w208 clk:oohon uusi ilmamassamittari
-
- Sisäänajossa
w208 clk:oohon uusi ilmamassamittari
eli antaa ilmamassamittari vikakoodia, näyttää ehjältä ja putsasin öljyistä sen ilmamassamittarin mutta silti palaa vielä keltainen moottori valo nopeusmittarissa, täytynee ostaa uus, mistähän noita kannattanee ostaa?? ei viittis ostaa sitä 300Euron mittaria.
- LopenUupunut
- Mersumaanikko
Re: w208 clk:oohon uusi ilmamassamittari
Kannattaa kiinasta tilata, ainoa joka sopii 208 malliin.....
.

.
Opel, "weird lieben autos"....
Sammuukohan automaattisesti kun anturi kunnnossa. Vai edellyttääkö jonkin aikaa käyttöä ilman vikaa jotta valo sammuu? Jos on testeri saatavilla nollaa valo sillä. Kuulemma kannattaa putsata koko putki joka tulee anturille. Putkessa voi olla öljymöhnää joka rikkoo uuden anturin huonolla tuurilla.
W213 220d +W242 electric drive
Eiköhän nuo vaadi sen kolme starttia ilman vikaa niin häipyy
Mitään "näistä mersuista ymmärrä", mutta *.rilla on selvitty ja autettu muitakin 
Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan

Onkohan immus numerosarjaa päällä? Bosch koodi.
- LopenUupunut
- Mersumaanikko
etrade kirjoitti:Onkohan immus numerosarjaa päällä? Bosch koodi.
W208.....

.
Jep jep. Katotaan jos numerosarja löytyy niin voi ehdottaa muutakin kun Kiinaa.LopenUupunut kirjoitti:etrade kirjoitti:Onkohan immus numerosarjaa päällä? Bosch koodi.
W208.....![]()
.
- LopenUupunut
- Mersumaanikko
markoala kirjoitti:Kompressor kone?
Arvaan että on koska öljyä löytyy massamittarista....
Veikkaan 230K....?
.
Arpokaa tuolta.
http://alvadi.ee/varuosad/mercedes-benz ... lu-lugeja/" onclick="window.open(this.href);return false;
Tuota täpsemalttia kun painaa löytyy alkuperäinen koodi ja hinnois on todellakin eroa
http://alvadi.ee/varuosad/mercedes-benz ... lu-lugeja/" onclick="window.open(this.href);return false;
Tuota täpsemalttia kun painaa löytyy alkuperäinen koodi ja hinnois on todellakin eroa

-
- Sisäänajossa
jep joo, 230k kone kyseessä ja 145 kw versiona vielä. katoin tosta linkistä niin löysin saman näköisen http://alvadi.ee/kataloog/varuosa/111352/12718/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja sen mun massamittarin kyljessä lukee: 5wk9 613 >pbt-gf30<
Tuossa rahamiesten malli ja sieltä löytyy se 5wk- koodi.Sport_clk_w208 kirjoitti:jep joo, 230k kone kyseessä ja 145 kw versiona vielä. katoin tosta linkistä niin löysin saman näköisen http://alvadi.ee/kataloog/varuosa/111352/12718/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://alvadi.ee/kataloog/varuosa/146814/12718#!tab1" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Sisäänajossa
eihän tuolta pystykkää tilaa suomeen
vai enkö vaan osaa. onkohan tuollainen 64 euron mittari toimiva tohon mun vehkeeseen?

