W211 osto?
W211 osto?
Hei! Olis tarkoitus ostaa tollainen w211 200cdi tai 220cdi vm. 2007-2008 n. 80 000-100 000 kilometreillä. Eli onko ostos kannattava...,
hyvät ja huonot puolet. Täman hetkinen auto on MB w210 270cdi vm. 2002, viimeinen väyrynen
hyvät ja huonot puolet. Täman hetkinen auto on MB w210 270cdi vm. 2002, viimeinen väyrynen
Re: W211 osto?
Kyllä, mutta onko sellaisia. Noilla kun on tarkoitettu ajettavan 50000-200000 km vuodessa.
-
- Mersumies
- Viestit: 1554
- Liittynyt: Ti 30.01.2007 18:36
- Paikkakunta: oulu
Re: W211 osto?
Varmaan hyvä ostos,2007vuosimallit alle 100000ajetut,MB-Liikkeiden 2v takuuautot maksaa n. 16000eurosta yläspäin+hakukulut ja autovero.Liikkeestä antavat 5 päivän kilvet,joilla voi ajella Suomeen.Junge Sterne takuuautot ovat virheettömiä lähes uuden veroisia autoja. Kannattaa kuitenkin kysyä ettei auto ole ollut onnettomuudessa ja sen jälkeen korjattu.Ohessa esim.Kuhis65 kirjoitti:Hei! Olis tarkoitus ostaa tollainen w211 200cdi tai 220cdi vm. 2007-2008 n. 80 000-100 000 kilometreillä. Eli onko ostos kannattava...,
hyvät ja huonot puolet. Täman hetkinen auto on MB w210 270cdi vm. 2002, viimeinen väyrynen
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/me ... s=MERCEDES" onclick="window.open(this.href);return false;
S213 220CDI,Sprinter 315 Köning W906,BMW R1150RT,Entiset W221 320CDI, CLS 350CDI 4-Matic, E320CDI W211,E300 Hybridi S212, E350CDI W212,Sprinter 906 211 C220CDI 203,124 T300TD-4Matic, 190B ja 123 240D
Re: W211 osto?
On oikein hyvä ostos, jos kilometrit pitävät paikkansa ja autoa on huollettu.
Huolotokirjasta näkee, onko koritakuu voimassa, jos sitä arvostaa.
Merkkiliikkeestä saa varmasti hyvän, takuu pelaa Suomessakin.
Lisävarustelu on yksilöllinen niin kuin muissakin Mersuissa, joten kannattaa
katsoa, että saa ne varusteet, jotka haluaa.
Jos ostaa muualta, kannattaa kiinnittää huomiota edellisiin omistajiin ja haltijoihin.
Omassa autossa on yksi aiempi omistaja, joka oli tilintarkastusyritys. Luulen,
että omistajan kiinnostus mittarin ruuvaukseen oli keskimääräistä pienempi.
Huolotokirjasta näkee, onko koritakuu voimassa, jos sitä arvostaa.
Merkkiliikkeestä saa varmasti hyvän, takuu pelaa Suomessakin.
Lisävarustelu on yksilöllinen niin kuin muissakin Mersuissa, joten kannattaa
katsoa, että saa ne varusteet, jotka haluaa.
Jos ostaa muualta, kannattaa kiinnittää huomiota edellisiin omistajiin ja haltijoihin.
Omassa autossa on yksi aiempi omistaja, joka oli tilintarkastusyritys. Luulen,
että omistajan kiinnostus mittarin ruuvaukseen oli keskimääräistä pienempi.
S211 E 320 CDI T 4matic 11/2006
Re: W211 osto?
Kiitos neuvoista,ensisijaisesti olen yrittänyt katsoa noita Suomi-autoja,pyörivät tosin 27000-30000€ tuntumis. Muutama tuos olis tyrkyllä
tosin 200 Classic sarjaa mutta ei kai niissäkään vikaa oo...,mulla riittävä
tosin 200 Classic sarjaa mutta ei kai niissäkään vikaa oo...,mulla riittävä
- hemppaveikko
- Vakiokalustoa
- Viestit: 103
- Liittynyt: La 08.05.2004 13:16
- Paikkakunta: OULU
Re: W211 osto?
jos päädyt tuommoseen 200 tai 220 cdi:n ja automaattiin suosittelen tuota moottoriohjauksen ohjelmointia.on muuten hitonpaljon rivakampi ohituksissa esim. Eikä kasvata polttoaineen kulutusta.
