w211 päivävalot faceliftiin
w211 päivävalot faceliftiin
On ollut tuossa mietinnässä, että mitä saisi faceliftiin sopivat päivänvalot, ettei tarvis kokoaikaa poltella xenoneita.Nettiä olen tonkinut mutta en löydä sopivia. Tuossa autossahan ongelman tekee tuo etupuskuri, kun on nuot sumarit paikoilaa. Ebaystä löysin kyllä valot, jossa on sumarit ja päivänvalot samassa paketissa, valmistaja oli carlsson ja hintakin oli sen mukainen n. 350€. Huonolla englannin kielentaidolla suomennettuna nuot carlssonin valot ei ole saksassa hyväksytty katu käyttöön niin mitenköhän suomessa? No lähetin tuossa äsken mbstok:lle sähköpostia niin katotaan mitä sieltä kuuluu.
Sumareiden viereen ei oikein mahu. Sitten ajattelin tuotapaikka minkä merkkasin kuvaan niin meneekö se liian kauas auton kylestä?. Jos tuohon löytäisi jostakin päivävalot, jotka on vain n. 100mm pitkät niin valaisimien väliin jää maagiset 600mm, tämähän riittää, vai?
Sumareiden viereen ei oikein mahu. Sitten ajattelin tuotapaikka minkä merkkasin kuvaan niin meneekö se liian kauas auton kylestä?. Jos tuohon löytäisi jostakin päivävalot, jotka on vain n. 100mm pitkät niin valaisimien väliin jää maagiset 600mm, tämähän riittää, vai?
Samanlaisia ajatuksia noista päivävaloista ollut itselläkin, tosin S210:n suhteen. Jotenkin (perusnuuka tai vissiin ihan oikea pihi kun on...) tuntuu hölmöltä paistatella xenoneita keskellä kirkasta päivää. Semminkin kuin noiden valoteho hiipuu vähitellen käytössä, jolloin sitä valoa ei sitten pimeällä ajaessa olekaan kun tarvitsisi olla.
Itse tuosta omasta autosta hankinnan jälkeen ensimmäisillä pimeillä ajaessa ihmettelin juurikin valojen heikkoa tehoa, kunnes tajusin, että polttimot ovat ehtoopuolella, ja uusien asentamisen jälkeen valoa tuli varmaan kaksinkertaisesti lisää. Hiukan arvokkaatkin mielestäni turhan päiten poltella ja kaiken lisäksi esim. vilkun käyttö konkretisoituu kanssa-autoilijoille paremmin, kun saman lasin alla ei ole kirkasta ajovaloa päällä kirkkaana päiväsaikana.
Ei vaan ihan mitään kauniimpia virityksiä tuollaiset jälkiasennusledit, olkoonkin että mitä noita nyt yleensä jo näkee, niin alkuperäisiä kuin tarvikeasennuksiakin, niin huomiovaloina päivällä kyllä tosi hyvät. Erottuu kaukaakin minusta tosi hyvin.
Itse olen omassa hölmössä logiikassani ratkaissut tämän siten, että ajelen päivällä aika useasti sumuvaloilla. Eihän noilla oikeassa sade-/sumukelissä mitään virkaa olekaan, mutta huomiovaloina ihan loistavat. Ja jos joku nyt tulee sanomaan, että häikäisee, niin höpö, höpö ne mitään kirkkaassa päivänvalossa häikäise. Tuo vilkkuasiakin tulee samalla ratkaistua eli liikenneturvallisuuskin kohenee
.
Vähän vaan aina silloin tällöin mietityttänyt, menisikö tämä selitys läpi, jos ratsiaan joutuisi?
Itse tuosta omasta autosta hankinnan jälkeen ensimmäisillä pimeillä ajaessa ihmettelin juurikin valojen heikkoa tehoa, kunnes tajusin, että polttimot ovat ehtoopuolella, ja uusien asentamisen jälkeen valoa tuli varmaan kaksinkertaisesti lisää. Hiukan arvokkaatkin mielestäni turhan päiten poltella ja kaiken lisäksi esim. vilkun käyttö konkretisoituu kanssa-autoilijoille paremmin, kun saman lasin alla ei ole kirkasta ajovaloa päällä kirkkaana päiväsaikana.
