nyt ois sitten vielä nakitki päällänsä ja vähäsen niistä nyt tuli tommoset pullukan oloset ku profiili 40 nuissa 265sissa mutta minkäs teet ku ei oo varraa matalampiprofiilisimpiin nakkeihin...
etunen
takanen
suhteutusta vähäsen että minkä levynen tuo takanen on...
Noista kumien venytyksestä en oikeen tajua ku mun mielestä ne on RUMAT.Mulla on yhdet 10" leveet vanteet ja niissä on 245/40 ja minusta ne kaipais vähintään 265. Voi olla et en vaan tajuu ?
GMB kirjoitti:Noista kumien venytyksestä en oikeen tajua ku mun mielestä ne on RUMAT.Mulla on yhdet 10" leveet vanteet ja niissä on 245/40 ja minusta ne kaipais vähintään 265. Voi olla et en vaan tajuu ?
ku katot palijoko maksais esim. 295 leviä 17" kumi niin sitten ymmärrät miksi siihen on laitettu 265nen 275nen kumi ei olis mahottomana eronnu hinnaltaan mutta nyt sai samanmerkkiset kumit jaa veny o aikalailla sama niin tän takia on "vaan" 265nen kumi 12"sella ja jos eteen nyt laittas nuo 265set niin ei hirviänä varmaan ois mukava ajella tuolla ku nuo varmaan tahtoo olla vetelevät urissa jo 245set mitkä nyt tulee 10"sille
hlappis kirjoitti:eihän tuossa ole mitään vikaa,hyvältähän tuo näyttää.
laita kuvia koko autosta noilla vanteilla.
laitetaan sitten ku saa ton kokonaan iskuun (varmaan ens kesänä tällä tahilla ), wheelgappia o aika palijo nuisa kuvisa ku ei oo välijäähyä jne paikallaan
Eli tosiaan, alkuperänen 280:nen, hieman pintaruostetta siellä täällä. Suunnitelmia on mätähommien hoitaminen, madallus, iskareiden kiristys (SPAX jäykkyyssäädettävät + saman valmistajan madallusjouset alla), kaarien mankelointi. Niin ja toivottavasti maalauskin kesäloman aikana
Jos joltakin löytyy noita takapuskurin päätypaloja (tosiaan 280:sen / soupen kromipuskurista) niin YV:tä tulemaan
Jaa se oli sun, mä hessu sut näinkin todella ohimennen messuilla. En viittiny tulla nykii hihasta ku näytti olevan "kiire"
Komee oli coupe, etuvalojen kalvot on ehkä enemmä jotain bemaritouhuu vai mitä?
Sisusta nannaa!
Hei !
Tuosta sai tietokoneen näytölle todella upean taustakuvan.
Terveisin Kari
220 Merimiesauto -52
170 D pönttö -55
W 111 200 D-66
W 111 190 B -63
W 123 200 D -81
W 123 300 TD -84 Korinvaihto, elintenluovuttaja
W 123 240 D -85 , Paras tähänastisista
W 124 E 300 TD Autom Farm. -94, Saksantuonti 2010
Juha91 kirjoitti:Sankari pistähän projekti puolelle oma topiikki pystyyn ois mukavempi sieltä puolelta seurata mitä kaikkee jännää tapahtuu
no mittäähän ei oo tapahtunu pitkää aikoihin mutta mese:n puolellahan tuo o oma topikkiki, ei viitti ihan joka paikkaan erikseen samoja höpinöitä kirjotella...
ootko muuten mitannu palijo on eroa orkkiskaarilla ja nuilla nissanin levikkeillä, ite pistin jo tosa aikasemmin tillaukseen tommoset mutta ei oo vielä tulleet sais vähän aavistusta että tulleeko nuo 10"/12" vieläki kaaren yli
Tämä on tietysti vain oma vaatimaton mielipiteeni, mutta mitä tekee eurokilpi W123ssa..? Tiesithän että kilpien hinnalla voi tilata saman tunnuksen "lyhkäsenä", maksaa noin neljäkymppiä?
Komealta näyttää 230E muuten...
Wade
* Mustanaamion Mersulla on 320 hevosen voimat. *
- postmodernin asfalttiviidakon sananlasku
* Parta ajetaan Braunilla, tiet Mersulla.
W210 E220 CDI Aut. "My Little Puavo"
V140 S500L vm. 95 "Tantor"
C124 300CE vm. 88 "Claudia"
S124 300TD 4Matic vm. 92 "Wunderwagen"
W124 220E Aut. vm. 92 (rouvan edustusvaunu)
W123 300D 5 v.man vm. 83 (varaosa-auto)
British Leyland Mini1000 Special DeLuxe vm. 79 (kestävää kehitystä vsta 1988)
Totta. Ostin auton joulukuussa -11 ja autossa olivat nuo kilvet paikallaan, joten en tiedä miksi ne siihen on hankittu. Ehkä joku on reissannut autolla ulkomailla ja ei ole halunnut liimailla FIN-tarraa persiiseen (ajan henkeen sopiva SF:hän ei ole enää pitkään aikaan ollut virallinen).
Foorumillahan esiintyy autosta kuvia jo vuosien takaa ja niissä niissäkin ovat jo eurokilvet. Siksi tämän autoyksilön kohdalla voisi ajatella niinkin, että nuo eurokilvet kuuluvat asiaan, kun kerran jo vuosikausia ovat paikallaan olleet. Toisaalta voi ajatella toisinkin ja vahtaa ne lyhyempiin. Jää nähtäväksi .
Hyvän näköinen auto! Tumma vihreä on yksi mun suosikkivärejä W123:lle - oliko tuo metalliväri (Züpressengrün) vai joku muu? Entäs vanteet - 15 vai 16 tuumaa? Nuo Penta-tyyppiset myös kuuluvat omiin suosikkeihin W123:lle, joten tää on omaan silmään mainio kokonaisuus.
W124 250 D -92
C123 280 CE -81
W124 E 300 Turbodiesel -94
S211 E 220 CDI -09
Hyvän näköinen auto! Tumma vihreä on yksi mun suosikkivärejä W123:lle - oliko tuo metalliväri (Züpressengrün) vai joku muu? Entäs vanteet - 15 vai 16 tuumaa? Nuo Penta-tyyppiset myös kuuluvat omiin suosikkeihin W123:lle, joten tää on omaan silmään mainio kokonaisuus.
Kiitos!
Juurikin sypressinvihreä sävy kyseessä ja itsekin pidän kovasti tuosta väristä. Vanteet ovat ihan perus 14" melberin penta malliset, mutta toivottavasti jonain päivänä löydän tuohon ne 16" pentat.
Maailma tarvitsee esikuvia/Best or nothing
W203 C200CDI automatic elegance -06