Näihin on mahdotonta antaa yksiselkosta vastausta, varsinkaan kunnen koskaan ole viellä päässyt testaamaan. Toi ajettavuus riippuu kanssa asennuksesta(ajopaineet). Ja setin hinta taas ihan siitä setistä.. Jos oikeen kiinnostaa niin esimerkiksi lowtoysilta kannattaa kysyä tarjousta. Noin yleisesti pakettien hintahaarukaksi vois laittaa 1500-4500€.S202 kirjoitti:Minkälainen auto on ajaa tollasilla ilmajousilla? Kuorma-auto on aika mahtava ilmajousituksella joten varmaan hlö autokin Mitä tuollainen setti suurinpiirtein maksaa?
Jounssin ex w124DT + S211 320cdi (kesäasua 30.3)
Re: w124 DT -Germanlooker- pussit alle ja ACS -12
W639 120cdi -07 facelift
Ex w211 320 cdi -03
Ex w638 v 2.3 td -98
Ex w124 Mb 300 DT -94
Ex w124 250 D -87
Ex w124 300 D -88
Ex w211 320 cdi -03
Ex w638 v 2.3 td -98
Ex w124 Mb 300 DT -94
Ex w124 250 D -87
Ex w124 300 D -88
Re: w124 DT -Germanlooker- pussit alle ja ACS -12
Ei vaan ole mersuun tüv hyväksyttyä sarjaa muutakuin vitoon
S124 300TE
S211 E500
S211 E500
Re: w124 DT -Germanlooker- pussit alle ja ACS -12
sehän ongelma noitten uudempien kanssa on joo.
W639 120cdi -07 facelift
Ex w211 320 cdi -03
Ex w638 v 2.3 td -98
Ex w124 Mb 300 DT -94
Ex w124 250 D -87
Ex w124 300 D -88
Ex w211 320 cdi -03
Ex w638 v 2.3 td -98
Ex w124 Mb 300 DT -94
Ex w124 250 D -87
Ex w124 300 D -88
Re: w124 DT -Germanlooker- pussit alle ja ACS -12
no onneks näissä lankuissa ei tarvi mitään tuv hyväksyntöjä ku ovat niin vanhoja
-04 903 316cdi automaatti
-01 903 316cdi sprintshit
-95 903 312D
-87 124 tdt 4matic 2+3 paku x2
-93 escort rs cosworth
-73 escort 1600gt mexico
-01 903 316cdi sprintshit
-95 903 312D
-87 124 tdt 4matic 2+3 paku x2
-93 escort rs cosworth
-73 escort 1600gt mexico
Re: w124 DT -Germanlooker- pussit alle ja ACS -12
herran lettas, vetää kalpeeks...
- http://www.v-tuning.fi
Re: w124 DT -Germanlooker- pussit alle ja ACS -12
Onko jo palkeet alla?
Minkälaisilla paineilla nousee?
Itellä ilmajousi työmaa G mesen kans. olikohan 8"palkeilla.
Minkälaisilla paineilla nousee?
Itellä ilmajousi työmaa G mesen kans. olikohan 8"palkeilla.
Re: w124 DT -Germanlooker- pussit alle ja ACS -12
Vaiheessa on systeemit vielläRötkö kirjoitti:Onko jo palkeet alla?
Minkälaisilla paineilla nousee?
Itellä ilmajousi työmaa G mesen kans. olikohan 8"palkeilla.
Päivitelläämpäs vähän alustan ja rokkikoneiden edistymistä..Kiirehhän tässä nyt tulee mutta toivotaan että kaikki olis näyttelyssä valmiina. Vanteillekkin on renkaat tulossa, 215/35 ja 245/35 hankookit.
Maalasin mustaks ton mittarin kehyksen, mykke pätre:
Ilmasäiliö tuli kiillotettua:
Alustan komponenteille tein varapyöräkoteloon levyn, jossa koko paketin saa kerralla nostettua paikalle ja pois. Tässä oli helppo suorittaa vuototestikin ennen lopullista sijoittelua:
Johdot tulee takareunasta ylös yhdessä putkessa riviliittimille:
Ja loppuun vielä pieni yleiskuva kontista mallailuvaiheessa:
W639 120cdi -07 facelift
Ex w211 320 cdi -03
Ex w638 v 2.3 td -98
Ex w124 Mb 300 DT -94
Ex w124 250 D -87
Ex w124 300 D -88
Ex w211 320 cdi -03
Ex w638 v 2.3 td -98
Ex w124 Mb 300 DT -94
Ex w124 250 D -87
Ex w124 300 D -88
Re: w124 DT -Germanlooker- pussit alle ja ACS -12
Hyvältä näyttää kyllä varapyöräkotelon sisältö!
