
Varusteita:
-bose audio järjestelmä
-xenonit
-command
-autopuhelin
-etu-ja takaparkkitutka
Noh, ei oikein kuulosta 200tkm ajetulta....onhan autot yksilöitä, mutta tuolla pojan väyrysellä on rullattu 348tkm ja alkuperäiset iskarit ja laakerit, laakereiden hajoamista odotellaan kun olen laittanut merkille että 350tkm on tuollainen rajapyykki noille ilmeisesti.pade kirjoitti:Auto tuli ja rahaa paloi. Parin tuhannen kilometrin jälkeen alkoi käynnistysongelmat, jotka johtuivat vuotavasta korkeapainepumpusta. korjaus maksoi 60e. Talven tienoilla ongelma palasi ja tällä kertaa hehkujen syytä. No vaihdon yhteydessä laitettii myös lohkolämmitin. Yhtäkkiä ratin napit ja radio rupesi temppuilemaan ja spiraalikaapeli oli katkennut, uusi maksoi 400e. Tapahtui vielä niin että maantiellä vastaani ajaneesta sorarekasta lensi kivi tuulilasiin ja siihen tuli pieni halkeama. Katsastus läheni ja autoa tutkittiin vielä tarkemmin. Etu -ja takaiskarit olivat loppu takajarrulevyt ohkaset, kegätkin liian kuluneet, takapyörän laakerissa oli välystä.
Tuulilasin kun saa vielä vaihdettua niin auto on erinomainen.