C220 cdi, villejä veikkauksia hyytymiselle???

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Postman
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 138
Liittynyt: Ma 24.07.2006 03:47
Paikkakunta: Haukipudas/ Martinniemi

C220 cdi, villejä veikkauksia hyytymiselle???

Viesti Kirjoittaja Postman »

Morjens,
Vaihdoin tuossa viikonloppuna c220cdi -99 koslaan kahden suuttimen tiivisteet. Sunnuntain koeajossa toimi hyvin, mutta kuitenkin sisään tungeksi pakokaasun hajua. Tarkistin suuttimet taskulampun avulla, enkä enään vuotoja havainnut. Tarkemmin tutkittua huomasin ahtimen ja katin välistä tupruttavan jonkin verran pakokaasua. Kiristin pannan mahdollisimman tiukalle ja savuaminen väheni ainakin jonkin verran. Maanantaina rouva ajeli työajonsa jotain sata kilometriä, eikä ongelmia ollut. Itse otin auton ajoon illalla töihin lähtiessä kävin tankilla (tankkasin dieseliä) ja jatkoin matkaa. Jotain 5 km päästä EPC valo syttyi ja kottero sammui! Tien sivuun ja käynnistys ja matka jatku jotain 100 m ja sama, käynnistys ja sama homma taas! Sain hissukseen ajettua auton syrjään kaupan parkkikselle. Konehuoneen puolella ei mitään outoa. Auto oli tyhjäkäynnillä. Kaasutin hiukan, kierrokset nousivat n 2500 rpm ja EPC syttyy ja auto sammuu. Näytti tuo 2500 rpm olevan jokin raja?? Pariin otteeseen käynnistys ei ekalla kertaa onnistunut, mutta tokalla viimeistään. No ajelin hissukseen takas kotiin varoen nostamatta kierroksia korkealle ja kotiin pääsin ja vanha 124 alle ja töihin.
Aamulla pistin cdi käyntiin ja tutkin taas konehuoneen puolella näkyykö mitään erikoista. Ei näkynyt.. Koitin kaasutella isommilla kierroksilla ja auto näytti jälleen toimivan. Pari kunnon polkasua, kone kiersi hyvin eikä sammunut. Pakoputken päähän hankeen jäi melko reilusti mustaa nokea ja karstaa.. No lähdin siitä viemään tyttöä päiväkotiin about kilometrin päähän ja sinne se paska sitten hyyty! Käynnistin siellä auton normaalisti ja oli jonkin aikaa tyhjäkäynnillä. Kohta tyhjäkäynti alkoi hieman vaeltamaan ja kuulosti ettei kaikki ole ihan kunnossa. Pääsin jotain 10 m ajamaan kun EPC syttyy ja auto sammuu.. Eka uudelleen käynnistys ei tuottanut tulosta, mutta tokalla lähti ja melkeen heti taas sammu. Tällaista hommaa oli sitten jonkin aikaa, kunnes akku alkoi luovuttamaan.. Joten niin luovutin minäkin, lähdin kävelemään enkä kattonut taakseni :evil: Sellaisen asian pistin merkille että pakokaasu/ suht pistävä haju haisi sisälle.. On se kyllä haissut ennenkin, kun nuo suuttimet vuoti.. Ehkä nyt ei kuitenkaan ihan samanlainen dunkku..?
Pikanen googletus kierros antoi hiukan viitteitä tukkeutuneeseen katalysaattoriin..?
Mitä muut on mieltä??
Villejä veikkauksia kaivataan!!

EDIT: Manuaali vaihteistolla oleva kottero..
W124 200 D -90 (MYYDÄÄN OSINA, JOITAIN JÄLJELLÄ, KORI PAALATTU)
W124 250 D aut -89 (MYYDÄÄN OSINA, KORI PAALATTU)
W202 220 CDI stw -99
Chrysler Neon 2.0i (RE85)
Fiat Uno Turbo i.e -89
Avatar
CDI203
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 12889
Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°

Re: C220 cdi, villejä veikkauksia hyytymiselle???

