2.6 vai 3.0? siitä riippuu paljon myös kumpi vaihteisto siellä on koneen jatkona... 722.4 (ei tod.näk. kestä ahdetun tehoja edes vahvistettuna) vai 722.3 (kestää varauksella vakionakin... ainakin n. 400 heppaan asti)
2.6 versio olis parempi ahtamisen kannalta, vaikka tilavuudessa hieman hävitäänkin (tilannetta voi kompensoida vastaavasti nostamalla ahtoja...)
3.0 kestää maltilliset ahdot, mutta mitään kovin kovaa konetta siitä on turha yrittää rakentaa, liian suuren männän/liian pienen pyttyjen välin takia

no, tämä ongelma nyt tulee eteen vasta tuolla 600 - 700 hepan jälkeen
alle 500 hepan tehoissa pysyttäessä ihan mainio kone, sen yli mentäessä alkaa varmasti ongelmat ja rahan meno kasvaa huimasti saavutettaviin tehoihin nähden...
turboksi kokoluokkaa holset hx35 minimissään, oli kone kumpi tahansa, turha sitä konetta on kiusata millään miniturbolla...
remmiksi eaton m90 tai m112... (m112 ehkä parempi noista kahdesta), lysholmit/muut ruuviahtimet maksaa yleensä niin paljon (noita eaton m112 roots ahtimia saa kuitenkin 4 kpl, yhden ruuviahtimen hinnalla

), että tuskin olet niistä kiinnostunut, ellei tarkoitus ole jotain todella "omituista" rakentaa...
sitten on vielä ne sentrifugaalit...
muut saa sitten jatkaa siitä jankutuksesta, että käytä hakua, aiheesta on jo niin paljon keskustelua muutenkin jne.
500 €:n lankku, ducato ja laguna...