
Tullin sivuilta löytyi E55(-99)243tkm ajettu ja vero oli 4092.83€, eli tuota luokkaa on sit vissiin verot..
Mulle kelpais hyvinkin sellainen sleeper tyylivan_gils kirjoitti:Tehdäänkö pojjaat tästä tarjous ja mitähän uskaltaisi tarjota.. Rumat vanteetToi näyttää muutenkin vähän "pappa" mallilta...
http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/amg/4653189" onclick="window.open(this.href);return false;
Tarvikevanteet eivät tosiaan oikein sovi tyyliin.van_gils kirjoitti:Rumat vanteet![]()
http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/amg/4653189" onclick="window.open(this.href);return false;
ssuvik kirjoitti:Onko tekemäni huomio oikein? Kaikki AMG-väyryset on erittäin hyvillä varusteilla? Tiedän, että kaikki AMGt on, mutta harvoin kuitenkaan niillä kuuluisilla kaikilla varusteillaNuo taas on lähes järjestäen "fully loaded"
http://auto.howstuffworks.com/1998-2000 ... ecials.htm" onclick="window.open(this.href);return false;van_gils kirjoitti:Löytyykö mistään valmistusmääriä E50 ja E55?! Kiinnostaisi vähän tietää =)
Ei tuosta kai kovin paljoa puutu? Valaise minua!LopenUupunut kirjoitti:ssuvik kirjoitti:Onko tekemäni huomio oikein? Kaikki AMG-väyryset on erittäin hyvillä varusteilla? Tiedän, että kaikki AMGt on, mutta harvoin kuitenkaan niillä kuuluisilla kaikilla varusteillaNuo taas on lähes järjestäen "fully loaded"
![]()
Itse en edes tuosta esimerkkini amgstä enempää varusteita kuin omasta normi väyrysestäni.....takalasin verho ja parkkitutkat oli enempi....tosin webasto sitten puuttuikin, jonka esim itse näen huomattavasti tärkeämpänä.
.
Kits=) Paljonko muuten sun autolla on rullattu? Ajattelin huomenna soittaa tuota 55:ta ja jättää tarjouksen sisäänAP-race/lake kirjoitti:http://auto.howstuffworks.com/1998-2000 ... ecials.htm" onclick="window.open(this.href);return false;van_gils kirjoitti:Löytyykö mistään valmistusmääriä E50 ja E55?! Kiinnostaisi vähän tietää =)
tuossa vähän jotain
ostaessa oli 139tkm..nyt 185tkm. 2,5v. ei mitään vikaa tekniikassa. jarrupalat tarvikkeena oli muistaakseni alle satkun ja pintaa löytyy vielä.van_gils kirjoitti:Kits=) Paljonko muuten sun autolla on rullattu? Ajattelin huomenna soittaa tuota 55:ta ja jättää tarjouksen sisäänAP-race/lake kirjoitti:http://auto.howstuffworks.com/1998-2000 ... ecials.htm" onclick="window.open(this.href);return false;van_gils kirjoitti:Löytyykö mistään valmistusmääriä E50 ja E55?! Kiinnostaisi vähän tietää =)
tuossa vähän jotain![]()
Huollot on varmaan aika kalliita kyseisiin kulkineihin mutta niinhän nykyään on kaikkiin autoihin! Mitä tuollaiseen maksaa esim jarrupalat, onko tietoa?
MÄÄÄ TAHDON....
jos ET on noissa 35, niin käy wäyhyn.van_gils kirjoitti:Käviskö nää vanteet väyryseen? Jätin ne meinaan itselle kun myin ässän pois
16kpl.kandee vaihtaa itse, ei mikään maailmanlopun projekti.van_gils kirjoitti:Onko mahdoton tehtävä itse vaihtaa tulpat? Siis niitä on vissiin se 16kpl? no autohan olisi tulossa vain kesäkäyttöön että eiköhän noi huoltokustannukset kestäisi![]()
Huomen soittelen tuota 55:sta..
Onko sun autosta kuvia tai tarinaa jossain?
ei ole,ADS-vaimennus/tasonsäätö voipi löytyä.van_gils kirjoitti:Tuli yksi kysymys mieleen! Eihän näissä ole airmaticia? On meinaan todella ikäviä kokemuksia kyseisestä alustasta
Onkohan mulla jotain vikaa siinä järjestelmässä vai korvien välissä, kun minusta se muuttuu vaan tosi tiukasta myös pintakovaksi...karppov66 kirjoitti:ADS-jousitus on vähän kuin tasonsäätö edessä ja takana, napin painalluksella jousitus muuttuu mukavan tiukasta sellaiseksi mutkatielle haluavaksi.
karppov66 kirjoitti:Noista vioista kun ne noin ilmoittaa ne voi olla mitä vain. Todennäköisesti kosketus häröjä.
ADS-jousitus on vähän kuin tasonsäätö edessä ja takana, napin painalluksella jousitus muuttuu mukavan tiukasta sellaiseksi mutkatielle haluavaksi.
AMG;n vaiteisto vaihtaa S-asennossa kohtuu tiukasti ja lähtee 1-vaihtella liikkeelle aina, toisin kuten muissa merssuissa.
Venttiilin nostajat ei saa naputtaa. Mutta muuten tyhjä käyntiääni on sellainen, että suuttimien naputus kuuluu. Eikä kone saa vatkata tyhjäkäynnillä ei siinä tietty euro pysy pystyssä koneen käydessä. Moottorin kuuluu vastata kaasuun ilman viivettä.