Yritetty käynnistää vielä, mutta tuloksetta...
Eli hyviä arvauksia tulemaan, mikä perkele meseä vaivaa??

Terho P kirjoitti:ö-pohjan tiivistettä vaihdettaessa kyl pitää käyttää ö-pumppua irti ja sen ketjua. jos sielä ois hämminkiä niin luulisin kyl ö-pumpun ketjun tai akselin antavan periksi jo startilla pyörittäessä. jakoketjun solmulta tuo kuulostaa muttei senkään luulisi omia aikojaan solmuun menevän.
Niin mä ainakin olen ymmärtäny että rivipumppu ei ole niin tarkka naftan voitelevuudesta, eikös siellä ole moottoriöljyäkin voitelemassa?pera8x kirjoitti:ei se syöttöpumppu kovin herkästi tilttaa. kerran hinattiin yhtä 200D:tä jokusen kilometriä "mäkistarttia", kun ei lähteny käymään. vikana olikin vaan pensamittari, mikä näytti, että olis ollu naftaa ja tyhjä tankki. löpöö tankkiin ja startilla käymään.
Jep.Vensku_ kirjoitti: Niin mä ainakin olen ymmärtäny että rivipumppu ei ole niin tarkka naftan voitelevuudesta, eikös siellä ole moottoriöljyäkin voitelemassa?
Tarkotin elementtien kiinnileikkaamista kun niillä asti ei öljy kierrä. Mutta ne taas tuskin voi niin pahasti jumia ettei startti jaksa pyörittää.pera8x kirjoitti:ei se syöttöpumppu kovin herkästi tilttaa. kerran hinattiin yhtä 200D:tä jokusen kilometriä "mäkistarttia", kun ei lähteny käymään. vikana olikin vaan pensamittari, mikä näytti, että olis ollu naftaa ja tyhjä tankki. löpöö tankkiin ja startilla käymään.
Jep.dealer kirjoitti:Ellei kampiakseli liiku mihinkään niin alakertahan se jumissa on, ei pumppu tai nokka.
Noinkohan sammu p-aineen vähyyteenToniP1983 kirjoitti:tarkennetaan/vaikeutetaan nyt sen verran että öljyt laitettu ja öljynpaineet on ollu normaalit eikä mitään sivuääniä kuulunu mistään..nafta tosiaan loppuu mittarille (vai loppuuko?ettei olis sinne pumppuun tullu jotain?) siitä se vielä lähti käyntiin toki lisävirralla kunei enää jaksanu pyörittää kunnolla ja käynnis pysyy vain kierroksilla mutta ku meinas päästää tyhjäkäynnille niin sammuu ja siihen jäi,ennen tätä lähti käyntiin ku palmun alta ja 500m sain ajettua! kokeiltiin lykätä käyntiin niin huomattiin että kone on jumis..