MIES VOI LUOPUA MERSUSTA VAAN MERSU EI LÄHE MIEHESTÄ
-180C ESPRIT -95. E220 CDI A -03 farkku.S204 200CDI-10
-180C ESPRIT -95. E220 CDI A -03 farkku.S204 200CDI-10
Re: W211 osto?
^Missä tuota tehdään ja onko vaikutusta laatikon kestävyyteen?
Ostin just kuukausi takaperin vm 2007 220 CDI Elegance sedanin, jolla oli ajettu 102 tuhatta, hinta liikkeessä 27800 eur. Nyt ajanut 4000 kilsaa ja tosi tyytyväinen olen ollut hankintaan ainakin tähän mennessä.
Ostin just kuukausi takaperin vm 2007 220 CDI Elegance sedanin, jolla oli ajettu 102 tuhatta, hinta liikkeessä 27800 eur. Nyt ajanut 4000 kilsaa ja tosi tyytyväinen olen ollut hankintaan ainakin tähän mennessä.
Re: W211 osto?
Mersumiehenä varmaan tiedät, että tuolla mittarilukemalla autohan on vasta sisäänajettu, eli jos on kelvannut jollekin uutena noin 60 000e hintaan, niin luulis välttävän sullekin Vakavasti ottaen, on ihan tuurista kiinni millaisella ajolla auto on ollut ja mitä osia on menossa vaihtoon (vertaa 100tkm kaupunkiajoa vai 100tkm maantieajoa). Suomi-Classiceissa ei yleensä ole mitään "turhia herkkuja", joista tulisi mahdollisia lisäkustannuksia mutta aika lailla samaan rahaan saat Elegance/Avantgarde varustetason, joka on huomattavasti tyylikkäämpi (esim. kromisomisteet ja sisustan arvokkaampi ilme).
Mitä tehonlisäykseen tulee, niin ei yhtään rekkaa jää tehon puutteen vuoksi ohittamatta, edes 200 cdi:llä.
Mitä tehonlisäykseen tulee, niin ei yhtään rekkaa jää tehon puutteen vuoksi ohittamatta, edes 200 cdi:llä.
Re: W211 osto?
Jos päätyy Junge stern -mersuun niin ei tarvitse kantaa huolta siitä onko kolaroitu tai mittarimanipuloitu, sillä ei varmasti ole.
Tuontiautoilija jo vuodesta 1989.
-
- Mersumies
- Viestit: 1554
- Liittynyt: Ti 30.01.2007 18:36
- Paikkakunta: oulu
Re: W211 osto?
sportsman kirjoitti:Jos päätyy Junge stern -mersuun niin ei tarvitse kantaa huolta siitä onko kolaroitu tai mittarimanipuloitu, sillä ei varmasti ole.
Mittaria ei kyllä ole manipuloitu, mutta kolarikorjattuja kyllä on myynnissä Junge stern autoina,mutta ilmoittavat kyllä sen ja tarkan korjaussumman,sitä en tiedä ilmoittavatko jos et sitä kysy.Kuitenkin suhteellisen pieniä korjauksia. Haettiin vajaa pari kuukautta sitten kaksi Junge sterne autoa ja etsintävaiheessa tuli 2 kolarikorjattua vastaan E-350CDI korjattu 3000euron pintaan ja CLS-350 korjattu yli 9000edestä.mutta kun tarjontaa on eihän tuollaista kannata ostaa. Mutta jos ilmoittavat että onnettomuudesta vapaa niin ei varmasti ole kolaroitu,sen takia asiaa kannattaa kysyä!
S213 220CDI,Sprinter 315 Köning W906,BMW R1150RT,Entiset W221 320CDI, CLS 350CDI 4-Matic, E320CDI W211,E300 Hybridi S212, E350CDI W212,Sprinter 906 211 C220CDI 203,124 T300TD-4Matic, 190B ja 123 240D
Re: W211 osto?