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

Postman kirjoitti:Morjens,
Vaihdoin tuossa viikonloppuna c220cdi -99 koslaan kahden suuttimen tiivisteet. Sunnuntain koeajossa toimi hyvin, mutta kuitenkin sisään tungeksi pakokaasun hajua. Tarkistin suuttimet taskulampun avulla, enkä enään vuotoja havainnut. Tarkemmin tutkittua huomasin ahtimen ja katin välistä tupruttavan jonkin verran pakokaasua. Kiristin pannan mahdollisimman tiukalle ja savuaminen väheni ainakin jonkin verran. Maanantaina rouva ajeli työajonsa jotain sata kilometriä, eikä ongelmia ollut. Itse otin auton ajoon illalla töihin lähtiessä kävin tankilla (tankkasin dieseliä) ja jatkoin matkaa. Jotain 5 km päästä EPC valo syttyi ja kottero sammui! Tien sivuun ja käynnistys ja matka jatku jotain 100 m ja sama, käynnistys ja sama homma taas! Sain hissukseen ajettua auton syrjään kaupan parkkikselle. Konehuoneen puolella ei mitään outoa. Auto oli tyhjäkäynnillä. Kaasutin hiukan, kierrokset nousivat n 2500 rpm ja EPC syttyy ja auto sammuu. Näytti tuo 2500 rpm olevan jokin raja?? Pariin otteeseen käynnistys ei ekalla kertaa onnistunut, mutta tokalla viimeistään. No ajelin hissukseen takas kotiin varoen nostamatta kierroksia korkealle ja kotiin pääsin ja vanha 124 alle ja töihin.
Aamulla pistin cdi käyntiin ja tutkin taas konehuoneen puolella näkyykö mitään erikoista. Ei näkynyt.. Koitin kaasutella isommilla kierroksilla ja auto näytti jälleen toimivan. Pari kunnon polkasua, kone kiersi hyvin eikä sammunut. Pakoputken päähän hankeen jäi melko reilusti mustaa nokea ja karstaa.. No lähdin siitä viemään tyttöä päiväkotiin about kilometrin päähän ja sinne se paska sitten hyyty! Käynnistin siellä auton normaalisti ja oli jonkin aikaa tyhjäkäynnillä. Kohta tyhjäkäynti alkoi hieman vaeltamaan ja kuulosti ettei kaikki ole ihan kunnossa. Pääsin jotain 10 m ajamaan kun EPC syttyy ja auto sammuu.. Eka uudelleen käynnistys ei tuottanut tulosta, mutta tokalla lähti ja melkeen heti taas sammu. Tällaista hommaa oli sitten jonkin aikaa, kunnes akku alkoi luovuttamaan.. Joten niin luovutin minäkin, lähdin kävelemään enkä kattonut taakseni :evil: Sellaisen asian pistin merkille että pakokaasu/ suht pistävä haju haisi sisälle.. On se kyllä haissut ennenkin, kun nuo suuttimet vuoti.. Ehkä nyt ei kuitenkaan ihan samanlainen dunkku..?
Pikanen googletus kierros antoi hiukan viitteitä tukkeutuneeseen katalysaattoriin..?
Mitä muut on mieltä??
Villejä veikkauksia kaivataan!!

EDIT: Manuaali vaihteistolla oleva kottero..

Jep kerrotun perustelaa viittaa putki/kat tukkon,
kokeile niin että löysäät sen liitoksen siitä turbon jälkeen,
toinen mitä kannatta tarkistella on EGR, lisäksi suutimien johdot,
lähtikö suutimet helposti irti? miltä kärjet näytti?
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
;)
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)

100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)

jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659
:)
Postman
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 138
Liittynyt: Ma 24.07.2006 03:47
Paikkakunta: Haukipudas/ Martinniemi

Re: C220 cdi, villejä veikkauksia hyytymiselle???

