kyllä ke-jetin säätövarat riittää, kun vain hankkii oikeat osat, mutta esim. bosch motorsport osat alkaa olla kiven alla ke-jet ruiskuihin... yksi vaihtoehto olis vaihtaa 8 pyttyisen määräjakaja/ilmamäärämittari suuttimineen 4 pyttyiseen ja säätää siitä hyvä paketti, sillä ainakin saa varmasti menemään riittävästi soppaa koneeseen, jos jostain 2 litraisesta vaparista puhutaan... toisaalta eihän se nyt ole edes vaikea homma vaihtaa säädettävää bensanpaineensäädintä ke-jetin alkuperäisen tilalle, alle 100 € saa jo ihan päteviä FPR, jos haluaa kokeilla ensin tuollaista poppakonstia...Huikko kirjoitti:Varmasti menee leimasta, päästöt ovat paremmat E85:llä. Mullekin sanoi katsuri, että ohhoh kun on hyvät arvot. Häkä oli nollassa tyhjäkäynnillä.
Bensanpainetta pitää saada lisää, pelkät KE-jetin säätövarat eivät riitä. Paluupuolen kuristus on yksi tapa.
abject:lle tiedoksi, ettei sillä EHA:lla mitään seoksia säädellä rikkaammalle ke-jetissä, vaan ihan siitä co ruuvista... EHA hienosäätää seoksia sähköisesti ECU:n ohjaamana, älä sitä vain mene sorkkimaan, jos haluat kokeilla E85...
500 €:n lankku, ducato ja laguna...