...Vai olisko sittenkin järkevämpää ostaa MB E w211 280cdi? Tuos olis yksi 100 000km ajettu tarjolla. Onko kulutus paljon suurempi kuin 200cdi.s ja
muutenki huoltokustannukset? Niin auto on vm.2006 Facelift Avantgarde.
muutenki huoltokustannukset? Niin auto on vm.2006 Facelift Avantgarde.
Re: W211 osto?
Speksin mukaan yhdistetty kulutus on 6,5 vs 7,2 (takaveto, tomaatti), joten alle litran erosta varmaan puhutaan.Kuhis65 kirjoitti:Onko kulutus paljon suurempi kuin 200cdi.s
- hemppaveikko
- Vakiokalustoa
- Viestit: 103
- Liittynyt: La 08.05.2004 13:16
- Paikkakunta: OULU
Re: W211 osto?
tuolta löytyy varmaan ohjelmointia koskeviin kysymyksiin vastauksiaToni B kirjoitti:^Missä tuota tehdään ja onko vaikutusta laatikon kestävyyteen?
Ostin just kuukausi takaperin vm 2007 220 CDI Elegance sedanin, jolla oli ajettu 102 tuhatta, hinta liikkeessä 27800 eur. Nyt ajanut 4000 kilsaa ja tosi tyytyväinen olen ollut hankintaan ainakin tähän mennessä.
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... =2&t=77668" onclick="window.open(this.href);return false;
niinkuin edellä mainittiin ei jää rekat ohittamatta kyllä vakiotehoisellakaan,mutta ainakin itse kokenut ettei tuo väännön lisäättyminen automaatissa ainakaan pahasta ole,varsinkaan täällä pohjoisen mäkimaastoissa vakkari päällä ajaessaan.
MIES VOI LUOPUA MERSUSTA VAAN MERSU EI LÄHE MIEHESTÄ
-180C ESPRIT -95. E220 CDI A -03 farkku.S204 200CDI-10
-180C ESPRIT -95. E220 CDI A -03 farkku.S204 200CDI-10
Re: W211 osto?
Riippuu kyllä aina kysyjästä, mikä on järkevää. Jos järkevänä pitää pieniä kustannuksia, niin nelisylinterinenKuhis65 kirjoitti:...Vai olisko sittenkin järkevämpää ostaa MB E w211 280cdi? Tuos olis yksi 100 000km ajettu tarjolla. Onko kulutus paljon suurempi kuin 200cdi.s ja
muutenki huoltokustannukset? Niin auto on vm.2006 Facelift Avantgarde.
on järkevämpi. Huollot, kulutus, vakuutukset jne. maksaa 6-sylinterisessä enemmän ja kalliimpana autona
sen arvo laskee enemmän. Arvonalennus on keskihintaisissa autoissa yleensä puolet kuluista, kalliimmissa enemmän.
En tiedä, kuinka iso kustannusero loppujen lopuksi on. Voisi veikata kokonaiskulujen erojen olevan samaa luokkaa
kuin hankintahintojen erojen. Ts. jos kuusisylinterinen maksaa 20% enemmän, se on 20% kalliimpi pitää.
Joku saattaa pitää järkevänä hienokäyntistä, voimakasta moottoria, jossa on paljon viritysvaraa. Minä itse
arvostan kuusisylinterisyyttä, nelivetoa ja Airmaticia, jollekin toiselle ne ovat kustannuksia lisääviä turhia ylellisyyksiä.
Käy koeajamassa, niin tiedät, tarvitsetko kuusisylinterisen.
S211 E 320 CDI T 4matic 11/2006
Re: W211 osto?
Kävin pikaisesti tutustumassa yhteen -07 320 4-Maticciin. Kuuluuko nelikon voimansiirrosta kuulua minkäänlaista ääntä. Semmonen tasainen vieno voimansiirronääni siitä nyt kuului. 150t ajettu, aika siisti vehjes: http://tinyurl.com/c3euexh" onclick="window.open(this.href);return false;
t.
