W203 Q&A
Re: W203 Q&A
Kerro mulle Len, (kuka muistaa gagin, muuten)
miten etukattovalo aukeaa/irtoaa? On niin lepsu kattopahvi etten uskalla väärästä kohtaa vääntää.
miten etukattovalo aukeaa/irtoaa? On niin lepsu kattopahvi etten uskalla väärästä kohtaa vääntää.
Re: W203 Q&A
Se iso osa lähtee siitä ihan koukkaamalla/avittamalla varovasti pienellä ruuvarilla reunasta ja nykimällä sormilla toiselta puolelta. Muistaakseni pari nipsua/puoli. Sen irroittamisen jälkeen pääsee käsiksi lukuvaloihin, jotka irtoaa vääntämällä suuremman kuvun alta löytyvää vipstaakia + avittamalla toisesta reunasta vaikka samaisella pienellä ruuvarilla. Mielestäni nuo lähtee poikkeuksellisen helposti.
Edit. Tuulilasin puolella siis sellainen pieni hahlo josta pääsee avittamaan/kampeemaan pienellä ruuvarilla.
Edit. Tuulilasin puolella siis sellainen pieni hahlo josta pääsee avittamaan/kampeemaan pienellä ruuvarilla.
Re: W203 Q&A
Eipä herätä (taas) kovin luottamusta tää w203:n elektroniikkapuoli. Kauppareissulla mittariin välähtää että "TEL ACTIVED" ja samalla lakkaa ilmastointi puhaltamasta ja sadetutka myös poissa pelistä. Tämän jälkeen ajotietokoneen näyttöön tulee 3 eri vikaa + SRS:n valo, käsijarrun valo ja pitkien ajovalojen merkkivalot hyppää tauluun. Tietokone ilmoittaa että "Visit workshop, display faulty" ja perässä salaman kuva. Noh, kaupasta tultuani auto uudestaan tulille ja kaikki pelaa viimesen päälle
Tosin vänkärin puolen etuikkuna toimii vieläkin ihan milloin sitä itseään huvittaa :/
Tosin vänkärin puolen etuikkuna toimii vieläkin ihan milloin sitä itseään huvittaa :/
Re: W203 Q&A
Tässä ketjussa olikin noista lattiamatoista jo puhetta. Alkuperäiset matot alkavat olla sen verran kuluneita ja toisesta on mersun metallilogokin irronnut, joten uudet pitäisi saada.
Tarkoitus oli hommata mustat matot, joissa AMG-teksti, eikä metallimerkkiä.
Selailin äsken eepeitä ja siellä oli tällaiset: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/01-07-ME ... ccessories
Löytyykö lähempää vai laitanko paypallin vinkumaan? Yhteensopivuudeksi tuossa mainittiin vain sedan-malli mutta onko sedanin ja farkun matoilla eroa?
Tarkoitus oli hommata mustat matot, joissa AMG-teksti, eikä metallimerkkiä.
Selailin äsken eepeitä ja siellä oli tällaiset: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/01-07-ME ... ccessories
Löytyykö lähempää vai laitanko paypallin vinkumaan? Yhteensopivuudeksi tuossa mainittiin vain sedan-malli mutta onko sedanin ja farkun matoilla eroa?
Re: W203 Q&A
Nahkapöksy ebeyssa ei ole tuota viidettä mattoa, joka tulee taákse kardaanutunnelin päälleamgenter kirjoitti:Tässä ketjussa olikin noista lattiamatoista jo puhetta. Alkuperäiset matot alkavat olla sen verran kuluneita ja toisesta on mersun metallilogokin irronnut, joten uudet pitäisi saada.
Tarkoitus oli hommata mustat matot, joissa AMG-teksti, eikä metallimerkkiä.
Selailin äsken eepeitä ja siellä oli tällaiset: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/01-07-ME ... ccessories
Löytyykö lähempää vai laitanko paypallin vinkumaan? Yhteensopivuudeksi tuossa mainittiin vain sedan-malli mutta onko sedanin ja farkun matoilla eroa?
//// AMG Owners Club Finland
S203 C30 CDI AMG -03
EX W203 220 CDI -00
EX S202 kompura -98
S203 C30 CDI AMG -03
EX W203 220 CDI -00
EX S202 kompura -98
Re: W203 Q&A
Noniin ja tällä kertaa ajotietokone ilmottaa "EL. POWER CONTROL VISIT WORKSHOP EPC". Mikähän lie tämän aiheuttaa? Kuitenkin ilmotus hävisi uudelleen käynnistämällä...