Viesti Kirjoittaja Postman »

Kyllä ne suuttimet melko iisisti irtos. Parin minuutin käyttämisen jälkeen pulpahti ylös ja pienellä nitkuttelulla irti. Suuttimien kärjet oli mustat, hankala sanoa muuten niiden kunnosta kun en ole nähnyt uuttavastaavaa..
Juu pitää kokeilla tuota ahtimen ja katin liitoksen löysäämistä. Se olis varmaan helpoin tapa tarkistaa ainakin tuo mahdollinen katin tukkoisuus. Onko täällä kukaan putsannut nuita katteja muuten kuin rautakangella?? Jotain juttuja löysin jarru kliineri - paineilma yhdistelmästä. Myös painepesuria jossain väläyteltiin..?? Väittävät jotku hurjimmat myös, ettei tuo katin tyhjentäminen (rautakangella) vaikuttaisi katsastuksessa päästöihin.. Onko kellään mitään faktaa tästä??
W124 200 D -90 (MYYDÄÄN OSINA, JOITAIN JÄLJELLÄ, KORI PAALATTU)
W124 250 D aut -89 (MYYDÄÄN OSINA, KORI PAALATTU)
W202 220 CDI stw -99
Chrysler Neon 2.0i (RE85)
Fiat Uno Turbo i.e -89
Avatar
CDI203
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 12889
Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°

Re: C220 cdi, villejä veikkauksia hyytymiselle???

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

Postman kirjoitti:Kyllä ne suuttimet melko iisisti irtos. Parin minuutin käyttämisen jälkeen pulpahti ylös ja pienellä nitkuttelulla irti. Suuttimien kärjet oli mustat, hankala sanoa muuten niiden kunnosta kun en ole nähnyt uuttavastaavaa..
Juu pitää kokeilla tuota ahtimen ja katin liitoksen löysäämistä. Se olis varmaan helpoin tapa tarkistaa ainakin tuo mahdollinen katin tukkoisuus. Onko täällä kukaan putsannut nuita katteja muuten kuin rautakangella?? Jotain juttuja löysin jarru kliineri - paineilma yhdistelmästä. Myös painepesuria jossain väläyteltiin..?? Väittävät jotku hurjimmat myös, ettei tuo katin tyhjentäminen (rautakangella) vaikuttaisi katsastuksessa päästöihin.. Onko kellään mitään faktaa tästä??
Jep monta kat pöntöä tyhjentänyt ja jos auto on muuten kunnossa ei sillä ole vaikutusta katsatuksen päästöihin,
sen vertaa että leima jäisi siitä kiinni,
(turha sinne on mitään jarru klineriä tuhlat kankea vaan...muistaa vaan että tyhjentää sen kunnolla niin että se ulkoreunassa oleva vaalea nöyhtä tulee koknaan pois)
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
;)
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)

100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)

jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659
:)
Postman
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 138
Liittynyt: Ma 24.07.2006 03:47
Paikkakunta: Haukipudas/ Martinniemi

Re: C220 cdi, villejä veikkauksia hyytymiselle???

Viesti Kirjoittaja Postman »

Panta irroitettu ahtimen ja katin välistä. joten ei pitäisi tällähetkellä ahdistaa. Kone hyrähtää käyntiin (jos hyrähtää), mutta sammuu melkeen heti. Pari kertaa on käynyt jotain 5 sek hieman tyhjäkäyntiä vaeltamalla..
Sitten varmaan ERGn kimppuun?? Mitä sille voi tehdä?? Irroitus, puhdistus, asennus??? Löytyy kaiketi siitä ahtimen alapuolelta??
Vai olisiko jollain jotain varmempaa diagnoosia??
Jotain puhetta oli myös O-renkaista.. Mistä kaikkialta niitä pitäisi vaihtaa???
W124 200 D -90 (MYYDÄÄN OSINA, JOITAIN JÄLJELLÄ, KORI PAALATTU)
W124 250 D aut -89 (MYYDÄÄN OSINA, KORI PAALATTU)
W202 220 CDI stw -99
Chrysler Neon 2.0i (RE85)
Fiat Uno Turbo i.e -89
Avatar
CDI203
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 12889
Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°

Re: C220 cdi, villejä veikkauksia hyytymiselle???

