635 / Sprinter W903 313CDI 2000
Harrasteautot: 114.008 1976 ruumisauto, tallin nurkassa: 115.108 1975 ruumisauto
Exät: 115.110 1972 tuhoutunut ympäriajossa, myydyt: 124.106 1993 ruumisauto, 124.125 1987, Smart CDI Coupe W451 2009, 115.117 1975, 203.208 2005 Sport edition
http://www.ruumisauto.fi/ - Raskas työ vaatii raskaat huvit...
https://www.youtube.com/@EccentricHistoryOfficial
Harrasteautot: 114.008 1976 ruumisauto, tallin nurkassa: 115.108 1975 ruumisauto
Exät: 115.110 1972 tuhoutunut ympäriajossa, myydyt: 124.106 1993 ruumisauto, 124.125 1987, Smart CDI Coupe W451 2009, 115.117 1975, 203.208 2005 Sport edition
http://www.ruumisauto.fi/ - Raskas työ vaatii raskaat huvit...
https://www.youtube.com/@EccentricHistoryOfficial
Veli Saul on oikeassa. Mieltymykseen käyttää keskuslukkoa erillisestä katkaisijasta auton sisällä nupilla ei ole linkkiä. Mutta "turvallisuusnäkökulma" on juuri noin. Siksipä C:ssänikin on tässä kuvassa näkyvän sorttiset nupit. Samasta syystä takakontista pitää löytyä sisältä avauskahva. Sellainen on jopa Miatassammekin - siis autossa, jonka takakonttiin ei yli vuoden ikäistä ihmistä saa mahdutetuksi edes teoriassa.Saul kirjoitti:...Liittyisköhän jotenkin tähän jenkkien mieltymykseen käyttää keskuslukitusta erillisestä katkaisijasta auton sisältä yhdistettynä johonkin paikalliseen "turvallisuusnäkökulmaan", jonka mukaan ovet on saatava aina auki (vaatii suuren sormilla kiskottavan nupin).
-T