Re: W203 Q&A
Noniin. Matot tilattu ja uudet jousetkin asennettu. Auto madaltui juuri sellaiseksi kuin olin toivonut setillä -45/-30. Matot kun vielä tulevat niin voin napata pari kuvaa. Eipä muuttunut auton ajettavuus ainakaan huonommaksi. Todella tyytyväinen olen.nicky kirjoitti:No juuri tuon verran sitä pitäisikin saada alas ja hyvä tietää, että puoli kierrosta ajaisi tuon asian.
Joku juurikin Eibachin mersuunsa asentanut sanoi juuri, että autosta katosi se mersumaisuus välittömästi, eli käytännössä auton muuten hyvä ajettavuus heikentyi huomattavasti. Tämä pitäisi minimoida, saaden auto kuitenkin suht. järkevään asentoon, eli ts. keuliminen poistettua.
PS. Kolahtelu muuten tuli takajousista ja sen takia, että ne todellakin olivat POIKKI, molemmat. Aika jännää, sillä auto on mm. katsastettu muistaakseni 2 kertaa noilla samaisilla jousilla.
Re: W203 Q&A
AMG-kangasmatot tilattu ja paikoillaan. Saksasta liike nimeltä Kunzmann. Erinomainen sovitus, juuri kuten alkuperäiset ja logo neulottu valkoisella mustaan/harmaaseen mattoon. Tumma matto passaa mielestäni paremmin auton sisustaan kuin alkuperäinen harmaa. On se ihmeellistä miten toimitus Saksasta maksaa vain 16 euroa. Pakettia heittää pidemmälle kuin Itella vie tuolla hinnalla.
Re: W203 Q&A
Hmm, missähän mahtaa olla vikaa kun laitoin sumareihin led-polttimot ja ne vain vilahtaa kun laittaa päälle? Lisäsin tämän jälkeen 50w vastukset, eikä ledit syty ollenkaan :/
Re: W203 Q&A
Ja selvisikin että vastuksissa johdot väärin liittimissä. Nyt valot pelaa, mutta vastukset tulikuumia kun valot päällä :/
Re: W203 Q&A
Se lämpeneminen on jonkun asteisesti vastuksen ominaisuus, ei suoranainen vika
W211 E63 AMG
W251 320cdi "ärrä"
Ex: W203 C32 AMG
W251 320cdi "ärrä"
Ex: W203 C32 AMG
Re: W203 Q&A
Noniin, tuossa se lupaamani kuva:
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Re: W203 Q&A
Onkos kukaan vaihdellut w203:n perämurikkaan tiivisteitä? Jonkun verran tihuuttaa öljyä ja pitäis tiivisteet vaihtaa, mitään vinkkejä?
Re: W203 Q&A
Joo tuli vaihdettua molemmille puolille ne poskilaakerien tiivisteet, vai tihuttaako kardaanin puolelta ?Henq kirjoitti:Onkos kukaan vaihdellut w203:n perämurikkaan tiivisteitä? Jonkun verran tihuuttaa öljyä ja pitäis tiivisteet vaihtaa, mitään vinkkejä?
Homma riippuu vähän siitä minkälaiset vetoakselit autossa on. Mulla on semmoiset yhtenäiset, jotka vedetään sellaisinaan ulos murikasta, lähtevät aika helposti ja sitten väännät stefan irti ja uusi tilalle ja vetari perään. Tuo vaihe on siis aika helppo, ei tainnut öljyäkään juuri valua ulos. Mutta tuota edelsi tukivarsien irroitus pyörännavasta jotta vetarille tulee tilaa lähteä murikasta. Luulisin että yksinkertaisempaa kuin pyörännavan irroitus, on irroittaa itse perämurikka ja laskea se niin alas että vetarit pääsevät tulemaan ulos. Niin ja sitten toisissa autoissa vetarin saa "poikki" avaamalla ne 6 (?) ruuvia, mutta toivottavasti joku muu voi kertoa miten siitä edetään. Tarkista nyt ensin millaiset vetarit autossasi on.
W203CDI
Re: W203 Q&A Orkkis xenonpolttimon vaihto
W203 alkup.xenonvalojen vaihdosta juttua...
-Tilasin Ebay:stä D2S xenon polttimot tuohon w203:een niin eihän ne sopinutkaan sinne umpioon paikalleen!