Nykyset:
MB C124 230. 88
MB X164 320cdi. 07
MB W169 A150. 05
MB C215 CL500. 00
EX:
MB W202 C220 Sport. 93, MB W203 220cdi. 01, MB S203 C30 AMG. 03, MB S203 220 CDI. 03, MB W210 E420 Avantgarde. 97, MB W210 200 CDI Classic. 01, MB W168 A190L Avantgarde. 02,
MB S211 320CDI Avantgarde. W221 S320CDI Designo, S203 C200CDI, S203 C200CDI.
Http://www.garaget.org/Kiviranta
MB C124 230. 88
MB X164 320cdi. 07
MB W169 A150. 05
MB C215 CL500. 00
EX:
MB W202 C220 Sport. 93, MB W203 220cdi. 01, MB S203 C30 AMG. 03, MB S203 220 CDI. 03, MB W210 E420 Avantgarde. 97, MB W210 200 CDI Classic. 01, MB W168 A190L Avantgarde. 02,
MB S211 320CDI Avantgarde. W221 S320CDI Designo, S203 C200CDI, S203 C200CDI.
Http://www.garaget.org/Kiviranta
Re: w124 DT -Germanlooker- pussit alle ja ACS -12
Vähän taas saatu eteenpäin..kaikki pussien paikatkin on nyt tehty ja taakse laitettu paikallekkin..ens viikoksi on vielä subikotelon tekoa ja ilmalinjojen vetoa tiedossa + muuta hipostelua. Tässä jonkinlaista kuvaa vanteista ja takapään putoamisesta..alemmaksi ei saa, koska 3 tukivartta on lähes päin(1mm rako) koria, jarruletku piukalla ja rengas lähes päin sisälokaria.. muutta eiköhän tuo riittäne kun tulee 3" lisää halkaisijaa vanteille
W639 120cdi -07 facelift
Ex w211 320 cdi -03
Ex w638 v 2.3 td -98
Ex w124 Mb 300 DT -94
Ex w124 250 D -87
Ex w124 300 D -88
Ex w211 320 cdi -03
Ex w638 v 2.3 td -98
Ex w124 Mb 300 DT -94
Ex w124 250 D -87
Ex w124 300 D -88
Re: w124 DT -Germanlooker- pussit alle ja ACS -12
Mitäs noi vahvarit nyt sitte on tua kontissa? Genesiksen jotain uberhifi vaffareita?
W210 E320cdi
Re: w124 DT -Germanlooker- pussit alle ja ACS -12
Jotain sinne suuntaansimoks kirjoitti:Mitäs noi vahvarit nyt sitte on tua kontissa? Genesiksen jotain uberhifi vaffareita?
Diskanteille:
http://www.fanaticaudio.com/tuotteet.ph ... &tuote=697
Keskiäänille:
http://www.fanaticaudio.com/tuotteet.ph ... &tuote=698
Mideille:
http://www.fanaticaudio.com/tuotteet.ph ... &tuote=701" onclick="window.open(this.href);return false;
Subille:
http://www.fanaticaudio.com/tuotteet.ph ... tuote=1358
W639 120cdi -07 facelift
Ex w211 320 cdi -03
Ex w638 v 2.3 td -98
Ex w124 Mb 300 DT -94
Ex w124 250 D -87
Ex w124 300 D -88
Ex w211 320 cdi -03
Ex w638 v 2.3 td -98
Ex w124 Mb 300 DT -94
Ex w124 250 D -87
Ex w124 300 D -88
Re: w124 DT -Germanlooker- pussit alle ja ACS -12
Saapa luotua +700 000 efektiä hyvin
AIG Motorsport Drift Team
///////////////////////////////
w903 313CDI -03
w115 200 -76
w201 2.3-16 -85
-projekti : http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=102979" onclick="window.open(this.href);return false;
-kuvia : https://picasaweb.google.com/103554453611151097124" onclick="window.open(this.href);return false;
Ex:
w210 300DT -97
w124 230 -89
w201 200D -89
///////////////////////////////
w903 313CDI -03
w115 200 -76
w201 2.3-16 -85
-projekti : http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=102979" onclick="window.open(this.href);return false;
-kuvia : https://picasaweb.google.com/103554453611151097124" onclick="window.open(this.href);return false;
Ex:
w210 300DT -97
w124 230 -89
w201 200D -89
Re: w124 DT -Germanlooker- pussit alle ja ACS -12
Ristus näyttää hyvältä. Täytynee varmaan tehdä munki farkkuun noi pussit
Dodge Charger 440 R/T 1969
Re: w124 DT -Germanlooker- pussit alle ja ACS -12
Vähän tiiseriä taas pussitouhuista..etupään erillisjousitus tuottaa nyt harmaita hiuksia alapään kiinnityksen siirtymän vuoksi..nyt alkaisi tosin olemaan toinen puoli hierottuna kuntoon asti, ja sitte pitäs vielä tehdä toiselle puolelle peilikuvana samat muutokset.. Ja tosiaan auton saa kuvien korkeudesta vielä putoamaan mutta hierotaan se lopullinen asento kun saadaan auto pyörille! Ja kuvissa näkyy tosiaan näyttelyyn tuleva asento ja katsotaan sitten näyttelyn jälkeen sitä ajoasentoa ja liikkumavaroja.