Ei vaan ihan mitään kauniimpia virityksiä tuollaiset jälkiasennusledit, olkoonkin että mitä noita nyt yleensä jo näkee, niin alkuperäisiä kuin tarvikeasennuksiakin, niin huomiovaloina päivällä kyllä tosi hyvät. Erottuu kaukaakin minusta tosi hyvin.
Itse olen omassa hölmössä logiikassani ratkaissut tämän siten, että ajelen päivällä aika useasti sumuvaloilla. Eihän noilla oikeassa sade-/sumukelissä mitään virkaa olekaan, mutta huomiovaloina ihan loistavat. Ja jos joku nyt tulee sanomaan, että häikäisee, niin höpö, höpö ne mitään kirkkaassa päivänvalossa häikäise. Tuo vilkkuasiakin tulee samalla ratkaistua eli liikenneturvallisuuskin kohenee



Vähän vaan aina silloin tällöin mietityttänyt, menisikö tämä selitys läpi, jos ratsiaan joutuisi?

Minulle tuli vastaus tuolta MBstokilta ja sieltä löytys carlssonin valmistamat valot. Asennus luokkaa => otetaan vanhat sumarit pois ja laitetaan carlssonin valot tilalle, jossa on sumarit ja päivänvalot.
Niin ja hintaahan näillä ei ole kuin sellainen 400-450€ mut pirun siistit.
http://carlssonb2b.de/b2b/index.php?fun ... =1&tid=113
Tuolta voi kahtua, ihan sivun lopussa.
Niin ja hintaahan näillä ei ole kuin sellainen 400-450€ mut pirun siistit.
http://carlssonb2b.de/b2b/index.php?fun ... =1&tid=113
Tuolta voi kahtua, ihan sivun lopussa.
Itse olen ajatellut ihan samoin ja ajanut sumuvaloilla vuosia, mutta kyllä on poliisi aina pysäyttäessään huomauttanut asiasta ja kysynyt, miksi sekä kehottanut pistämään xenonit päälle. Ei ole selitys mennyt virkamiehelle läpi - tietenkään - ja viimeksi noin 1,5 vuotta sitten sain kirjallisen huomautuksen niiden käytöstä. Tämän jälkeen tulivat päiväajovalot EU:n hyväksyminä ja laitoin välittömästi ledit sumuvalojen rinnalle maskiin. Kytkentä tehtiin "vehossa" siten, etteivät muut valot pala lainkaan. Poliisin kanssa oli kerran vaikeuksia, koska eivät tunteneen lainsäädäntöä, nykyisin ovat tottuneet.RH kirjoitti:Samanlaisia ajatuksia noista päivävaloista ollut itselläkin, tosin S210:n suhteen. Jotenkin (perusnuuka tai vissiin ihan oikea pihi kun on...) tuntuu hölmöltä paistatella xenoneita keskellä kirkasta päivää. Semminkin kuin noiden valoteho hiipuu vähitellen käytössä, jolloin sitä valoa ei sitten pimeällä ajaessa olekaan kun tarvitsisi olla.
Ei vaan ihan mitään kauniimpia virityksiä tuollaiset jälkiasennusledit, olkoonkin että mitä noita nyt yleensä jo näkee, niin alkuperäisiä kuin tarvikeasennuksiakin, niin huomiovaloina päivällä kyllä tosi hyvät. Erottuu kaukaakin minusta tosi hyvin.
Itse olen omassa hölmössä logiikassani ratkaissut tämän siten, että ajelen päivällä aika useasti sumuvaloilla. Eihän noilla oikeassa sade-/sumukelissä mitään virkaa olekaan, mutta huomiovaloina ihan loistavat. Ja jos joku nyt tulee sanomaan, että häikäisee, niin höpö, höpö ne mitään kirkkaassa päivänvalossa häikäise. Tuo vilkkuasiakin tulee samalla ratkaistua eli liikenneturvallisuuskin kohenee![]()
![]()
.
Vähän vaan aina silloin tällöin mietityttänyt, menisikö tämä selitys läpi, jos ratsiaan joutuisi?
S210 E290TDT -97, entinen
S211 E220 CDI -09
S211 E220 CDI -09
Olin tässä pienessä nokkakolarissa ja tuli uusittua nuo ledit.