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

Postman kirjoitti:Panta irroitettu ahtimen ja katin välistä. joten ei pitäisi tällähetkellä ahdistaa. Kone hyrähtää käyntiin (jos hyrähtää), mutta sammuu melkeen heti. Pari kertaa on käynyt jotain 5 sek hieman tyhjäkäyntiä vaeltamalla..
Sitten varmaan ERGn kimppuun?? Mitä sille voi tehdä?? Irroitus, puhdistus, asennus??? Löytyy kaiketi siitä ahtimen alapuolelta??
Vai olisiko jollain jotain varmempaa diagnoosia??
Jotain puhetta oli myös O-renkaista.. Mistä kaikkialta niitä pitäisi vaihtaa???
Egr löytyy imusarjan läheltä,
Orinkulta jos vuotaa niin ilma kuplia näkyy niissä läpinäkyvissä polttoaine putkissa

Jos ei ilmaa näy niin jonnekin *:rin piuhan päähän

Imu putkiston tukon voi tarkistela niin että ottaa siitä imusarjasta sen paksun kumi letkun irti
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
;)
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)

100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)

jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659
:)
Postman
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 138
Liittynyt: Ma 24.07.2006 03:47
Paikkakunta: Haukipudas/ Martinniemi

Re: C220 cdi, villejä veikkauksia hyytymiselle???

Viesti Kirjoittaja Postman »

Olisko se kuitenkin mahdollista, että tukkeutunut katti on aiheuttanut tuon, elikkä pukannut kaasut ja töhnät imupuolelle ja tukkinut sieltä röörit?? Jotenkin tuohon pannan kiristämiseen tuon yhdistäisin. Tietenkin myös tuo suuttimien tiivisteiden vaihto.. Mutta päivän se toimi nuiden hommien jälkeen..
W124 200 D -90 (MYYDÄÄN OSINA, JOITAIN JÄLJELLÄ, KORI PAALATTU)
W124 250 D aut -89 (MYYDÄÄN OSINA, KORI PAALATTU)
W202 220 CDI stw -99
Chrysler Neon 2.0i (RE85)
Fiat Uno Turbo i.e -89
Avatar
CDI203
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 12889
Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°

Re: C220 cdi, villejä veikkauksia hyytymiselle???

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

Postman kirjoitti:Olisko se kuitenkin mahdollista, että tukkeutunut katti on aiheuttanut tuon, elikkä pukannut kaasut ja töhnät imupuolelle ja tukkinut sieltä röörit?? Jotenkin tuohon pannan kiristämiseen tuon yhdistäisin. Tietenkin myös tuo suuttimien tiivisteiden vaihto.. Mutta päivän se toimi nuiden hommien jälkeen..
Kaikkihan on mahdolista...niin kauan kunnes vika löytyy
Harvemmin se tukkon mennyt kat sitä paskaa ajaa kuitenkaan ihan hetkessä
Sinne imusarjaan niin paljoa,
Tarkistella suutimen johdot, asennon tunistimien johdot,
Sammuminen ja ecp vittaa yleensä polttoaine puolen vikaan
(varsinkin jos ilma kulkee imusarjasta sisään ja pakosarjasta ulos)
Jos nyt käyntiin lähtö vaikeuksia niin ilmakuplien tarkistuksen jälkeen tarkistella asenon tunistimet ja niiten johdot,
Railipaineen säädin(koita varovasti koputella, kurkista onko sen orinkula ehjä)
Railipaine anturia voi tukailla irrotamalla siitä johdon
(samoin ilmamassa mittaria jos sattuu olemaan oikosessa)
Jokos siihen on suutimien paluu puolenvuoto testi tehty
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
;)
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)

100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)

jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659
:)
Postman
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 138
Liittynyt: Ma 24.07.2006 03:47
Paikkakunta: Haukipudas/ Martinniemi

Re: C220 cdi, villejä veikkauksia hyytymiselle???

Viesti Kirjoittaja Postman »

Je, pitääpä taas huomenna jatkaa tutkimista..
W124 200 D -90 (MYYDÄÄN OSINA, JOITAIN JÄLJELLÄ, KORI PAALATTU)
W124 250 D aut -89 (MYYDÄÄN OSINA, KORI PAALATTU)
W202 220 CDI stw -99
Chrysler Neon 2.0i (RE85)
Fiat Uno Turbo i.e -89
ajcdi
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 13
Liittynyt: La 22.10.2011 07:46
Paikkakunta: keskelläsuomea järvenrannalla

Re: C220 cdi, villejä veikkauksia hyytymiselle???