On kai sieltä jotkut tilannut...
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 1&start=30" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 1&start=30" onclick="window.open(this.href);return false;
Aika turvallista ostaa paypalin kautta ja toisekseen ei tuo nyt ole tajuton summa menetettäväksi.
kai ne nyt on älynneet että jos toimitus tiettyihin kaupunkeihin on sama hinta kun muuallekin.
Itse ajattelin kokeeksi ottaa ilmamassamittarin myös kun on vain 50e.
kai ne nyt on älynneet että jos toimitus tiettyihin kaupunkeihin on sama hinta kun muuallekin.
Itse ajattelin kokeeksi ottaa ilmamassamittarin myös kun on vain 50e.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-
- Sisäänajossa
jeps, tuli vaihdettu ilmamassapalikka nyt autoon, vieläkin palaa keltainen moottorin valo autossa, tosin nyt en kyllä tiedä minkälaista vikakoodia herjaa... mitähän nyt sitten?
Ookko startannut 3 kertaa nimittäin vaatii 3 virheetöntä starttia ennen kuin sammuu
Mitään "näistä mersuista ymmärrä", mutta *.rilla on selvitty ja autettu muitakin 

-
- Sisäänajossa
oon, enemmänkin. ei oo auttanu palaa vieläkin
Voisiko egr venttiili sitten kiukutella vie johonkin *.rin piuhaan

Taisi ihan akunkengän irroituksella myös sammua vikavalo.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-
- Sisäänajossa
ei auta akun irroitukset, missäs se egr venttiili sijaitsee tarkalleen??
-
- Sisäänajossa
osaisko kukaan sanoa??
-
- Sisäänajossa
Ihmetyttää nuo akunkengänirrotus-neuvot
on siitä niin monesti täälläkin foorumilla ollut puhetta ettei ole viisasta yrittää tuolla konstilla.
Jos jotain saa aikaan niin pahimmassa tapauksessa jotain sähkölaitteita hajalle, vikavalo ei kyllä sammu.
Käytähän autoa testissä niin että vika tutkitaan Starilla, ei noita osia kannata arvaamalla vaihtaa.

Jos jotain saa aikaan niin pahimmassa tapauksessa jotain sähkölaitteita hajalle, vikavalo ei kyllä sammu.
Käytähän autoa testissä niin että vika tutkitaan Starilla, ei noita osia kannata arvaamalla vaihtaa.
wiimax.fi
-
- Sisäänajossa
korjattu oli ilmamassamittariin tuleva liitin paskana
Moi!
Itsellä saattaa olla sama vika W208 200 clk:ssa, kun auto ei vastaa kaasuun entiseen tapaan ja kylmänä satunnaisesti saattaa nykiä lievästi..
Mistä hommasit uuden mittarin?
Itsellä saattaa olla sama vika W208 200 clk:ssa, kun auto ei vastaa kaasuun entiseen tapaan ja kylmänä satunnaisesti saattaa nykiä lievästi..

Itse satuin juuri pyörimään Lappeenrannassa, ku oma w208 kiukutteli just noiden kierrosten kanssa ja kävin hakee paikallisesta autosähköliikkeestä hyllyssä olevan Boschin maf:in. Siellä erittäin hyvin asiansatuntevan oloinen kaveri sano, et ei juuri kannata muita merkkejä ostaa jollei halua olla hetken päästä uudelleen vaihtamassa.
Olin jo aikasemmin irrottanu mafin pari kertaa ja putsaillut putket (ja mittari näytti aivan uudelta) joten epäilin jo välissä kaikkea muuta mahdollista hatusta vedettyä ja foorumeilta luettua.
Nyt ei tarvi enää lähteä valoista ku naapurin mummo micralla =D
Olin jo aikasemmin irrottanu mafin pari kertaa ja putsaillut putket (ja mittari näytti aivan uudelta) joten epäilin jo välissä kaikkea muuta mahdollista hatusta vedettyä ja foorumeilta luettua.
Nyt ei tarvi enää lähteä valoista ku naapurin mummo micralla =D
morjesta! oliko minkälaisia oireita? mulla 200k -01, yht äkkiä tehot ns" katosi eikä vejä enää samallalailla ku ennen. välissä tehot tulee takas ja sit häipyy olisko imm puhistus kohillaa ;o ja vielä semmonen kysynys että ei ole mersusta vielä niin paljon kokemusta että mistä mahtaa löytyä imm?