Vanhemmat niinkuin nuo nykyisetkin on ostettu Motonetistä ja ilmeisesti jossakin Taiwanissa tehtyjä. Vanhemmat oli matalat ja pitkät, noin 3 cm x 12 cm) ja sopivat hyvin vanhan 210-mallin sumuvalojen viereen vaakaritilöiden väliin. Melko pian toisesta sammui pari lediä, mikä ei sinänsä paljon haitannut, mutta kolari vei lampusta loputkin ledit.
Uudet ovat leveämmät ja lyhemmät eivätkä sovi niin hyvin säleikön väliin - eivät kuitenkaan tule puskurin tasoa ulommas, vaikka melko mulkosilmät sivulta katsottuna ovatkin.
Ajattelin kolarin yhteydessä upottaa valot maskiin vaikkapa lampunpesimien alle, mutta koska uusien samanlaisten saaminen on epävarmaa ja ledien sammuminen varmempaa, pysyttelin yksinkertaisessa asennuksessa. Hyvin ovat vielä toimineet. Kuvaa ei ole, mutta valot ovat noin 4 cm korkeat ja 10 cm pitkät ja paikka on sama, riippuva asennus.
Vanhemmat niinkuin nuo nykyisetkin on ostettu Motonetistä ja ilmeisesti jossakin Taiwanissa tehtyjä. Vanhemmat oli matalat ja pitkät, noin 3 cm x 12 cm) ja sopivat hyvin vanhan 210-mallin sumuvalojen viereen vaakaritilöiden väliin. Melko pian toisesta sammui pari lediä, mikä ei sinänsä paljon haitannut, mutta kolari vei lampusta loputkin ledit.
Uudet ovat leveämmät ja lyhemmät eivätkä sovi niin hyvin säleikön väliin - eivät kuitenkaan tule puskurin tasoa ulommas, vaikka melko mulkosilmät sivulta katsottuna ovatkin.
Ajattelin kolarin yhteydessä upottaa valot maskiin vaikkapa lampunpesimien alle, mutta koska uusien samanlaisten saaminen on epävarmaa ja ledien sammuminen varmempaa, pysyttelin yksinkertaisessa asennuksessa. Hyvin ovat vielä toimineet. Kuvaa ei ole, mutta valot ovat noin 4 cm korkeat ja 10 cm pitkät ja paikka on sama, riippuva asennus.
S210 E290TDT -97, entinen
S211 E220 CDI -09
S211 E220 CDI -09
Re: w211 päivävalot faceliftiin
Meikäläisen ratkaisu asiaan (tosin ei faceliftiin, mutta periaate sama): Ebay.de:sta huutelin w212 (vai olikohan se uuden coupe-e:n) päivävalojen kromiknöölit. Poistin alkuperäiset sumarit (eihän niillä mitään tee) ja dremelöin kromiosat istumaan w211:n sumuvalon aukkoon. Kromituubeihin sitten istutin philipsin yleismalliset ledivalot. Nuo syttyy automaattisesti kun auton käynnistää (akun jännitteen-noususta) ja sammuu kun laittaa ajovalot päälle taikka automatiikka ohjaa ajovalot hämärätunnistimella. Tuon sammumisen ohjauskarva on kytketty parkkipolttimolle menevään piuhaan.
Kuvaa:
https://picasaweb.google.com/1119083339 ... 6955465714
https://picasaweb.google.com/1119083339 ... 5671296994
Kuvaa:
https://picasaweb.google.com/1119083339 ... 6955465714
https://picasaweb.google.com/1119083339 ... 5671296994
Hannu
S211 E320 T CDI A -03
S211 E320 T CDI A -03
Re: w211 päivävalot faceliftiin
On kyllä komeen näköset. Miksi sammutat ne ajovalojen kanssa?Hannu H kirjoitti:Meikäläisen ratkaisu asiaan (tosin ei faceliftiin, mutta periaate sama): Ebay.de:sta huutelin w212 (vai olikohan se uuden coupe-e:n) päivävalojen kromiknöölit. Poistin alkuperäiset sumarit (eihän niillä mitään tee) ja dremelöin kromiosat istumaan w211:n sumuvalon aukkoon. Kromituubeihin sitten istutin philipsin yleismalliset ledivalot. Nuo syttyy automaattisesti kun auton käynnistää (akun jännitteen-noususta) ja sammuu kun laittaa ajovalot päälle taikka automatiikka ohjaa ajovalot hämärätunnistimella. Tuon sammumisen ohjauskarva on kytketty parkkipolttimolle menevään piuhaan.
