Varsinaisesti ei aiheeseen liity,mutta varmaan tieto löytyy tämän osion alta..
Eli 320 cdi -00 heti turbonjälkeen tulee katalysaattori miten se on turbossa kiinni? Itse en ole vielä autoa nähnyt,mutta tänään menossa hakemaan.. Myyjä sanoo että turbon ja katalysaattorin välistä tulee pakokaasua kun autoa kaasuttaa ja meinasi että katti ruostunut irti turbosta.. En ole nähnyt autoa vielä enkä nyt muista miten se katti näissä cdi koneissa kiinni, mutta tuskin se voi ruostua irti turbosta (eihän se voi olla kiinteänä turbossa kiinni)? Eli Kuuluisiko siinä olla jonkinlainen kiristysklemmari joka vetää turbon ja katin toisiinsa kiinni ja vaan se päässyt tippumaan? Ja auto menee myös vikatilaan muutamansadanmetrin ajon jälkeen johtuu varmaan siitä että vuotaa pakokaasut heti turbon jälkeen? Kiitos jo etukäteen vastauksista tyhmiin kysymyksiini.
320 cdi turbon jälkeen tuleva katti miten se on kiinni
Re: 320 cdi turbon jälkeen tuleva katti miten se on kiinni
Siinä välissä on sellainen panta jolla turbo ja katti kiristetään yhteen. Eikä ruostu 
Vikaan itseensä sen verran että jos katti on tukossa niin kyllä puskee pakokaasua jostain ulos, useimmiten juurikin turbon ja katin liitoksesta.
En usko että vikatilaan meneminen johtuu tuosta vuodosta jos menee muutaman sadan metrin jälkeen vikatilaan.

Vikaan itseensä sen verran että jos katti on tukossa niin kyllä puskee pakokaasua jostain ulos, useimmiten juurikin turbon ja katin liitoksesta.
En usko että vikatilaan meneminen johtuu tuosta vuodosta jos menee muutaman sadan metrin jälkeen vikatilaan.
-00 C200CDI AT
-83 300GD A
-83 300GD A
- killerimersu
- Mersumies
- Viestit: 835
- Liittynyt: Ti 06.09.2011 11:27
- Paikkakunta: pori
Re: 320 cdi turbon jälkeen tuleva katti miten se on kiinni
rälläkällä 

bensalla pestään pensselit. dieselillä tehdään voimaa
124 601turbo
sekámeteli audi
ex 201 601turbo
124 601turbo
sekámeteli audi
ex 201 601turbo
Re: 320 cdi turbon jälkeen tuleva katti miten se on kiinni
No niin auto haettu. Siitä tosiaan puuttu kokonaan se kiristyspanta ja siitä välistä puskee pakokaasua.. Osa ostettu. Tarviin laittaa paikalleen ja kokeilla mitä tekee kun tosiaan vikatilaan menee pienen ajon jälkeen sit sammuttaa ni toimii taas hetken.. Jos se ei tohon pantaan liity niin sitte matka jatkuu testerille..
Re: 320 cdi turbon jälkeen tuleva katti miten se on kiinni
Veikkaampa että vikatila liittyy jollain tavalla egr toimintaan mutta testerissähän se selviäätarum kirjoitti:No niin auto haettu. Siitä tosiaan puuttu kokonaan se kiristyspanta ja siitä välistä puskee pakokaasua.. Osa ostettu. Tarviin laittaa paikalleen ja kokeilla mitä tekee kun tosiaan vikatilaan menee pienen ajon jälkeen sit sammuttaa ni toimii taas hetken.. Jos se ei tohon pantaan liity niin sitte matka jatkuu testerille..

-00 C200CDI AT
-83 300GD A
-83 300GD A