Onko aiemmissa topiceissa käsitelty tällaista?
W124 300 TDT automaattiloota jyristää kun pidät jarrrulla paikallaan ja kytket D:lle ja pahemmin pakilla?
Kodiak
Automaatti jyristää!
Re: Automaatti jyristää!
Olisikohan turbiini menossa.Kodiak kirjoitti:Onko aiemmissa topiceissa käsitelty tällaista?
W124 300 TDT automaattiloota jyristää kun pidät jarrrulla paikallaan ja kytket D:lle ja pahemmin pakilla?
Kodiak
Vikakoodailua, huolto-ja vikavalojen kuittauksia, vikojen etsintää ym. ym. starilla.
Moottorin tukikumit mulla teki tollasta. Ja tosiaan pakilla pahempi. (Edittiä W124 300DT)Kodiak kirjoitti:Onko aiemmissa topiceissa käsitelty tällaista?
Kodiak
Mulla kerran turbiini teki loppuaan ja oisko laakerit menny kun tuli paikallaan jarrulla ja kiihdyttäessä ennenkun oli nopeus vaihteella saavutettu niin sellaista vitskutusta jolloin pumppu ja turbiini pyörät hankautuivat keskenään ja kun vaihtoi vaihteen niin uudelleen pyörimis eron takia taas alkoi.
tälläistä vikaa ei pidä pitkään kuunnella kun tulee alumiini silppua ja paljon.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
Moriente,atlas kirjoitti:Mulla kerran turbiini teki loppuaan ja oisko laakerit menny kun tuli paikallaan jarrulla ja kiihdyttäessä ennenkun oli nopeus vaihteella saavutettu niin sellaista vitskutusta jolloin pumppu ja turbiini pyörät hankautuivat keskenään ja kun vaihtoi vaihteen niin uudelleen pyörimis eron takia taas alkoi.
tarkoitatko että auto " alkaa vispaamaan" esim. kiihdyttäessä, ikään kuin olis jossain pyörässä pirustu klappia,
niin että tukka heiluu sen tahdissa.
Kodiak