Tomppa
S202 -01
t.
Tomppa
S202 -01
Tompsa
S202 C200 CDI -01
Dodge Monaco 2d Ht -72
VS 1400 Intruder -93
Fordson Major -58
S202 C200 CDI -01
Dodge Monaco 2d Ht -72
VS 1400 Intruder -93
Fordson Major -58
Re: W211 osto?
No ei siitä minun mielestäni mitään erikoisempia ääniä pidä kuulua. Pelkän kuvauksen perusteella tietysti vaikea sanoa, voihan se olla että sinun mielestäsi minunkin autostani kuuluu samanlainen ääni vaikken ole sitä itse noteerannut.TonppaS kirjoitti:Kävin pikaisesti tutustumassa yhteen -07 320 4-Maticciin. Kuuluuko nelikon voimansiirrosta kuulua minkäänlaista ääntä. Semmonen tasainen vieno voimansiirronääni siitä nyt kuului. 150t ajettu, aika siisti vehjes: http://tinyurl.com/c3euexh" onclick="window.open(this.href);return false;
t.
Tomppa
S202 -01
e: linkattu peli on ihan kohtuuhintainen, joskin melko karvalakki
Re: W211 osto?
Juu, kun ei oo äänihavaitoa kuin tuosta yhdestä, pitäis mennä kuuntelemaan jotain toista vastaavaa. Hirveesti ei tuossa juu varusteita ollut, mutta noillakin kai pärjäisi.
Tompsa
S202 C200 CDI -01
Dodge Monaco 2d Ht -72
VS 1400 Intruder -93
Fordson Major -58
S202 C200 CDI -01
Dodge Monaco 2d Ht -72
VS 1400 Intruder -93
Fordson Major -58
Re: W211 osto?
Ei kuulu mitään mainittavia ääniä ehjästä voimansiirrosta.
Jos poikkeat Tampereella, niin voit koeajaa meikäläisen ehjän matikin.
Jos autoliike myy, niin kannattaa varmaan huomauttaa äänistä ja sopia mahdollisista korjauksista myyjän piikkiin.
Saattaa korjaantua jakovaihteiston öljynvaihdolla äänet.
Ryhdikkään ja siistin näköinen on auto eikä hintakaan ole kohtuuton ainakaan näillä tiedoilla arvioituna.
Jos poikkeat Tampereella, niin voit koeajaa meikäläisen ehjän matikin.
Jos autoliike myy, niin kannattaa varmaan huomauttaa äänistä ja sopia mahdollisista korjauksista myyjän piikkiin.
Saattaa korjaantua jakovaihteiston öljynvaihdolla äänet.
Ryhdikkään ja siistin näköinen on auto eikä hintakaan ole kohtuuton ainakaan näillä tiedoilla arvioituna.
S211 E 320 CDI T 4matic 11/2006
Re: W211 osto?
Kiitoksia tiedosta ja tarjouksesta! Forssaa lähemmäs Tamperetta en kyllä nyt lähiaikoina ole eksymässä.JarkkoN kirjoitti:Ei kuulu mitään mainittavia ääniä ehjästä voimansiirrosta.
Jos poikkeat Tampereella, niin voit koeajaa meikäläisen ehjän matikin.
Siellä olisi tämmöinen: http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/e/4602659#adInfo" onclick="window.open(this.href);return false;
vaan ei 4-Matic, ikävä kyllä.
Tänään kävin lyhyesti tutustumassa tähän: http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/e/4728782" onclick="window.open(this.href);return false;
Se eka 4.Maticca oli parempi ja tää ei ollu ees facelifti vaikka -06 olikin.
Tompsa
S202 C200 CDI -01
Dodge Monaco 2d Ht -72
VS 1400 Intruder -93
Fordson Major -58
S202 C200 CDI -01
Dodge Monaco 2d Ht -72
VS 1400 Intruder -93
Fordson Major -58
- Kylmänraudanseppä
- Mersumies
- Viestit: 557
- Liittynyt: Ti 02.06.2009 22:36
- Viesti:
Re: W211 osto?