Aika kova sana tossa asennon hieromisessa noi Raptec:n camberinsäätötangot
Vähän vanteiden sovitusta:
Eteen:
Taakse:
Aika kova sana tossa asennon hieromisessa noi Raptec:n camberinsäätötangot
Vähän vanteiden sovitusta:
Eteen:
Taakse:
W639 120cdi -07 facelift
Ex w211 320 cdi -03
Ex w638 v 2.3 td -98
Ex w124 Mb 300 DT -94
Ex w124 250 D -87
Ex w124 300 D -88
Ex w211 320 cdi -03
Ex w638 v 2.3 td -98
Ex w124 Mb 300 DT -94
Ex w124 250 D -87
Ex w124 300 D -88
Re: w124 DT -Germanlooker- pussit alle ja ACS -12
Hyvältä näyttää edelleen. Videoo kans sitte peliin
Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021
Re: w124 DT -Germanlooker- pussit alle ja ACS -12
Meinaako pussi olla hassussa asennossa ääriasennoissaJouns kirjoitti:Vähän tiiseriä taas pussitouhuista..etupään erillisjousitus tuottaa nyt harmaita hiuksia alapään kiinnityksen siirtymän vuoksi..
Edessä sille jouselle tarvis rakentaa sellanen kiikkuteline mikä pitää pussin pystysuorassa tukivarren asennosta riippumatta.
Tuota matikin etupäätä pystyy sääteleen välillä 27-50cm (lokasuojanreunasta vanteen keskelle, takavedon yläpään kumeilla),
ja pussi pysyy aina pystysuorassa.
Minkäslaisia mittoja tuossa on kaaresta vanteen keskelle?
Onko tuossa mersun oma väri? 269?
-04 903 316cdi automaatti
-01 903 316cdi sprintshit
-95 903 312D
-87 124 tdt 4matic 2+3 paku x2
-93 escort rs cosworth
-73 escort 1600gt mexico
-01 903 316cdi sprintshit
-95 903 312D
-87 124 tdt 4matic 2+3 paku x2
-93 escort rs cosworth
-73 escort 1600gt mexico
Re: w124 DT -Germanlooker- pussit alle ja ACS -12
Aluksi oli juu kun en päässyt paikalla mallailemaan että miten se pussi sinne istuu..nyt kuitenkin luulen saaneeni pussin istumaan niin ettei tule ongelmia..joku unibali nivelhomma sinne olis juu pitäny tehdä, mutta vaatisi aika työn ilman että muokkaa(hitsaa/leikkelee) tukivarsia ja sitten jos niitä menee muuttelemaan niin taitaa leima jäädä haaveeksi.. Tällä tyylillä saadaan kuitenkin käytettyä koko iskarin liikerata aika kivuttomasti ja tarkkaa en ole mitannut, mutta 10cm lähettyvillä on ala-asennon ja ylä-asennon väli.
Toi teikäläisen liikerata on kyllä melko raju Saattaa hiukan muuttua pyöränkulmatkin jo tossa korkeuden muutoksessa? Tietty tota ylintä asentoa ei varmaan käytetä ku ojien ylitykseen?
Ja on juu alkuperäinen väri..oisko ollu 249
Toi teikäläisen liikerata on kyllä melko raju Saattaa hiukan muuttua pyöränkulmatkin jo tossa korkeuden muutoksessa? Tietty tota ylintä asentoa ei varmaan käytetä ku ojien ylitykseen?