Kuvaa:
https://picasaweb.google.com/1119083339 ... 6955465714
https://picasaweb.google.com/1119083339 ... 5671296994
Some day, following the example of the United States of America, there will be a United States of Europe.
George Washington
MB W211, '05 200CDI
George Washington
MB W211, '05 200CDI
Re: w211 päivävalot faceliftiin
Eihän juot päivänajovalot saa palaa silloin kun on ajovalot päällä. Se on sitten eriasia, jos ne jää palamaan himmeästi esim. W/S 212.
Omassani (S211) on Carlssonin päivänajovalot ja ne jää palamaan himmeästi kun ajovalot kytkeytyy. Nyt olen huomannut niissä sellaisen vian, että kun laittaa vilkun oikealle niin joskus ne alkaa vilkkumaan vilkun tahdissa. En tiliä missä vika on mutta varmaan pitää tutkia. Olisko kellään ideaa mistä lähtisi vikaa kahteleen.
Omassani (S211) on Carlssonin päivänajovalot ja ne jää palamaan himmeästi kun ajovalot kytkeytyy. Nyt olen huomannut niissä sellaisen vian, että kun laittaa vilkun oikealle niin joskus ne alkaa vilkkumaan vilkun tahdissa. En tiliä missä vika on mutta varmaan pitää tutkia. Olisko kellään ideaa mistä lähtisi vikaa kahteleen.
S211 E320 CDI V6 7G - facelift
Star C3, hommattu ny opetellaan käyttöä
Star C3, hommattu ny opetellaan käyttöä
Re: w211 päivävalot faceliftiin
Led päivävalot saa palaa ajovalojen kanssa. Ainakin tehdasasenteiset. Jälkiasennuksista en osaa sanoa. Tuossa W212 ledit ei kyllä himmene vaan palaa samalla kirkkaudella.
Some day, following the example of the United States of America, there will be a United States of Europe.
George Washington
MB W211, '05 200CDI
George Washington
MB W211, '05 200CDI
Re: w211 päivävalot faceliftiin
No asennusohje valojen mukana oli noin eli palaa vain yksistään ja parkeilta sammutuksen ohjaus. Tuo on ainakin yksi laillinen kytkentä RL-merkityille päivävaloille. Muitakin laillisia kytkentöjä on ilmeisesti suomen kansallisessa lainsäädännössä joka sallii kuulemma enemmän vaihtoehtoja kuin EU direktiivi. Jos joku viisaampi tietää että nuo saa palaa aina ja kaikkien valojen kanssa, niin sitten voin nyppäistä tuo sammutusta ohjaavan piuhan irti ja sitten palaa aina kun auto on käynnissä. Mitään erillisiä katkaisimia en ajatellu viritellä. Tuossa ko philipsin setissä ei ole himmennystä.
Hannu
S211 E320 T CDI A -03
S211 E320 T CDI A -03
Re: w211 päivävalot faceliftiin
Ne ei Ledilliset päivävalot ei saa palaa ajovalojen kanssa.
Mutta sen verta komea asennus, että voisin harkita myös omaani. Saitkos noi asennettua siten, että syttyvät kun avaa oven. Ja jää palamaan ovien lukutikun jälkeen. Silleen siis miten orkkis saattovalot toimivat sumareiden kanssa.
Mutta sen verta komea asennus, että voisin harkita myös omaani. Saitkos noi asennettua siten, että syttyvät kun avaa oven. Ja jää palamaan ovien lukutikun jälkeen. Silleen siis miten orkkis saattovalot toimivat sumareiden kanssa.
Some day, following the example of the United States of America, there will be a United States of Europe.
George Washington
MB W211, '05 200CDI
George Washington
MB W211, '05 200CDI
Re: w211 päivävalot faceliftiin
Sen verran googlailin että aika kirjavaa on säännöstö ja sen tulkinta, mutta nuo menee kolmeen kategoriaan:
1. Eurooppalainen päivävalosäädös, jossa ledit palaa yksistään kun auto käy ja sammuu kun laitetaan parkit tai enempi valoa päälle.
