230E kone alkoi leikkiä(?) kuollutta

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
mjo33400
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 1161
Liittynyt: Ma 19.04.2004 18:51
Paikkakunta: Vihti / Otalampi

Viesti Kirjoittaja mjo33400 »

Onko puola kestänyt? Yleensä kun puola hajoaa, niin syy ei aina ole puolassa vaan aivan muualla. Virranjakajan kansi hapertunut, tulppien kärkiväli liian suuri, tulpanhatun vastus poikki tai tulpan johto poikki näin esimerkiksi. :lol:
Ei ole riemulla rajaa, kun mersulla ajaa.
MB 260 E -89 Aut.
MB 250-123-80, Manuaali. toinen
MB 240 D -81 Aut. Ensimäinen
Avatar
Pekka.A
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 440
Liittynyt: Ti 29.04.2003 12:38
Paikkakunta: vantaa

Viesti Kirjoittaja Pekka.A »

mjo33400 kirjoitti:Onko puola kestänyt? Yleensä kun puola hajoaa, niin syy ei aina ole puolassa vaan aivan muualla. Virranjakajan kansi hapertunut, tulppien kärkiväli liian suuri, tulpanhatun vastus poikki tai tulpan johto poikki näin esimerkiksi. :lol:
Eipä ole enään puola enempiä oirehtinut .Olisikohan sitten ottanut itseensä ,kun erehdyin säästämään parikymppiä ja ostamaan (Carrol ?) tarvike sytytysjohdot paria viikkoa aikaisemmin :twisted: . En meinaan suosittelisi nuita piuhoja, kun ovatten tarkemmin syynättäessä pilipalin oloiset ainakin alkuperäisiin verrattuna.
" Fidldee" W202 C200 -94
W124 230kat-88
Vastaa Viestiin