Viesti Kirjoittaja ajcdi »

tere! syssyllä oli mulla samanlaisessa kotterossa samantyyppisiä oireita.aiheuttajaksi paljastui suuttimien päällä olevat sähköliittimet.niistä oli ne lukitus kielekkeet osassa poikki,jolloin liittimet pääsi liikkumaan ja tuli kontaktihäiriöitä ja pahoja käynti häiriöitä tietenkin.liimailin ne aralditilla kiinni ja ainakin ja sen jälkeen ei ongelmia ole ollutkaan.pitäishän ne liittimet tietenkin vaihdattaa ,mutta varmaan maksaa paljon rahaa ? joku tietää kuinka paljon.
Postman
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 138
Liittynyt: Ma 24.07.2006 03:47
Paikkakunta: Haukipudas/ Martinniemi

Re: C220 cdi, villejä veikkauksia hyytymiselle???

Viesti Kirjoittaja Postman »

No helvetti! Kattelin tarkemmin nuo suuttimien päällä olevat liittimet.. Ykkösessä oli melko lailla päässy "löystymään". Liitin kiinni ja kone käyntiin.. Näyttäis toimivan!! Mutta eipä aleta vielä toistemme munia lutkutteleen.. Voipi olla ihan vaan "mäihää" kuten tiistai aamunakin, jolloin pääsin päiväkodin pihalle asti.. Tarkkailu jatkuu..
Vielä tuosta Katista.. Onko tuossa ainoastaan yksi Katti, tuo joka on tuossa ahtimen perässä? Joissain on vissiin toinenkin?? Eli kun ajattelin "puhdistaa" tuon katin, niin onko se tää mikä on heti tän ahtimen jälkeen..?? Se nimittäin HAISEE!! Vaikka auto on ollu tuossa parkissa pihalla, kun tarpeeksi lähelle menee, niin selkee haju tulee nokkaan.. YÄK!!
Verstaasta ei näköjään tuota jarru kliineriä löytyny, mutta rautakanki löytyy..
W124 200 D -90 (MYYDÄÄN OSINA, JOITAIN JÄLJELLÄ, KORI PAALATTU)
W124 250 D aut -89 (MYYDÄÄN OSINA, KORI PAALATTU)
W202 220 CDI stw -99
Chrysler Neon 2.0i (RE85)
Fiat Uno Turbo i.e -89
ajcdi
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 13
Liittynyt: La 22.10.2011 07:46
Paikkakunta: keskelläsuomea järvenrannalla

Re: C220 cdi, villejä veikkauksia hyytymiselle???

Viesti Kirjoittaja ajcdi »

Noniin .laita vielä vaikka nippusiteellä kiristys ensihätään ettei liittimet pääsisi suuremmin heilumaan...jos se siitä asettuisi. ja sit kovaa ajoa..
Avatar
CDI203
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 12889
Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°

Re: C220 cdi, villejä veikkauksia hyytymiselle???

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

Postman kirjoitti:No helvetti! Kattelin tarkemmin nuo suuttimien päällä olevat liittimet.. Ykkösessä oli melko lailla päässy "löystymään". Liitin kiinni ja kone käyntiin.. Näyttäis toimivan!! Mutta eipä aleta vielä toistemme munia lutkutteleen.. Voipi olla ihan vaan "mäihää" kuten tiistai aamunakin, jolloin pääsin päiväkodin pihalle asti.. Tarkkailu jatkuu..
Vielä tuosta Katista.. Onko tuossa ainoastaan yksi Katti, tuo joka on tuossa ahtimen perässä? Joissain on vissiin toinenkin?? Eli kun ajattelin "puhdistaa" tuon katin, niin onko se tää mikä on heti tän ahtimen jälkeen..?? Se nimittäin HAISEE!! Vaikka auto on ollu tuossa parkissa pihalla, kun tarpeeksi lähelle menee, niin selkee haju tulee nokkaan.. YÄK!!
Verstaasta ei näköjään tuota jarru kliineriä löytyny, mutta rautakanki löytyy..

Aika monta kertaa suutin remontien jäljiltä vika löytyy suutimien/asennon tunistimen johdosta
On yleens se heti turbon jälkeen olevan nohous riittää
Mutta jos tarvis niin se toinen löytyy siitä seuraavasta pönikästä
Vaihde laatikon kohdilta
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
;)
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)

100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)

jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659
:)
Vastaa Viestiin