Uuden mersun tilasin, kellään kokemuksia?
Uuden mersun tilasin, kellään kokemuksia?
Eli tilasin tuossa viikko sitten mersun SL350 Edition 1 - paketilla.
väri, 590, opaalituli
verhoilu, 205, beige
vanteet, R34
VARUSTEET:
260
Y73
P88
R66
475
811
386
512
412
481
915
881
889
500
682
Onko kellään kokemusta, nuori kaveri kun olen niin automyyjä antoi heittää vain pikkulenkin pihassa...
väri, 590, opaalituli
verhoilu, 205, beige
vanteet, R34
VARUSTEET:
260
Y73
P88
R66
475
811
386
512
412
481
915
881
889
500
682
Onko kellään kokemusta, nuori kaveri kun olen niin automyyjä antoi heittää vain pikkulenkin pihassa...
Oma:
MB SL350 BE A '12
Firman:
Volvo V50 T5 '09
Audi A1 ' 11
Audi A6 '06
5x M-B Sprinter '07-11
Volvo FH16 '07
MB SL350 BE A '12
Firman:
Volvo V50 T5 '09
Audi A1 ' 11
Audi A6 '06
5x M-B Sprinter '07-11
Volvo FH16 '07
- LopenUupunut
- Mersumaanikko
Re: Uuden mersun tilasin, kellään kokemuksia?
skyyroe kirjoitti:Eli tilasin tuossa viikko sitten mersun SL350 Edition 1 - paketilla.
väri, 590, opaalituli
verhoilu, 205, beige
vanteet, R34
VARUSTEET:
260
Y73
P88
R66
475
811
386
512
412
481
915
881
889
500
682
Uskoisin että varsin hieno peli, välimallihan se kuitenkin on...olisi ehkä kannattanut panostaa pari euroa lisää ja ottaa SLS...?
Missä oli koeajettavana SL...lielahti?
.
ja onnea uudesta ajokista.
Opel, "weird lieben autos"....
Ei ole kokemusta, mutta upea autohan tuo taatusti on, onneksi olkoon! Mutta minä en kyllä olisi tuollaiselta myyjältä olisi ostanut yhtään mitään, jos ei koeajolle päästä -- pura kauppa ja etsi palveleva automyyjä... Ei siis koeajolle päässyt sittenkään, kun olit nimen laittanut paperiin?skyyroe kirjoitti:Onko kellään kokemusta, nuori kaveri kun olen niin automyyjä antoi heittää vain pikkulenkin pihassa...
- LopenUupunut
- Mersumaanikko
Niin ei ne aina "alaikäiselle" anna noita koejaoon.....tosin kun on tilauslappuun tikkukirjaimet ripeltänyt, on auto yleensä viikoksi lähtenyt koeajoon nuorenakin...kerran sain jopa siihen asti kun uusi auto tuli.Marko_K kirjoitti:Ei ole kokemusta, mutta upea autohan tuo taatusti on, onneksi olkoon! Mutta minä en kyllä olisi tuollaiselta myyjältä olisi ostanut yhtään mitään, jos ei koeajolle päästä -- pura kauppa ja etsi palveleva automyyjä... Ei siis koeajolle päässyt sittenkään, kun olit nimen laittanut paperiin?skyyroe kirjoitti:Onko kellään kokemusta, nuori kaveri kun olen niin automyyjä antoi heittää vain pikkulenkin pihassa...
.
En tiedä oliko kommentti tarkoitettu miten mutta tulkitsin sen niin, että vastaan näin:ssuvik kirjoitti:Täällä ei taida kirjotella ku persaukiset
Tyypillistä suomalaisuutta, heti ku joku vahän edes menestyy ja on varaa ostaa vähän kalliimpi auto, alkaa aivan järkyttävä marmatus että joko sinulla ei voi olla varaa kyseiseen autoon/asiaan tai sitten olet joku äkkirikastunut kusipää joka leijuu korkealla ja alaspäin katsoo muita...