2. Ne voi olla hyväksytty myös parkkivaloiksi, jolloin ne saa palaa ajovalojen kanssa, mutta silloin pitää alkuperäiset parkit ilmeisesti poistaa kun niitä ei saa olla edessä kuin 2 kpl.
3. suomessa on lisäksi erikoisuutena säännöt huomiovaloista, jotka saa palaa vain parkkien kanssa, ei ilman, eikä ajovalojen kanssa. Ledit menee myös siihen kategoriaan.
Elikkä näköjään saa palaa milloin vaan.
Noissa philipseissä siis kytkentä on suoraan akkuun. Ohjausboksi tunnistaa akkujännitteen muutoksen moottorin käynnistyessä ja se sytyttää valot. Myös kun ovet avaan avaimen napista, valot syttyy, mutta sammuvat muutaman sekunnin jälkeen. Siis auton käydessä ledien sammumista ohjataan vain kolmannella karvalla ohjaamalla siihen jännite esim. Parkeilta. Pakko sitä ei ole kytkeä. Tuota settiä ei ilmeisesti saa palamaan jatkuvasti ellei moottori käy ja akkujännite ole 14v luokkaa. Eli ei toimi saattovaloina.
1. Eurooppalainen päivävalosäädös, jossa ledit palaa yksistään kun auto käy ja sammuu kun laitetaan parkit tai enempi valoa päälle.
2. Ne voi olla hyväksytty myös parkkivaloiksi, jolloin ne saa palaa ajovalojen kanssa, mutta silloin pitää alkuperäiset parkit ilmeisesti poistaa kun niitä ei saa olla edessä kuin 2 kpl.
3. suomessa on lisäksi erikoisuutena säännöt huomiovaloista, jotka saa palaa vain parkkien kanssa, ei ilman, eikä ajovalojen kanssa. Ledit menee myös siihen kategoriaan.
Elikkä näköjään saa palaa milloin vaan.
Noissa philipseissä siis kytkentä on suoraan akkuun. Ohjausboksi tunnistaa akkujännitteen muutoksen moottorin käynnistyessä ja se sytyttää valot. Myös kun ovet avaan avaimen napista, valot syttyy, mutta sammuvat muutaman sekunnin jälkeen. Siis auton käydessä ledien sammumista ohjataan vain kolmannella karvalla ohjaamalla siihen jännite esim. Parkeilta. Pakko sitä ei ole kytkeä. Tuota settiä ei ilmeisesti saa palamaan jatkuvasti ellei moottori käy ja akkujännite ole 14v luokkaa. Eli ei toimi saattovaloina.
Hannu
S211 E320 T CDI A -03
S211 E320 T CDI A -03
Re: w211 päivävalot faceliftiin
Oisko sulla kuvaa siitä lähempää. Ei oikeen saa selvää onko siellä takana "musta-aukko" vai mitä???Hannu H kirjoitti:Sen verran googlailin että aika kirjavaa on säännöstö ja sen tulkinta, mutta nuo menee kolmeen kategoriaan:
1. Eurooppalainen päivävalosäädös, jossa ledit palaa yksistään kun auto käy ja sammuu kun laitetaan parkit tai enempi valoa päälle.
2. Ne voi olla hyväksytty myös parkkivaloiksi, jolloin ne saa palaa ajovalojen kanssa, mutta silloin pitää alkuperäiset parkit ilmeisesti poistaa kun niitä ei saa olla edessä kuin 2 kpl.
3. suomessa on lisäksi erikoisuutena säännöt huomiovaloista, jotka saa palaa vain parkkien kanssa, ei ilman, eikä ajovalojen kanssa. Ledit menee myös siihen kategoriaan.
Elikkä näköjään saa palaa milloin vaan.
Noissa philipseissä siis kytkentä on suoraan akkuun. Ohjausboksi tunnistaa akkujännitteen muutoksen moottorin käynnistyessä ja se sytyttää valot. Myös kun ovet avaan avaimen napista, valot syttyy, mutta sammuvat muutaman sekunnin jälkeen. Siis auton käydessä ledien sammumista ohjataan vain kolmannella karvalla ohjaamalla siihen jännite esim. Parkeilta. Pakko sitä ei ole kytkeä. Tuota settiä ei ilmeisesti saa palamaan jatkuvasti ellei moottori käy ja akkujännite ole 14v luokkaa. Eli ei toimi saattovaloina.

