W124 200 Automatic sammuu.
Re: W124 200 Automatic sammuu.
löpöö saa tarpeeks ja latausjännete näyttää olevan alle 13v. että siinähän se vika taitaa olla
w201 190 2.0 1983 - EX
W124 200 Automatic 1987 302tkm.
W124 200 Automatic 1987 302tkm.
Re: W124 200 Automatic sammuu.
Operaatio laturin liukurenkaitten vaihto alkakoon. toivottavasti ei oo roottori eikä käämit paskana ni ei menis nekää 14.50e hukkaan 

w201 190 2.0 1983 - EX
W124 200 Automatic 1987 302tkm.
W124 200 Automatic 1987 302tkm.
Re: W124 200 Automatic sammuu.
Akkuvalo hävis. purin laturin ja sieltähän se vikaki löytyy oli käämilanka irti liitoksesta. tinasin sen sinne paikalleen ni joha alko toimii ja lataus näytti olevan 14.40 kaikki vehkeet päällä. MUTTA auto käyttäyty normaalisti taas sen 5km. sen jälkeen sammuu ajosta ja tyhjäkäynnillä... MISSÄ VIKAA
w201 190 2.0 1983 - EX
W124 200 Automatic 1987 302tkm.
W124 200 Automatic 1987 302tkm.
Re: W124 200 Automatic sammuu.
Yj-rele tinaus,kalvo vaihtoon ja katso se alipaine letku joka menee laatikkoon.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
Re: W124 200 Automatic sammuu.
mikä kalvo vaihtoon sen mustan mötikän? vai jossain kaasarissa?
w201 190 2.0 1983 - EX
W124 200 Automatic 1987 302tkm.
W124 200 Automatic 1987 302tkm.
Re: W124 200 Automatic sammuu.
ko viel tajuais miten mie puran sen yj releen ettei hajoa palasiks?atlas kirjoitti:Yj-rele tinaus,kalvo vaihtoon ja katso se alipaine letku joka menee laatikkoon.
w201 190 2.0 1983 - EX
W124 200 Automatic 1987 302tkm.
W124 200 Automatic 1987 302tkm.
Re: W124 200 Automatic sammuu.
YJ-Rele vm 1987 kunto - täydellinen. nyt ei muuta ko alipaine letkut tarkastamaan. se on vissii taas illanvietto autotallissa.
w201 190 2.0 1983 - EX
W124 200 Automatic 1987 302tkm.
W124 200 Automatic 1987 302tkm.
Re: W124 200 Automatic sammuu.
Itse olen kanssa miettinyt että mistä kalvosta puhutaan 2e-e kaasuttimen yhteydessä. Kun eikös näissä ole muuttuva (juuttuva) kurkku, jota elektronisesti ohjataan. Sen mustan mötikan sisällä käsittääkseni on kalvo. Mikäli samasta mötikästä puhutaan (edestä katsottuna kaasuttajan takana, hieman sientä muistuttava härpäke) on se 2 kurkun ohjain. 2 kurkku pitäis olla auki vain toisessa vaiheessa, eli isommalla rasituksella ja täyskaasussa jne. Lisäksi kaasuläppäsäätimen sisällä pitäisi olla kalvo. Kaasuttimen korjauskäsikirjassa ei mainita mistään kalvojen vaihdoista, vaan käsketään vaihtamaan suoraan koko mötikkä mikäli ovat viallisia. Onko noihin palikoihin saatavana myös pelkkiä kalvoja erikseen?
Hyundai i30 cw -08 1.6crdi
ex:W124 200 -88 bensa katalysaattorilla
ex:W124 200 -88 bensa katalysaattorilla
Re: W124 200 Automatic sammuu.
Älä tarkistele vaan tinaa uudelleen se vaikka miten uudelta näyttäisi.vähän väkivaltaa ja takaisin tiivisteliiman kanssa.Stolen kirjoitti:YJ-Rele vm 1987 kunto - täydellinen. nyt ei muuta ko alipaine letkut tarkastamaan. se on vissii taas illanvietto autotallissa.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
Re: W124 200 Automatic sammuu.
testerilla testattu koko härpäke toimii ko junan vessa ja käämit kiiltää. et en jaksanu käyä tinaamaa ko sähkömies sano et ei vitus tarvii mtn tommost tehää
w201 190 2.0 1983 - EX
W124 200 Automatic 1987 302tkm.
W124 200 Automatic 1987 302tkm.
Re: W124 200 Automatic sammuu.
Sano sähkömies mitä tahansa niin suosittelen käymään juotokset uudestaan läpi. Vaikka silmämääräisesti näyttäisikin juotos hyvälle niin todellisen laadun näkee vasta röntgenillä. Vaikka testipenkissä olisikin toiminut niin oikeassa tilanteessa lämpötilojen vaihtelut voi aiheuttaa ongelmia huonossa juotoksessa.
Hyundai i30 cw -08 1.6crdi
ex:W124 200 -88 bensa katalysaattorilla
ex:W124 200 -88 bensa katalysaattorilla
Re: W124 200 Automatic sammuu.
Meikäläisellä oli samanlaisia oireita. Vettä oli tankissa. Auto alkoi sammumaan liikennevaloissa yms. Lopulta kun yritti laittaa D:n tai R:n päälle niin auto sammui. Litran pistin sinolia n. 30 litraan menovettä. Pyörittelin autoa tyhjäkäynnillä sen aikaa, että edes hetkeksi sai vaihteen silmään ilman, että auto sammui. Sen jälestä vaan jarru pohjaa ja vaihde päällä paikallaan revittelyä. Nykiminen oli kovaa ja pakoputkesta tuli mustat savut, mutta lopulta sinoli sitoi veden tankista ja auto alkoi pelaamaan. auto W124 200 TE. Polttoainejärjestelmän puhdistuslitkuakin käytin, ei kai sekään pahaa tehnyt.