Huomaa, että W126:n on tullut 25 vee ikään. Viimeisin saksalainen Wanhojen ajoneuvojen lehti Markt esittelee mallistoa ostovinkkien näkökulmasta. Eli artikkelissa kerrataan lyhyesti mallin historia ja "heikot lenkit". Mielenkiintoinen on taulukko, jossa kuntoluokitus 2-5 mukaan eri malleista on esitetty tämän hetkinen keskiarvopyynti. Esim. oma 300:seni olisi taulukon mukaan (kuntoluokka 2 tai 3) hintahaitarilla 6000-4100 euroa. Kyllä hinnat ovat tulleet alas kuin poijjaat pyllymäkeä.
Harmillista, että artikkeliin liitetty teknisten tietojen taulukko on epätäydellinen. Esimerkiksi ´87 jälkeiset tehonrukkaukset ovat järjestään jääneet mainitsematta taulukossa. Hyi hyi, ei vaikuta saksalaiselta pedanttisuudelta.

Exät: 220b -64 (W111); 230B -69 (W114); 200B Aut. -83 (W123); 190E 2.0 -89 (W201); E300 Turbodiesel -97 (S210); E 200D -94 (W124); 300SEA -89 (W126) ja Vespa SS 180cc -67 sekä nykyiset: 250 S -66 (W108); 300 TDT -92 (S124) ja C 220 CDI T Avantgarde -08 (S204).
Johto(tähti)ajatus: "Sydämellä on syynsä, joita järki ei tunne" (Blaise Pascal)