Kuhis65 kirjoitti:...Vai olisko sittenkin järkevämpää ostaa MB E w211 280cdi? Tuos olis yksi 100 000km ajettu tarjolla. Onko kulutus paljon suurempi kuin 200cdi.s ja
muutenki huoltokustannukset? Niin auto on vm.2006 Facelift Avantgarde.
Osta vaan tälläinen V6 facelift parametriohjauksella, avantcarde - alustalla ja hyvillä varusteilla... eroaa mielestäni hurjasti karvalakki nelosista (kts alta, minulla on ollut kaksi sellaistakin).
Jos suoralla voit ostaa, tilaa saksasta merkkilikkeestä hyvinvarusteltu junge tähti!
Tai odota vielä jonkun aikaa, että raskisin myydä omani... yleensä vaihdan auton vuoden välein, mutta tämä V 6 on ollut jo 4 vuotta minulla ja ei vaan malta luopua!
--------------------------------------------------------
C 219 CLS 55 AMG 580 hp / 815 Nm
W 211 E 280 CDI 7-Gear Avantcarde Sport -07 300 hp / 660 Nm
CL 203 C 180K -04
C 124 320 24 Coupe Sportline -94
www.facebook.com/turbotec.fi/
Aiemmin:
W 204 C 220 CDI -08
W 211 E 220 CDI Classic -05
W 211 E 220 CDI Classic -03
S 203 C 220 CDI Classic -01
W 210 E 200 CDI Classic -99
W 201 190 E 2.0 -94
W 124 230 E - 89
C 219 CLS 55 AMG 580 hp / 815 Nm
W 211 E 280 CDI 7-Gear Avantcarde Sport -07 300 hp / 660 Nm
CL 203 C 180K -04
C 124 320 24 Coupe Sportline -94
www.facebook.com/turbotec.fi/
Aiemmin:
W 204 C 220 CDI -08
W 211 E 220 CDI Classic -05
W 211 E 220 CDI Classic -03
S 203 C 220 CDI Classic -01
W 210 E 200 CDI Classic -99
W 201 190 E 2.0 -94
W 124 230 E - 89
Re: W211 osto?
Tälläinen tuli nyt sitten hommattua. MB.E W211 200cdi 2007 ajettu 88tkm.
Mulle täysin riittävä.
Mulle täysin riittävä.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Re: W211 osto?
Onneksi olkoon! Aito Suomi-auto näemmä. Värit upea 723 Cubanitsilber ja 341 musta sisustus.
Aika vähän kilometrejä mittarissa, toivottavasti pitävät paikkansa. Tuskin tämä on ollut taksina?
Kerro, jos haluat varustelistauksen näkyviin, vaikka onhan se huoltokirjan kantakortissa.
Aika vähän kilometrejä mittarissa, toivottavasti pitävät paikkansa. Tuskin tämä on ollut taksina?
Kerro, jos haluat varustelistauksen näkyviin, vaikka onhan se huoltokirjan kantakortissa.
S211 E 320 CDI T 4matic 11/2006
Re: W211 osto?
Auto Suomi-Auto, kaikki huollot tehty säännöllisesti Veholla. Autolla vuoden Veho takuu.
Re: W211 osto?
Tuommoisella ajaa ainakin 5-10 vuotta ilman isoja murheita.
Kannattaa kurkistaa pohjamuovin alle ja teettää ruostesuojaus, jos aikoo pitää autoa pitkään.
Takaluukussa ja ovissa on esiintynyt korroosiota, korjaukset menevät yhä tehtaan piikkiin.
Vanhemmissa herkkä paikka ruostumaan oli kynnyksen ja takalokasuojan kohtaamispaikka.
Etuapurunko kerää myös ruostetta, mutta se on aika paksua rautaa.
Kannattaa kurkistaa pohjamuovin alle ja teettää ruostesuojaus, jos aikoo pitää autoa pitkään.
Takaluukussa ja ovissa on esiintynyt korroosiota, korjaukset menevät yhä tehtaan piikkiin.
Vanhemmissa herkkä paikka ruostumaan oli kynnyksen ja takalokasuojan kohtaamispaikka.