Autossa siis alkuperäiset xenon umpiot. Noissa tarvike xenoneissa on näköjään eroavaisuuksia. Melkein tunnin verran tappelin rystyset veressä polttimoita paikalleen.Ei mene ei. Laitoin lopulta orkkispolttimot takas ja helposti meni. Noissa kiina xenonpolttimoissa oli se polttimon kanta hieman paksumpi,niin ei se "kierukka-polttimon-pidin-hässäkkä" mene paikalleen tiukkaan.
No,jatkossa ostan alkuperäiset 85122 Philips,Osram polttimot,suosittelen muillekkin niin ei mene aikaa hukkaan ja ennenkaikkea hermot kestää...
Ajovaloumpio ei lähde irti ,vaikka ne 2 ruuvia irrottaa. Jos haluaa ne pois niin joutuu kaiketi ottaa puskuria irti?
Helppohan noi xenonit on muuten vaihtaa: Suojamuovi irti umpion takaa,xenonin sytkä irti kääntämällä auki(virrat POIS PÄÄLTÄ) , se "polttimonpidin" lähtee kääntämällä auki hieman. Sitten varovasti polttimo pois. Uusi polttimo paikalleen: Laita xenonpolttimon se keraaminen tikku alaspäin umpioon(umpiossa on kolo sille tikulle). Siinä pyöreässä polttimonpitimessä lukee TOP,niin se siis ylöspäin,ja sitten kääntää hieman kiinni asentoon,tuntee kun naksahtaa kiinni. Sitten sytkä takas ja kotelo paikalleen. Molemmat polttimot vaihtaa ensikertalainen "käsikopelolla" n.vartissa jos vain polttimot ovat oikeanlaiset:)
-Tilasin Ebay:stä D2S xenon polttimot tuohon w203:een niin eihän ne sopinutkaan sinne umpioon paikalleen!
Autossa siis alkuperäiset xenon umpiot. Noissa tarvike xenoneissa on näköjään eroavaisuuksia. Melkein tunnin verran tappelin rystyset veressä polttimoita paikalleen.Ei mene ei. Laitoin lopulta orkkispolttimot takas ja helposti meni. Noissa kiina xenonpolttimoissa oli se polttimon kanta hieman paksumpi,niin ei se "kierukka-polttimon-pidin-hässäkkä" mene paikalleen tiukkaan.
No,jatkossa ostan alkuperäiset 85122 Philips,Osram polttimot,suosittelen muillekkin niin ei mene aikaa hukkaan ja ennenkaikkea hermot kestää...
Ajovaloumpio ei lähde irti ,vaikka ne 2 ruuvia irrottaa. Jos haluaa ne pois niin joutuu kaiketi ottaa puskuria irti?
Helppohan noi xenonit on muuten vaihtaa: Suojamuovi irti umpion takaa,xenonin sytkä irti kääntämällä auki(virrat POIS PÄÄLTÄ) , se "polttimonpidin" lähtee kääntämällä auki hieman. Sitten varovasti polttimo pois. Uusi polttimo paikalleen: Laita xenonpolttimon se keraaminen tikku alaspäin umpioon(umpiossa on kolo sille tikulle). Siinä pyöreässä polttimonpitimessä lukee TOP,niin se siis ylöspäin,ja sitten kääntää hieman kiinni asentoon,tuntee kun naksahtaa kiinni. Sitten sytkä takas ja kotelo paikalleen. Molemmat polttimot vaihtaa ensikertalainen "käsikopelolla" n.vartissa jos vain polttimot ovat oikeanlaiset:)
Nykyinen: W211 E280 v6 cdi 7G-Tronic -08 facelift
Ex. S203 C270 cdi A -02 pre-facelift
Ex. S203 C270 cdi A -02 pre-facelift
Re: W203 Q&A
Mä tilasin juuri tämmöset:
http://www.ebay.de/itm/2x-Philips-D2S-X ... 3cbb288a8a" onclick="window.open(this.href);return false;
Toivottavasti menevät paikoilleen. Toinen polttimo värisee ikävästi kylmänä ja luulenpa että se alkaa olla vähän finaalissa. Valon sävykin on alkanut taittumaan vähän lilan puolelle. Taitavat olla -04 vuosimallia...
http://www.ebay.de/itm/2x-Philips-D2S-X ... 3cbb288a8a" onclick="window.open(this.href);return false;
Toivottavasti menevät paikoilleen. Toinen polttimo värisee ikävästi kylmänä ja luulenpa että se alkaa olla vähän finaalissa. Valon sävykin on alkanut taittumaan vähän lilan puolelle. Taitavat olla -04 vuosimallia...
