Kyseessä siis OM 602- OM 605 swap.
Eli siis OM 605 on alunperin ollu sähköpumpulla ja nyt tarttis keksiä mekaaniselle pumpulle vaijerisysteemit kuntoon... Miten näitä on toteutettu?
Myöskin öljynsuodatinjalka on mallia vesi/öljy jäähdytteinen tossa 605:ssa, kun taas 602 suodatinjalasta lähtee letkut öljynlauhduttimelle. Eli siis 602:sen jalka saa jäädä (parempi mahdollista ST tulevaisuutta ajatellen), lohkoon ja kanteen jää nyt siis vesiputket avoimeksi kun tuo vesisäiliö ei sinne mahdu koska pumppu on edessä, siihenkin täytyy siis jotain keksiä.
Downpipeä ei koneen mukana tullu ja ahtimessa on koko pakopesä suunniteltu näköjään C mersuun tai mihin kaikkiin näitä koneita laitetaankaan.
Mahtaisko missään olla kuvaa DP:stä?
Projektin aikana ilmenneet ostettavat osat.
-syyläri
-etuvalot
-vasen moottorinkannatinkumi
-painelaakeri (32,5 € motonetissä

-dp
-mittari
-ja mitä kaikkee mahto unohtua?:D
