w208 kolinaa vaihdevivusta
-
- Sisäänajossa
w208 kolinaa vaihdevivusta
elikkäs tummoinen 230k 6-vaihteinen manuaali, vaihdekepissä on kyllä väljää ja aina kun käyttää 1,2 tai pakkia kun ottaa vedon pois niin kuuluu kolinaa jostain vaihdelaatikon tienoilta. on vähän häiritsevää,, osaisko joku sanoa mitä pitäis tehdä ett sais sen kolinan pois?
Re: w208 kolinaa vaihdevivusta
Ottaisko pakoputki tai jokin muu johkin runkoon? 1 ja 2 vaihteella vääntää konetta aikas paljon kenoon, sitte ku päästää kaasun, niin kone palautuu normaaliin tilansa yli vähän ja kolahtaa jonnekkin?!
W201 Odottaa konetta/inspiraatiota
VW T5
fzr1000
VW T5
fzr1000
-
- Sisäänajossa
Re: w208 kolinaa vaihdevivusta
oon yrittäny kattoa ja kolistella ja hakata pakoputkea alta mutt ei osu mun mielestä mihinkää ja ei heilu oikein edes melkein yhtään, vaikka vähän vääränä onkin siellä alla. jotenkin mulla ois sellai tunne ett se johtuis jotenkin tosta vaihdekeppi jutusta kun se on sellainen löysä keppi,, saako tohon kaikkia osia tohon vaihdekeppi häkkyrään?? sain tietooni että uusi maksaa jotain 800 euroa, ettei siihen sais mitään varaosia.
silloin kun nostaa kytkimen ja pitää kättä vaihdekepillä niin tuntee että siihen jokin kolahtais??
pystyykö tota vaihteisto mekanismia kattoo ylä kautta sen verran että näkisin vaihteen siirtäjä tangon? vai onko ainoa ratkaisu ala kautta, kun silloin pitäis ottaa kardaani irti ja vaihteistoakin laskee hieman.... vähän liian iso urakka meikäläiselle
silloin kun nostaa kytkimen ja pitää kättä vaihdekepillä niin tuntee että siihen jokin kolahtais??
pystyykö tota vaihteisto mekanismia kattoo ylä kautta sen verran että näkisin vaihteen siirtäjä tangon? vai onko ainoa ratkaisu ala kautta, kun silloin pitäis ottaa kardaani irti ja vaihteistoakin laskee hieman.... vähän liian iso urakka meikäläiselle