ETUJOUSI W 211 FARKKU

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
plutolainen
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

ETUJOUSI W 211 FARKKU

Viesti Kirjoittaja plutolainen »

EILEN LIIKENTEESSÄ, ONNEKSI NOPEUS LÄHES NOLLA, KATKESI TOINEN ETUJOUSI. HIRMU PAMAUS, KEULA PUTOSI STOPPARIKUMEIHIN SAAKKA JA AUTO JÄI SIIHEN. ONKO MUILLA VASTAAVIA KOKEMUKSIA, RIKKOIKO JOUSI MITÄÄN KATKETESSAAN? HINAUSAUTOHOMMIKSIHAN SE MENI.ONNEKS SAIN AUTON TÄNÄÄN TAKASIN, AUTON TARVE NÄIN JOULUN ALLA KOHTUULLINEN.. :D
"annan toisten mä talletella suuret setelit,
ne multa pitkät vain saa
elän, pelaan, kuljen ja laulu soi
kas osaansa ei vältellä voi"
plutolainen
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Re: ETUJOUSI W 211 FARKKU

Viesti Kirjoittaja plutolainen »

ja itse itselleni vastaillen....

eikö todella kellään muulla ole w211:sta katkennu metallijousta? tänään meni sitten toiselta puolelta kuin edellisessä viestissä joulukuussa.eli nyt putosi kuskin puoli, onneks olin vielä parkissa.taas hinausauton lavalle. varaosamyyjä tuumasi että ihan tavallinen vaiva tässä korimallissa.kumma kun täälläkään ei oo kellekkään kuulle sattunu.vai kuinka?
"annan toisten mä talletella suuret setelit,
ne multa pitkät vain saa
elän, pelaan, kuljen ja laulu soi
kas osaansa ei vältellä voi"
RikuK
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Viesti Kirjoittaja RikuK »

Onkai täälläkin kirjoitettu ko. aiheesta ainakin joskus muistaakseni. Varmaan kuitenkin harvemmassa katkeilut kuin 124 ja 210 malleissa. Oliko kuin paljon ajettu kun katkesi nuo jouset?
aer1967
Sisäänajossa
Sisäänajossa

Viesti Kirjoittaja aer1967 »

Kyllä katkesi meilläkin taksista -04 Oli ajettu n.199000km Meni onneksi paikallaan ollessa kun kahvilla olin.Otin yhteyttä maahantuojaan ja kerroin kuinka vaarallinen rakenne on jos vaikka olisi vauhtia ollut 80km/h!!!Alalautanen niin pieni että,jousi kun menee poikki tulee koko roska läpi alas asti!!Lautanen on irrotettavaa mallia joten jos teettäisi isomman tilalle??Myynnissä ei ole kysyin ja maahantuojan kommentti oli että ajatte sorateillä jossa on monttuja ja mikään ei ikuista ole...ei edes enään johtotähti =;)
DBFI
Asiantuntija
Asiantuntija

Viesti Kirjoittaja DBFI »

Löytyy noita muitakin, tältäkin foorumilta, tässä pari muualta haettua:

http://www.benzworld.org/forums/3920041-post5.html" onclick="window.open(this.href);return false;

http://mbworld.org/forums/3557541-post5.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Mahtavat harkita Airmaticin asennusta. :wink:
LopenUupunut
Mersumaanikko
Mersumaanikko

Viesti Kirjoittaja LopenUupunut »

Näin laatikon vinkkua jälkeen saa varmaan olla vähän skyrpendaali.

RH tuolla jossain vaiheessa wittuilikin minulle kun aina mainitsen että KANNATTAA SAMALLA REISSULLA VAIHDATTAA MOLEMMAT PUOLET KERRALLA KUN SE TOINENKIN JOSSAIN VAIHEESSA KUITENKIN HAJOAA....JA YLEENSÄ AIKAS LYHYEN AJAN SISÄLLÄ !.

Säästämällä juuri sillähetkellä sen parisataa....jää onnettomuus vain odottamaan hetkeään.

:D
Hyvää pääsiäistä kaikille.
Opel, "weird lieben autos"....
Aki P
Asiantuntija
Asiantuntija

Viesti Kirjoittaja Aki P »

Onhan noita vaihdettu ja yleensä tosiaan katkeaa kohtuu lyhyen ajan sisään toinenkin jousi jos ei vaihda molempia.
Joku mersupurkaamo??
villeeino
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Viesti Kirjoittaja villeeino »

reilu vuosi sitten katsastuksessa katsuri hylkäs kun oli kuskin puolelta yks kierre poikki yläpäästä. enpä juuri huomannut ajossa saati tiennyt milloin mennyt poikki. vaihdoin samalla molemmille puolille uudet. ajettu oli silloin n.320tkm eikä tietoa onko aiemmin jousia vaihdettu.
Audi Q7

Ex: E-mersuja
RH
Mersumies
Mersumies

Viesti Kirjoittaja RH »

:?:
LopenUupunut kirjoitti:Näin laatikon vinkkua jälkeen saa varmaan olla vähän skyrpendaali.

RH tuolla jossain vaiheessa wittuilikin minulle kun aina mainitsen että KANNATTAA SAMALLA REISSULLA VAIHDATTAA MOLEMMAT PUOLET KERRALLA KUN SE TOINENKIN JOSSAIN VAIHEESSA KUITENKIN HAJOAA....JA YLEENSÄ AIKAS LYHYEN AJAN SISÄLLÄ !.

Säästämällä juuri sillähetkellä sen parisataa....jää onnettomuus vain odottamaan hetkeään.

:D
Hyvää pääsiäistä kaikille.
Minäkö wittuillut :o :shock: :crazy: :?: :arrow: :mrgreen: :thumbup: :wave: Eiku ihan asiasta mielestäni jutustelin :wink: .
On se siellä jo vissiin toista vuotta mennyt. Katotaan kuinka pitkälle potkii... Eikä tossa 210:ssa taida käydä ihan noin ikävästi kuin tuossa 211.ssa. Hyvä kun itekään edes huomasin, että oli poikki.
Lystiä Juhannusta vaan juu. :D
Mostro
Sisäänajossa
Sisäänajossa

Viesti Kirjoittaja Mostro »

Määkin oon ruukannu tehdä täntapaset hommat yleensä stereona :wink: .
Musta on voimaa, sininen sitkeyttä.
Vastaa Viestiin