Etuapurunko kerää myös ruostetta, mutta se on aika paksua rautaa.
S211 E 320 CDI T 4matic 11/2006
Re: W211 osto?
Millon se glykooli-ongelma korjattii?. Millä välillä on valmistettu OM648 (Rivi-6) 320cdi 204hv jossa on päivitetty uudenlainen jäähdytyskenno? Vuosimalli tais olla 04-05?. Jossaki lukee että 9/03 ja jossakin 9/04 päivitetty jäähdytinkenno...
Airmatic(ja ongelmat) on vissiin aina Farmareissa? Sedaneissa ei kaikissa ole Airmaticia?
SBC-jarrut jos tilttaa niin ei ilmeisesti ole kallis homma korjata, onnistuko pelkällä ohjelmoinnilla?
Muuten taitaa olla parempi auto kuin w203 prefacelift. Rivi-6 kone kiinostas kyllä..
Airmatic(ja ongelmat) on vissiin aina Farmareissa? Sedaneissa ei kaikissa ole Airmaticia?
SBC-jarrut jos tilttaa niin ei ilmeisesti ole kallis homma korjata, onnistuko pelkällä ohjelmoinnilla?
Muuten taitaa olla parempi auto kuin w203 prefacelift. Rivi-6 kone kiinostas kyllä..
________________
Näillä mennään mitä on.
MB s203 C270 CDI -03 (4/13 254tkm -> 4/16 315tkm)
VW Transporter T5 BiTDI DSG 4Motion Long Version -12 (5/15 101tkm -> 4/16 121tkm)
Näillä mennään mitä on.
MB s203 C270 CDI -03 (4/13 254tkm -> 4/16 315tkm)
VW Transporter T5 BiTDI DSG 4Motion Long Version -12 (5/15 101tkm -> 4/16 121tkm)
Re: W211 osto?
9/03 muuttui valeon rakenne. Lähes poikkeuksetta ne on jo kaikki kertaalleen poikineet jossei ole ehditty ennakoida. Ja kyllä ne muutkin glykolijäähdytteiset voi paukahtaa, mm. dealer voi kertoa...
Juu farkun takapäässä on ilmapussit, jos sedanissa on niin ne on joka kulmassa, ei kovin yleistä ainakaan suomiautoissa hehe .
SBC riippuu millainen vika, joskus menee ohjelmoimalla, joskus menee kolmella tonnilla (Veho)...
Totta; On tuo kutosen ääni ja voima ihan mukava
Juu farkun takapäässä on ilmapussit, jos sedanissa on niin ne on joka kulmassa, ei kovin yleistä ainakaan suomiautoissa hehe .
SBC riippuu millainen vika, joskus menee ohjelmoimalla, joskus menee kolmella tonnilla (Veho)...
Totta; On tuo kutosen ääni ja voima ihan mukava
W212 350CDI -09
W219 320CDI -07
Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
W219 320CDI -07
Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
Re: W211 osto?
Joo. Kyllä se rivi-6 olis ainakin once-in-life koettava juttu.
Niin jos tuommosen hommaa missä on jäöhdytin erilainen eikä oo vielä levinny. Sittenhän siihenkin voi tehdä tuon Dealerin mainostaman muutoksen (lueskelin naapuri foorumilla).
En minä tässä nyt ainakaan heti oo autoo vaihtamassa mut ens keväänä vois olla jo mahdollista, riiippuu miten toi nykynen s203 kestää. Mutta hyvää kannattaa odottaa ja suunnitella.
Sitä minä mietin millanen muutos olis siirtyä tuosta s203 farkun w211 sedaniin. 203 peräkontti on aika pieni kyllä...
Tuo S211 farkku näyttää kyllä vähä hauta-autolta jopa..
Peräkoukun asennuksesta jo lueskelin että ei oo liian mahdoton jälkiasentaa onneks että ei tarvii peräkoukun takia valita autoo.
Onkos toi parametri-ohjaus mitenkä harvinainen? Nykysessä autossa kyllä ärsyttää tuo jäykkä ohjaus kevyessä vauhdissa niin pirusti...