Ja on juu alkuperäinen väri..oisko ollu 249
W639 120cdi -07 facelift
Ex w211 320 cdi -03
Ex w638 v 2.3 td -98
Ex w124 Mb 300 DT -94
Ex w124 250 D -87
Ex w124 300 D -88
Ex w211 320 cdi -03
Ex w638 v 2.3 td -98
Ex w124 Mb 300 DT -94
Ex w124 250 D -87
Ex w124 300 D -88
Re: w124 DT -Germanlooker- pussit alle ja ACS -12
Kyllä on komia peli jukopliut
Ex: W212 220cdi -09
Ex: S204 amg styling -10
Ex: W251 320cdi 4matic lang -06
Ex: S204 Avantgarde -08
Ex: E 200cdi facelift -99
Ex: S204 amg styling -10
Ex: W251 320cdi 4matic lang -06
Ex: S204 Avantgarde -08
Ex: E 200cdi facelift -99
Re: w124 DT -Germanlooker- pussit alle ja ACS -12
Nyt on auto laskettu säkeille testimielessä.. Aika paljon vaatii keula painetta noustakseen, vasta 120psi paineilla on ajokorkeudessa ja 130psi yläasennossa.. Alle 100psi ei nouse oikeestaan yhtään mutta muuten vaikuttais aika hyvältä, joutuu siis ostamaan säädettävän painereleen kompuralle kun nykyään alaraja on 110 psi ja sillä ei vielä ylös päästä edestä..
Onko tossa oikeesti noin paljo painavampi keula vai onko menty jossain metsään ja paljon? kyseessä siis ss-5 bägit
Takapää nousee 100psi yläasentoon asti ja 80psi on ajokorkeus.
Onko tossa oikeesti noin paljo painavampi keula vai onko menty jossain metsään ja paljon? kyseessä siis ss-5 bägit
Takapää nousee 100psi yläasentoon asti ja 80psi on ajokorkeus.
W639 120cdi -07 facelift
Ex w211 320 cdi -03
Ex w638 v 2.3 td -98
Ex w124 Mb 300 DT -94
Ex w124 250 D -87
Ex w124 300 D -88
Ex w211 320 cdi -03
Ex w638 v 2.3 td -98
Ex w124 Mb 300 DT -94
Ex w124 250 D -87
Ex w124 300 D -88
Re: w124 DT -Germanlooker- pussit alle ja ACS -12
Only too much is enough!
MB E200D T -18
MB 300CE-24 Cabriolet -92
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
MB 300CE-24 Cabriolet -92
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
Re: w124 DT -Germanlooker- pussit alle ja ACS -12
No onpa kyllä ruma rönttä
No ei vain, on se kyllä hieno oikeasti. Ei mahda tarvita renkaita kääntää ala asennossa?
No ei vain, on se kyllä hieno oikeasti. Ei mahda tarvita renkaita kääntää ala asennossa?
MersuMies kolmannessa polvessa..........
w114/8 -71
w123 -82
s124 -93
s212 -2011
s202-94 autokrossi peli
s124 useita (jokkis kilpureita)
Yamaha XSR 900
w114/8 -71
w123 -82
s124 -93
s212 -2011
s202-94 autokrossi peli
s124 useita (jokkis kilpureita)
Yamaha XSR 900
Re: w124 DT -Germanlooker- pussit alle ja ACS -12
Voi hittohemmetti! Tässähän tuli taas yks syy lähtä acs...
Eipä taida ollakkaan muita kuin mercedekset, joidenka takia sinne viittii lähtä.
Mahtaako muuten noita ilmajousisarjoja saada sillee, että sais vaan 2 pussin setin? Taakse tarvis lähinnä tuohon naapuritehtaan keksintöön.
Eteen taitaiskin olla macpherssoneihin vähä vaikeempi saada. Ja ei nyt tarvettakaan tietysti ole...
Eipä taida ollakkaan muita kuin mercedekset, joidenka takia sinne viittii lähtä.
Mahtaako muuten noita ilmajousisarjoja saada sillee, että sais vaan 2 pussin setin? Taakse tarvis lähinnä tuohon naapuritehtaan keksintöön.
Eteen taitaiskin olla macpherssoneihin vähä vaikeempi saada. Ja ei nyt tarvettakaan tietysti ole...