W204 C180K avantgarde -myyty-
Re: W203 Q&A
Mulla ei polttimoiden värissä tai tehossa ollut vikaa, mutta sammuilivat välillä. Testeri sanoi että polttimoissa oikosulkuja. Uudet philipsit paikalleen ja sammuileminen loppui. Eli xenonit voi hajota tuollakin tavalla Noitten philipsien värilämpö vaan on 4300 tai sen alle, näkee kyllä mutta aika kellertävät.
S124 300TE
S211 E500
S211 E500
Re: W203 Q&A
Joo, tiesin tuon värin. Se passaa mulle ihan hyvin. Pääasia ettei oon "tuning" siniset tai lilat. Siniset on syksyn märillä teillä ihan susipaskat. Niillä ei nää mitään. Lumella kyllä pelaa.
W204 C180K avantgarde -myyty-
Re: W203 Q&A
Joku tuupannut LED-polttimoita sumareihin? Minkähänlaiset vastukset sinne pitäisi iskeä väliin, jottei mersu nohevana vingu ajotietokoneessa palaneista polttimoista/katko niille tulevaa virtaa?
Re: W203 Q&A
Anyone?nicky kirjoitti:Joku tuupannut LED-polttimoita sumareihin? Minkähänlaiset vastukset sinne pitäisi iskeä väliin, jottei mersu nohevana vingu ajotietokoneessa palaneista polttimoista/katko niille tulevaa virtaa?
Re: W203 Q&A
Itse testasin LED-polttimoita sumareihin 50W vastuksilla. Tietokone ei herjannut mitään, mutta vastukset lämpeni niin paljon että laitoin takasin tavan polttimot.
Nyt ois seuraavia murheita, parin viikon sisään pari kertaa ajotietokone on heittäytyny ihan hurjaks, mittarivalot vilkkuu, merkkivalot vilkkuu, ilmottelee mitä ihmeellisimpiä vikakoodeja, sisälle loppuu ilman tulo ja pellin alla flekti hurisee melko rajusti. Tänään ajellessa mittariston valot sammui ja seuraavat syttyi: Pitkien merkkivalo, käsijarrun valo ja srs:n valo. Auton uudelleen käynnistäminen ei vaikuttanut mitään, mutta 10km ajon jälkeen palasi ennalleen. Kuitenkin tuo SRS:n valo jäi palamaan eikä suostu nyt sammumaan millään. Lisäksi tulee "TEL Actived" ja vikakoodit: "Restraint System Visit Workshop SRS", "Trailer brake lamp visit workshop", "Visit workshop !Display faulty"
Mietin jo josko tuo akku olisi tullut tiensä päähän, mutta kun auto kuitenkin muuten pelaa oikein ja lähtee käyntiinkin hyvin? Noh, huomenna mittailtava akun jännite. Ilmastointi ainakin kertoo latausjännitteeksi 14,2-14,7V.
Elikkäs ehdotuksia mikä mättää? Tämä tosiaan tapahtunut nyt syksyllä pari kertaa ja kerran viime kesänä. Tässäpä kuvia vikakoodeista:
http://s1232.photobucket.com/albums/ff3 ... ction2.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://s1232.photobucket.com/albums/ff3 ... untion.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://s1232.photobucket.com/albums/ff3 ... ction1.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://s1232.photobucket.com/albums/ff3 ... ction4.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://s1232.photobucket.com/albums/ff3 ... ction3.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Kenelläkään muuten *:a käytettävissä Kuopion läheisyydessä ja halukkuutta vikakoodien lukuun?
Nyt ois seuraavia murheita, parin viikon sisään pari kertaa ajotietokone on heittäytyny ihan hurjaks, mittarivalot vilkkuu, merkkivalot vilkkuu, ilmottelee mitä ihmeellisimpiä vikakoodeja, sisälle loppuu ilman tulo ja pellin alla flekti hurisee melko rajusti. Tänään ajellessa mittariston valot sammui ja seuraavat syttyi: Pitkien merkkivalo, käsijarrun valo ja srs:n valo. Auton uudelleen käynnistäminen ei vaikuttanut mitään, mutta 10km ajon jälkeen palasi ennalleen. Kuitenkin tuo SRS:n valo jäi palamaan eikä suostu nyt sammumaan millään. Lisäksi tulee "TEL Actived" ja vikakoodit: "Restraint System Visit Workshop SRS", "Trailer brake lamp visit workshop", "Visit workshop !Display faulty"
Mietin jo josko tuo akku olisi tullut tiensä päähän, mutta kun auto kuitenkin muuten pelaa oikein ja lähtee käyntiinkin hyvin? Noh, huomenna mittailtava akun jännite. Ilmastointi ainakin kertoo latausjännitteeksi 14,2-14,7V.
