ssuvik kirjoitti:Coupe* onko mahdollista että oon nähnyt ton auton Seinäjoella? Hyvin pitkälti saman näköinen auto oli parkissa vanhalla tullilla jokunen päivä takaperin.. Meinas kyllä työkalut tippua käsistä. Todella makean näköinen laite!
Kyllä oikein näit, autolle tuli stoppi kun eturengas tyhjeni äkillisesti, siksi auto jäi vanhalle tullille odottamaan toista rengasta..Olisin muuten ehkä tarvinnut niitä sun työkaluja
On sulla Coupe* komeen näkönen auto! Tuleeko kuinka paljon noi takavanteet ulos kaaresta ja onko kaaria muokattu kuinka paljon? Ei kuvaa ois laittaa takaa tai ylhäältä päin?? Pohdiskelen omaa vannevalintaa kesäksi ja siltä pohjalta tässä kyselen.
ssuvik kirjoitti:Hyvin pitkälti saman näköinen auto oli parkissa vanhalla tullilla jokunen päivä takaperin.. Meinas kyllä työkalut tippua käsistä. Todella makean näköinen laite!
työkalu pysyy hyvin kädessä kun tuota w211:stä ihailee
On se vaan komia, jaetulle kakkossijalle kumipään vehkeen kanssa imo Seinäjoella ei taida olla ongelmia ajaa nuin matalalla pirssillä, sielä kun ei taida kummempia hidasteita olla? Voin toki olla väärässä.
Ei tule niin aktiivisesti täällä pyörittyä niin vastaukset voi kestää..Seinäjoella ei ongelmia tuon mataluuden kanssa, nostaa sitten napista autoa jos tulee vaikeuksia
Vanteet ei tullu kaaresta ulos, ei olis muuten pyörinytkään alla..ET oli takana jotan 10-20 edessä enenmän. En muista enää tarkasti kun vanteita+kaaria+napaa tuli muokattua, pääasia että ne sopi alle..Renkaina oli 225 ja 245
Vanteethan on myyty joten näitä ei enää tässä näe, mutta hyvin identtiset on tilalle hommattu
Kiitokset. Muistelin lukeneeni jostain, että sulla ois ollut jopa miinusmerkkistä ET:tä takapäässä, sen takia ihmettelin, mutta noilla tiedoilla onkin jo ihan hyvä lähteä laskeskelemaan sopivia kokoja.
Coupe* kirjoitti:
Vanteet ei tullu kaaresta ulos, ei olis muuten pyörinytkään alla..ET oli takana jotan 10-20 edessä enenmän. En muista enää tarkasti kun vanteita+kaaria+napaa tuli muokattua, pääasia että ne sopi alle..Renkaina oli 225 ja 245
Vanteethan on myyty joten näitä ei enää tässä näe, mutta hyvin identtiset on tilalle hommattu
Ne sun vanahat on nyt mulla ja tulossa samaan korimalliin, mutta eri väriseen vain
Kuul4 kirjoitti:Kiitokset. Muistelin lukeneeni jostain, että sulla ois ollut jopa miinusmerkkistä ET:tä takapäässä, sen takia ihmettelin, mutta noilla tiedoilla onkin jo ihan hyvä lähteä laskeskelemaan sopivia kokoja.
Voin mittailla niistä vanteista ET:t jahka täältä etelästä pääsen kotio käymään, jos haluat ne tietää.
Joo se ET tuli silloin muisteltua ja kirjotettua väärin, se taisi olla 11" leveänä ET miinusmerkkinen. Nyt se on jotain 10-20
Onkos vanteiden uusi omistaja kokeillut sopiiko alla pyörimään? Muistelisin että tiukkaa tekee.. Tuliko sulle renkaineen? Laita mulle privaa jos haluat tietää lisää vanteista, multa lähtiessä ei ainakaan yhdessäkään renkaassa pysyny ilma ja kaksi oli kieroja..
Coupe* kirjoitti:Joo se ET tuli silloin muisteltua ja kirjotettua väärin, se taisi olla 11" leveänä ET miinusmerkkinen. Nyt se on jotain 10-20
Onkos vanteiden uusi omistaja kokeillut sopiiko alla pyörimään? Muistelisin että tiukkaa tekee.. Tuliko sulle renkaineen? Laita mulle privaa jos haluat tietää lisää vanteista, multa lähtiessä ei ainakaan yhdessäkään renkaassa pysyny ilma ja kaksi oli kieroja..