Mersut: W902 208D '96 - W903 310D '97 - projekti
BMW 530D Touring '99 - Mazda 323 1,5 '89
Mitsubishit Lancer GLXi 1.5 '91, - Galant 2,0A GLS '97, Galant 2,0 stw GLX '98
Töissä: Actros 2545, Antos 2540, Sprinter W906 316cdi
BMW 530D Touring '99 - Mazda 323 1,5 '89
Mitsubishit Lancer GLXi 1.5 '91, - Galant 2,0A GLS '97, Galant 2,0 stw GLX '98
Töissä: Actros 2545, Antos 2540, Sprinter W906 316cdi
Re: w124 DT -Germanlooker- pussit alle ja ACS -12
Juuu...myös mä haluun nähdä nämä herrojen meisselit kyllä niitten takia kehtaa ajaa se 600 km toki ameriikan autot on myös nähtävä.Vensku_ kirjoitti:Voi hittohemmetti! Tässähän tuli taas yks syy lähtä acs...
Eipä taida ollakkaan muita kuin mercedekset, joidenka takia sinne viittii lähtä.
S124 300TDT-91
ex.W124 300D-86
ex.W124 300D-86
Re: w124 DT -Germanlooker- pussit alle ja ACS -12
Jounsin ja Petehrin mersut tuli bongattua ACS:stä ja täytyy sanoa, että tarjosivat messun parasta antia. Laimea kuva jäi messuista muulta osin.
Hieno lankku tämä ja hienosti maltilla toteutettu. Kiva oli hetki omistajan kanssa turista.
Hieno lankku tämä ja hienosti maltilla toteutettu. Kiva oli hetki omistajan kanssa turista.
Re: w124 DT -Germanlooker- pussit alle ja ACS -12
Meisseleistä en tiiä mutta mersut tuli nähtyä Erittäin hyvä osasto ja jounssin mersu on vaan niin pirun maagista, toivottavasti pystiä tulee koska mersu oli parhaimmistoa helposti koko näyttelyssä.EzKo kirjoitti:Juuu...myös mä haluun nähdä nämä herrojen meisselit kyllä niitten takia kehtaa ajaa se 600 km toki ameriikan autot on myös nähtävä.Vensku_ kirjoitti:Voi hittohemmetti! Tässähän tuli taas yks syy lähtä acs...
Eipä taida ollakkaan muita kuin mercedekset, joidenka takia sinne viittii lähtä.
Re: w124 DT -Germanlooker- pussit alle ja ACS -12
Bongattua tuli ja hyvältä näytti
Re: w124 DT -Germanlooker- pussit alle ja ACS -12
On se kyl pirun hieno 124:nen.. Ehdottomasti yx Suomen hienoimmista..
MB 280CE-83
Ex:MB 300E-24V-91
MB 300SEL-86
MB S350TD-93
MB 560SEC-89
MB 300TD-81
MB VITO-04
MB 300GD-82
MB E320CDIT 4-MATIC-07
MB E55 AMG-01
MB 500E-92
MB ML320-01
LB 500CE-32V-91
MB Vito 120CDI-07
MB E500-03
MB C63AMG-08
MB 190E 3,6 AMG
MB 190 DTM EVO2
MB 300D-82
MB S300TD-98
Ex:MB 300E-24V-91
MB 300SEL-86
MB S350TD-93
MB 560SEC-89
MB 300TD-81
MB VITO-04
MB 300GD-82
MB E320CDIT 4-MATIC-07
MB E55 AMG-01
MB 500E-92
MB ML320-01
LB 500CE-32V-91
MB Vito 120CDI-07
MB E500-03
MB C63AMG-08
MB 190E 3,6 AMG
MB 190 DTM EVO2
MB 300D-82
MB S300TD-98
Re: w124 DT -Germanlooker- pussit alle ja ACS -12
Onnittelut pokaalista, hyvällehän se näytti paikanpäälläkin ja tienpäällä =)
http://www.facebook.com/ImagoFix
W201 200D -89.. Käyttö/talviauto
W124 Coupe OM606 Hx40 super, Mynä.
W124 -91 Farkku OM606, Hx40, Mynä.. EX
Lae.fi
Autodeco
Para art
W201 200D -89.. Käyttö/talviauto
W124 Coupe OM606 Hx40 super, Mynä.
W124 -91 Farkku OM606, Hx40, Mynä.. EX
Lae.fi
Autodeco
Para art
Re: w124 DT -Germanlooker- pussit alle ja ACS -12
Ihan mielenkinnosta kyselen, että millainen tuo on ajaa, tai lähinnä pehmeys/ reagointi töyssyihin?
Onko se noilla parempi kuin rautajousilla?
Onko se noilla parempi kuin rautajousilla?
0442890665
kari.tuhkanen@gmail.com
kari.tuhkanen@gmail.com