Tuikutusta Oulun kuppeessa
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
Re: w211 päivävalot faceliftiin
Tuossa ylempänä kun on nuo pari linkkiä nettikansioon, niin siellähän on kolme kuvaa, joista keskimmäinen on lähikuva kromiknöölistä ennenkuin ledipalkki on ympätty siihen sisään. Mitään muuta ei tuon kuvan jälkeen ome asennettu eli tällä hetkellä on mustaa aukkoa kromiknöölin ylä ja alapuolella sekä hieman myös ledipalkin vieressä kun se ei ole ihan yhtä leveä kuin kromiknöölin aukko. En ole noihin toistaiseksi mitään tilkettä taikka verkkoa ympänny, kun tuohon on jo silmä tottunut ja tällä hetkellä on enemmän työmaata tuon veneen kimpussa. Eli sumuvalo ja alkuperäinen verkko on poistettu ja mittään muuta kuin tuo ledipalkkiviritys ei ole tällä hetkellä tilalla. On siis aukkoa puskurin sisään.
Hannu
S211 E320 T CDI A -03
S211 E320 T CDI A -03
Re: w211 päivävalot faceliftiin
Onko kukaan muu toteuttanut 211 mitään DLR valohommia ?
S204 CDI AMG
W209 240 CLK
W209 240 CLK
Re: w211 päivävalot faceliftiin
Tolalsia ois voinut harkita:
http://www.ebay.de/itm/MERCEDES-BENZ-E- ... 2575c59f32" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ebay.de/itm/MERCEDES-BENZ-E- ... 2575c59f32" onclick="window.open(this.href);return false;
Tuikutusta Oulun kuppeessa
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
Re: w211 päivävalot faceliftiin
Joo. Näyttää yllättävän vähän "teiniviritelmältä". Mitäs muuten kstsastuksessa sanotaa, kun sumarit puuttuu? Ei jaksais valoja katsastukseen vaihdella..
V6 CDI
Re: w211 päivävalot faceliftiin
Nois on hienot, mutta mullakun on pre-liftsimppa80 kirjoitti:Tolalsia ois voinut harkita:
http://www.ebay.de/itm/MERCEDES-BENZ-E- ... 2575c59f32" onclick="window.open(this.href);return false;



S204 CDI AMG
W209 240 CLK
W209 240 CLK
Re: w211 päivävalot faceliftiin
Sumarit ei ole pakolliset, mutta jos ovat paikoillaan ne pitää toimia, muuten poistettava tai peittää.Kuul4 kirjoitti:Joo. Näyttää yllättävän vähän "teiniviritelmältä". Mitäs muuten kstsastuksessa sanotaa, kun sumarit puuttuu? Ei jaksais valoja katsastukseen vaihdella..


S204 CDI AMG
W209 240 CLK
W209 240 CLK
Re: w211 päivävalot faceliftiin
Nämä on nyt vanhassa keulassa mut onnistunut omastamielestäni hyvin ja ledit maksoi vain 8€. Helppo asennus ruuveilla nohin mustiin muoveihin jotka lähtee irti nykäisemällä. Kytkentään käytin päivävaloille tarkoitettua sarjaa 26€ johon saa tuon parkit päällä päivävalot pois kytken jolloin ei ongelmia katsastuksessa.


Re: w211 päivävalot faceliftiin
Nuo alkaa olla sitä kokoluokkaa että havaitseeko edes vastaantulijat noita "päivävaloja"?Crea kirjoitti:Nämä on nyt vanhassa keulassa mut onnistunut omastamielestäni hyvin ja ledit maksoi vain 8€. Helppo asennus ruuveilla nohin mustiin muoveihin jotka lähtee irti nykäisemällä. Kytkentään käytin päivävaloille tarkoitettua sarjaa 26€ johon saa tuon parkit päällä päivävalot pois kytken jolloin ei ongelmia katsastuksessa.
[ https://lh5.googleusercontent.com/-p_zLNSaCjCE/UWgg8Y2TxEI/AAAAAAAAAKs/j7XSIjUwAXw/s640/WP_20130412_003.jpg ]
Tuikutusta Oulun kuppeessa
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03