Elikkäs ehdotuksia mikä mättää? Tämä tosiaan tapahtunut nyt syksyllä pari kertaa ja kerran viime kesänä. Tässäpä kuvia vikakoodeista:
http://s1232.photobucket.com/albums/ff3 ... ction2.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://s1232.photobucket.com/albums/ff3 ... untion.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://s1232.photobucket.com/albums/ff3 ... ction1.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://s1232.photobucket.com/albums/ff3 ... ction4.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://s1232.photobucket.com/albums/ff3 ... ction3.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Kenelläkään muuten *:a käytettävissä Kuopion läheisyydessä ja halukkuutta vikakoodien lukuun?
Re: W203 Q&A
Itsellä tuollaiset "toisenlaiset" vetoakselit. Lähdin vaihtamaan toisen puolen perän ja vetoakselin tiivistettä. Nyt sitten on vetarit irti, kardaani perästä irti ja perä lattialla. Perän sisällä olevat sokat saatava pois, jotta loppuosa vetoakselista saadaan pois ja vaatii perän takalevyn irroituksen, joka ei tietenkään mahdu aukemaan jos murikka on paikallaan. Joten vaihdetaan nyt samalla molemmat vetoakselin tiivisteet, kardaanin tiivisti, huohotin, kardaanin nivel ja peräöljyt. Itse tiivistehän ei ole kuin alle kymmenen euroa mutta aikaa kuluu jonkin verran. Pultit itselläni olivat ainakin E-sarjaa, joten piti erikseen käydä sellainen hylsy ostamassa. Vetarin vakiopultit vieläpä sellaiset, että hylsy lipsahtaa tosi helposti pois jos ei ole aivan suorassa ja vääntämään ei mahdu kuin sitä yhtä ainoaa pulttia, joka suoraan vetoakselin yläpuolella. Lock tightia oli ainakin itelleni laitettu sen verran, että vetarin pultitkin vaihdetaan uusiin.hanta kirjoitti:Joo tuli vaihdettua molemmille puolille ne poskilaakerien tiivisteet, vai tihuttaako kardaanin puolelta ?Henq kirjoitti:Onkos kukaan vaihdellut w203:n perämurikkaan tiivisteitä? Jonkun verran tihuuttaa öljyä ja pitäis tiivisteet vaihtaa, mitään vinkkejä?
Homma riippuu vähän siitä minkälaiset vetoakselit autossa on. Mulla on semmoiset yhtenäiset, jotka vedetään sellaisinaan ulos murikasta, lähtevät aika helposti ja sitten väännät stefan irti ja uusi tilalle ja vetari perään. Tuo vaihe on siis aika helppo, ei tainnut öljyäkään juuri valua ulos. Mutta tuota edelsi tukivarsien irroitus pyörännavasta jotta vetarille tulee tilaa lähteä murikasta. Luulisin että yksinkertaisempaa kuin pyörännavan irroitus, on irroittaa itse perämurikka ja laskea se niin alas että vetarit pääsevät tulemaan ulos. Niin ja sitten toisissa autoissa vetarin saa "poikki" avaamalla ne 6 (?) ruuvia, mutta toivottavasti joku muu voi kertoa miten siitä edetään. Tarkista nyt ensin millaiset vetarit autossasi on.
Re: W203 Q&A
Onko muilla 2002 vuoden w203 sellaista ongelmaa että ajotietokoneen näyttö himmenee lämpimällä? Onko tietoo pystyykö pelkän näytön vaihtamaan ja mitä maksaa ja kuka pystyisi vaihtamaan?
Re: W203 Q&A
Kyllä jos auto seisoo päivän auringon paisteessa ni sillon himmenee jotkut pixelit, mut ei häiritsevästi.