Niin jos tuommosen hommaa missä on jäöhdytin erilainen eikä oo vielä levinny. Sittenhän siihenkin voi tehdä tuon Dealerin mainostaman muutoksen (lueskelin naapuri foorumilla).
En minä tässä nyt ainakaan heti oo autoo vaihtamassa mut ens keväänä vois olla jo mahdollista, riiippuu miten toi nykynen s203 kestää. Mutta hyvää kannattaa odottaa ja suunnitella.
Sitä minä mietin millanen muutos olis siirtyä tuosta s203 farkun w211 sedaniin. 203 peräkontti on aika pieni kyllä...
Tuo S211 farkku näyttää kyllä vähä hauta-autolta jopa..
Peräkoukun asennuksesta jo lueskelin että ei oo liian mahdoton jälkiasentaa onneks että ei tarvii peräkoukun takia valita autoo.
Onkos toi parametri-ohjaus mitenkä harvinainen? Nykysessä autossa kyllä ärsyttää tuo jäykkä ohjaus kevyessä vauhdissa niin pirusti...
________________
Näillä mennään mitä on.
MB s203 C270 CDI -03 (4/13 254tkm -> 4/16 315tkm)
VW Transporter T5 BiTDI DSG 4Motion Long Version -12 (5/15 101tkm -> 4/16 121tkm)
Näillä mennään mitä on.
MB s203 C270 CDI -03 (4/13 254tkm -> 4/16 315tkm)
VW Transporter T5 BiTDI DSG 4Motion Long Version -12 (5/15 101tkm -> 4/16 121tkm)
Re: W211 osto?
W211 sedaniin mahtuu takapaksiin 24 casea ja vielä muutama valkkari'tyyny' tai kirkkaita pulloja kasan päälle, testattu
Jalkatilaa on W211 jonniinverran enempi, ja leveempikin se on (muutamakin sentti tekee ihmeitä )
Paramteriohjaus on hyvä, en olis sitä osannu haluta mutta kun se nyt on niin tarvii sellasta tulevaisuudessakin etsiä. Harvinaisuudesta en tiedä, oman hainkin saksasta mutta fiilis jäi ettei sielläkään sitä ihan joka pirssissä ollut.
Jos W211 sedanin ostat niin kaatuvat takapenkit on ehdoton plussa (IMO), niitä ei tuntunut paljoa olevan. Sillä saa sen pitkän tavarankin kulkemaan joten käytettävyysero ruumisautoihin pienenee entisestään.
Jalkatilaa on W211 jonniinverran enempi, ja leveempikin se on (muutamakin sentti tekee ihmeitä )
Paramteriohjaus on hyvä, en olis sitä osannu haluta mutta kun se nyt on niin tarvii sellasta tulevaisuudessakin etsiä. Harvinaisuudesta en tiedä, oman hainkin saksasta mutta fiilis jäi ettei sielläkään sitä ihan joka pirssissä ollut.
Jos W211 sedanin ostat niin kaatuvat takapenkit on ehdoton plussa (IMO), niitä ei tuntunut paljoa olevan. Sillä saa sen pitkän tavarankin kulkemaan joten käytettävyysero ruumisautoihin pienenee entisestään.
W212 350CDI -09
W219 320CDI -07
Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
W219 320CDI -07
Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
Re: W211 osto?
Kyllä kyllä.mulla oli Väyrynen monta vuotta ja Se niinku tutulla 500tkm.nyt 320cdi avantgarde,huippu ajoltaa 230tkm.vaikee ku ei raaski ihan ilmasiks myydä.jollai 20 uudella euro kärryllä pysty ajamaa on KU mun vanha majori. 09 on viimine Mersu sen jälkeen kori pilattiin jatehtii enemmän joulu kuusi ldeillä ja koneissa ketju vikoja.kun funtaii mese on 10v edellä muita varusteissa.ainut on porttapotti mikä uupu.mut Nii kipee et kerkee vain ois hätä
Re: W211 osto?
Sivuilla pyörii semmosii jotka ei pysty ostamaan satu omistavat metsiä.viat tietävät,kaverin mummon ystävältä kuultu