Iliman renkaita ne mulle tuli. Tarkotus ois tuosa ennen kesärenkaitten vaihtoa viiä vanteet tarkistettavaksi, samalla ko vien toiset vanteet oikastavaksi. Päälisin puolin mitään suuria heittoja ja mitään tavallisesta poikkiavaa käytön jäläkiä ei näy. (Ei kanttariosumia, eikä muita pahoja vekkejä). Lippien välisä oleva sika tai tms. massa tuntuu olevan meleko heikosa hapesa, ko lähtee isoina liuskoina irti. Ne ois kans tarkotus tiivistää kunnolla. Mitä tuosa hätäseen ennen joulunpyhiä mallailin vanteita alle, nii etehen on meleko makia 10mm spacerin kans ja takasen sopivuuesta ei nyt osaa vielä sanua ko ei oo perä vielä tarpeeksi matalalla. Campeeriahan sinne lisää tulee ko majaltaa ja samalla lisää tilaa..
Kyllä ilmastoiduilla penkeillä, amg desingno penkit osittainen sähkösäätö, distronic mukavuustoiminto, kattoluukku, tutkat edessä ja takana plus peruutuskamera asennettu, navi harman gardon aux toiminto,6cd vaihtaja, digiboxi, niskatuissa näytöt , sähkönen takaluukku, kaikki sisä ja ulkovalot vaihdettu sinisiin ledeihin. Siinä oli jotain en varmaan kaikkia muistanu mainita mut osa on siinä.
Kyllä ilmastoiduilla penkeillä, amg desingno penkit osittainen sähkösäätö, distronic mukavuustoiminto, kattoluukku, tutkat edessä ja takana plus peruutuskamera asennettu, navi harman gardon aux toiminto,6cd vaihtaja, digiboxi, niskatuissa näytöt , sähkönen takaluukku, kaikki sisä ja ulkovalot vaihdettu sinisiin ledeihin. Siinä oli jotain en varmaan kaikkia muistanu mainita mut osa on siinä.
Onko mitkä nuo niskatukinäytöt? Tuliko koko tuen mukana vai itse tehty? Löytyyhän Webasto ja eikö ole kun osittainen sähkösäätö penkeille Ei vaan hieno auto. Onko tuo faceliftattu tunningi. Eli onko alkuperäinen prefacelift? Ja hieman nuo puujalopuut "pisti" silmään . Onko alkuperäinen elegance tai jopa classic?
Kyllä ilmastoiduilla penkeillä, amg desingno penkit osittainen sähkösäätö, distronic mukavuustoiminto, kattoluukku, tutkat edessä ja takana plus peruutuskamera asennettu, navi harman gardon aux toiminto,6cd vaihtaja, digiboxi, niskatuissa näytöt , sähkönen takaluukku, kaikki sisä ja ulkovalot vaihdettu sinisiin ledeihin. Siinä oli jotain en varmaan kaikkia muistanu mainita mut osa on siinä.
Onko mitkä nuo niskatukinäytöt? Tuliko koko tuen mukana vai itse tehty? Löytyyhän Webasto ja eikö ole kun osittainen sähkösäätö penkeille Ei vaan hieno auto. Onko tuo faceliftattu tunningi. Eli onko alkuperäinen prefacelift? Ja hieman nuo puujalopuut "pisti" silmään . Onko alkuperäinen elegance tai jopa classic?
tony kirjoitti:ps, millä koneella ?
Näkyi olevan maininta 320 CDI jossakin..
Tuen mukana luulisin rakenneltu tehtaan toimesta hyvin pitkälti,juu webasto kaukosäädöllä.juu feicliftattu tuningi eli maski vaihdettu. Ja auto on avantgarde. Mihin on vaihdettu puiset somisteet tehtaan toimesta jalopuu ratti on paljon mukavempi käsitellä ko on paksumpi kaverilla on kleemannin tehtaan tekemä ni siinä on mersun normi ratti liian ohut en tykänny.
Sisäinen pikku pilkun-nussijani heräsi tämän lauseen kohdalla. Jos autossasi olisi kaikki mahdolliset varusteet, niin eikö siinä olisi täysin sähkösäätöiset penkit muistipaikoilla ja ortopedisäädöillä?
Sisäinen pikku pilkun-nussijani heräsi tämän lauseen kohdalla. Jos autossasi olisi kaikki mahdolliset varusteet, niin eikö siinä olisi täysin sähkösäätöiset penkit muistipaikoilla ja ortopedisäädöillä?