Re: W203 Q&A
Henq kirjoitti: Nyt ois seuraavia murheita, parin viikon sisään pari kertaa ajotietokone on heittäytyny ihan hurjaks, mittarivalot vilkkuu, merkkivalot vilkkuu, ilmottelee mitä ihmeellisimpiä vikakoodeja, sisälle loppuu ilman tulo ja pellin alla flekti hurisee melko rajusti. Tänään ajellessa mittariston valot sammui ja seuraavat syttyi: Pitkien merkkivalo, käsijarrun valo ja srs:n valo. Auton uudelleen käynnistäminen ei vaikuttanut mitään, mutta 10km ajon jälkeen palasi ennalleen. Kuitenkin tuo SRS:n valo jäi palamaan eikä suostu nyt sammumaan millään. Lisäksi tulee "TEL Actived" ja vikakoodit: "Restraint System Visit Workshop SRS", "Trailer brake lamp visit workshop", "Visit workshop !Display faulty"
Mietin jo josko tuo akku olisi tullut tiensä päähän, mutta kun auto kuitenkin muuten pelaa oikein ja lähtee käyntiinkin hyvin? Noh, huomenna mittailtava akun jännite. Ilmastointi ainakin kertoo latausjännitteeksi 14,2-14,7V.
Elikkäs ehdotuksia mikä mättää? Tämä tosiaan tapahtunut nyt syksyllä pari kertaa ja kerran viime kesänä. Tässäpä kuvia vikakoodeista:
http://s1232.photobucket.com/albums/ff3 ... ction2.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://s1232.photobucket.com/albums/ff3 ... untion.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://s1232.photobucket.com/albums/ff3 ... ction1.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://s1232.photobucket.com/albums/ff3 ... ction4.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://s1232.photobucket.com/albums/ff3 ... ction3.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Kenelläkään muuten *:a käytettävissä Kuopion läheisyydessä ja halukkuutta vikakoodien lukuun?
Akku tuntuisi olevan kunnossa. Nyt foorumeita luettuani nousi esiin laturin jännitteensäädin, oisko mahdollista että tämä aiheuttaisi aiemmin kuvattuja probleemia? Kenelläkään muulla vastaavia häiriöitä w203:ssa?
Re: W203 Q&A
Tyäkaveri huomasi että kun sulkee auton keskuslukolla niin puolen minuutin päästä syttyy mittarivalot, ei kaikki kojetaulun vaan pelkästään mittaristoon ja kierroslukumittarissa palaa kirkkaammin kun muut . Kuulemma pari kertaa on startttaus epäröinyt joten olisiko akku tiensä päässä?
Pitää varmaan mittailla akkua ja jos ei siitä mitään löydy niin Star varmaan kertoo jotain...
Pitää varmaan mittailla akkua ja jos ei siitä mitään löydy niin Star varmaan kertoo jotain...
1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
Re: W203 Q&A
Onkos vasemman ajovan sulakkeenpaikasta tietoa, kun toi polttimonvaihtokaan ei auttanut ja on toi Saksan kielinen kirja vain käytössä. R
Re: W203 Q&A
Lähivalojen sulakkeeks tarjoais numeroita 62&63. Elikkäs löytyy konehuoneessa olevasta sulakeboksista.
Omiin sähköongelmiini ei vaan löytynyt *:llakaan mitään syytä kun ei ollut vika enää päällä. Asentaja epäili väyläkatkosta jonkun ohjainlaitteen välillä, mutta ei osannut kertoa mikä se voisi olla. Nyt odotellaan sit seuraavaa kertaa kun alkaa valot välkkymään mittaristossa...
Omiin sähköongelmiini ei vaan löytynyt *:llakaan mitään syytä kun ei ollut vika enää päällä. Asentaja epäili väyläkatkosta jonkun ohjainlaitteen välillä, mutta ei osannut kertoa mikä se voisi olla. Nyt odotellaan sit seuraavaa kertaa kun alkaa valot välkkymään mittaristossa...
Re: W203 Q&A
Sulakket ehjä ja valo ei vaan toimi. Hieman vilahtelee valo pimellä ajaessa ja takalasin lämmitin hekentää radion kuuluvutta. T RK PS Jos Nokia sunnalla vikakoodin lukia olis kiva tehdä tuttavuutta . Reijoreijokki kirjoitti:Onkos vasemman ajovan sulakkeenpaikasta tietoa, kun toi polttimonvaihtokaan ei auttanut ja on toi Saksan kielinen kirja vain käytössä. R
Re: W203 Q&A
Mistähän kannattais lähtee vikaa kahtelemaan kun nyt pari kertaa matkalla yhtäkkiä lopettaa ilman tulo kabiiniin. Lasit jytkähtää jäähän ja kylmä tulee Lämmittimen näyttö/namiskat toimii ihan oikein, mutta ei puhalla mitään. Ainoastaan auton uudelleen käynnistäminen auttaa. Auto siis w203 ja kyseessä thermotronicci, eli siis diginäytöllä oleva käyttöpaneeli.