joo elikkä nyt olis tarkoitus saada asennettua tässä kesällä meseen vähän jenkkalaitteita. olen vielä kokematon , joten tulin vähän niinku kyselemään neuvoja että mitä kannattas laittaa. auto on siis 190 D -85.
soittimeksi oon miettiny sitä jvc:n mp3 soitinta, joka tais olla noin 150 euroa oulussa. tällä hetkellä autossa on vain ne vakiokaiuttimet kojelaudassa.
mitä suosittelisitte?
soitin ~200
etukoksit ~80
10-12" subu ja kotelo ~200
vaffu kokseille ja subulle ~200
johdot,sulakkeet yms. ~50
eli noin 700 pääsee hyvään alkuun. , tosin soitin ehkä kannattaa ostaa kerralla kunnollinen, nälkä kasvaa kuitenkin syödessä, ja sen joutuu heti ekaksi vaihtamaan.
soitin ~200
etukoksit ~80
10-12" subu ja kotelo ~200
vaffu kokseille ja subulle ~200
johdot,sulakkeet yms. ~50
eli noin 700 pääsee hyvään alkuun. , tosin soitin ehkä kannattaa ostaa kerralla kunnollinen, nälkä kasvaa kuitenkin syödessä, ja sen joutuu heti ekaksi vaihtamaan.
Aivan kunnon soitin jossa kolmet linjalähöt.Sitten kun vähä vihtii nähä vaivaa niin 5 ja varttiset menee kojelaualle.Hyviä subi asennus vinkkejä löytyykin sitten haulla.Näissä poppien asennuksissa vain mielikuvitus on rajana...
Maailmassa on vain kahden laisia autoja, on uusia mersuja ja käytettyjä mersuja.
Sitä pitää nuorena mennä,ettei tarvi vanhaikodissa valehdella...
joo. tuollaista systeemiä olen suunnitellutkin. oulussa kärkkäinen myy subbaria ja vahvistinta pakettina jonka hinta on 200 euroa. merkki MTX ja 10 tuumainen siis. en ainakaan oo kuullu haukuttavan täällä päin tuota...