moi, onko kokemuksia kun käynnistää autoa esim:seissyt paripäivää lämpötilassa - 5 tai vähän allekkin ei meinää millään lähteä käyntiin.
sitten kun on lohkarissa 1/2 tuntiakin niin sit heti lähtee käymään, onko samaa vikaa näissä mersuissakin kuin volvoissa kun suuttimet vuotaa läpittensä naftaa. epäily tai jakotukin paine anturi rikki jos ei käynnistäessä tunne ainetta oikeaksi. hehkut on vaihdettu hiljan uudet. eikä naftavuotoja ole missään koneessa että näkyisi ulospin.Sitte vielä asia mitä ihmetellyt kun auto käy tyhjäkäyntiä niin välillä käynti "humppaa"laidasta laitaan. EGR- venttiili ???????????
kylmänä käyntiin lähtö 210 200 cdi-02
- CDI203
- Asiantuntija
- Viestit: 12889
- Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°
Re: kylmänä käyntiin lähtö 210 200 cdi-02
kivari kirjoitti:moi, onko kokemuksia kun käynnistää autoa esim:seissyt paripäivää lämpötilassa - 5 tai vähän allekkin ei meinää millään lähteä käyntiin.
sitten kun on lohkarissa 1/2 tuntiakin niin sit heti lähtee käymään, onko samaa vikaa näissä mersuissakin kuin volvoissa kun suuttimet vuotaa läpittensä naftaa. epäily tai jakotukin paine anturi rikki jos ei käynnistäessä tunne ainetta oikeaksi. hehkut on vaihdettu hiljan uudet. eikä naftavuotoja ole missään koneessa että näkyisi ulospin.Sitte vielä asia mitä ihmetellyt kun auto käy tyhjäkäyntiä niin välillä käynti "humppaa"laidasta laitaan. EGR- venttiili ???????????
On kokemust hitusen aiheesta...

kuvatuila oireilla johtuu yllensä juuri siitä että suutimet pässtä liikka ainetta paluu kiertoon,
käynnin sambaminen ei yleensä johdu EGR ventiilistä vaan railipaine ventiilistä, muita yleisiä syitä sähköisen lisä läämitimen ottama virta
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659

voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21

EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659

Re: kylmänä käyntiin lähtö 210 200 cdi-02
Eli paluuvuototesti ja sitten tiivistesarja ja lähtee käyntiin.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
Re: kylmänä käyntiin lähtö 210 200 cdi-02
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... in#p771317" onclick="window.open(this.href);return false;
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-