Ei, en päässyt pidemmälle koeajolle senkään jälkeen kun olin nimen paperiin laittanut, oli muutenkin vähän tympeä tuo automyyjä.LopenUupunut kirjoitti:Niin ei ne aina "alaikäiselle" anna noita koejaoon.....tosin kun on tilauslappuun tikkukirjaimet ripeltänyt, on auto yleensä viikoksi lähtenyt koeajoon nuorenakin...kerran sain jopa siihen asti kun uusi auto tuli.Marko_K kirjoitti:Ei ole kokemusta, mutta upea autohan tuo taatusti on, onneksi olkoon! Mutta minä en kyllä olisi tuollaiselta myyjältä olisi ostanut yhtään mitään, jos ei koeajolle päästä -- pura kauppa ja etsi palveleva automyyjä... Ei siis koeajolle päässyt sittenkään, kun olit nimen laittanut paperiin?skyyroe kirjoitti:Onko kellään kokemusta, nuori kaveri kun olen niin automyyjä antoi heittää vain pikkulenkin pihassa...
.
En meinanut palvelua saada vaan piti yksinkertaisesti mennä tiskille ja kertoa että haluaisin ostaa uuden auton, mieluiten tuo, minusta on ehkä hieman ärsyttävää että joskus kun menet autoa ostamaan että oletetaan että nuorella kaverilla ei voi olla varaa mihinkään... Minusta tuosta asenteesta pitäisi päästä ja palvella samalla innokkuudella niin nuoria kuin vanhojakin ihmisiä...
Oma:
MB SL350 BE A '12
Firman:
Volvo V50 T5 '09
Audi A1 ' 11
Audi A6 '06
5x M-B Sprinter '07-11
Volvo FH16 '07
MB SL350 BE A '12
Firman:
Volvo V50 T5 '09
Audi A1 ' 11
Audi A6 '06
5x M-B Sprinter '07-11
Volvo FH16 '07
Hieman väärin ymmärsit. En suinkaan tarkoittanut wittuilla sinulle, vaan sitä että foorumilaisten autokanta taitaa keskittyä hieman vanhempaan kalustoon, eli uusista autoista ei niin paljoa ole kokemusta. Pahoittelut huonosta sanavalinnastaniskyyroe kirjoitti:En tiedä oliko kommentti tarkoitettu miten mutta tulkitsin sen niin, että vastaan näin:ssuvik kirjoitti:Täällä ei taida kirjotella ku persaukiset
Tyypillistä suomalaisuutta, heti ku joku vahän edes menestyy ja on varaa ostaa vähän kalliimpi auto, alkaa aivan järkyttävä marmatus että joko sinulla ei voi olla varaa kyseiseen autoon/asiaan tai sitten olet joku äkkirikastunut kusipää joka leijuu korkealla ja alaspäin katsoo muita...

Minulle ei todellakaan kuulu sinun taloudellinen tilasi, ja sinä saat tehdä taaloillasi ihan mitä lystäät. Eihän se minulle kuulu. Luonteeseeni ei ole muutenkaan ikinä kuulunut perisuomalainen "miks tolla pitää olla tollanen"- kateus. Olen myös sen hyväksynyt, että joillakin menee elämässään paremmin kuin minulla. Eli vielä kerran: ei ole mitään sinua, autoasi tai rahojasi vastaan.
Ps. Onnittelut hyvän autovalinnan johdosta

E350CDI&A180CDI
Ainahan sen auton voi ostaa muualta.skyyroe kirjoitti:Ei, en päässyt pidemmälle koeajolle senkään jälkeen kun olin nimen paperiin laittanut, oli muutenkin vähän tympeä tuo automyyjä.LopenUupunut kirjoitti:Niin ei ne aina "alaikäiselle" anna noita koejaoon.....tosin kun on tilauslappuun tikkukirjaimet ripeltänyt, on auto yleensä viikoksi lähtenyt koeajoon nuorenakin...kerran sain jopa siihen asti kun uusi auto tuli.Marko_K kirjoitti:Ei ole kokemusta, mutta upea autohan tuo taatusti on, onneksi olkoon! Mutta minä en kyllä olisi tuollaiselta myyjältä olisi ostanut yhtään mitään, jos ei koeajolle päästä -- pura kauppa ja etsi palveleva automyyjä... Ei siis koeajolle päässyt sittenkään, kun olit nimen laittanut paperiin?skyyroe kirjoitti:Onko kellään kokemusta, nuori kaveri kun olen niin automyyjä antoi heittää vain pikkulenkin pihassa...
.
En meinanut palvelua saada vaan piti yksinkertaisesti mennä tiskille ja kertoa että haluaisin ostaa uuden auton, mieluiten tuo, minusta on ehkä hieman ärsyttävää että joskus kun menet autoa ostamaan että oletetaan että nuorella kaverilla ei voi olla varaa mihinkään... Minusta tuosta asenteesta pitäisi päästä ja palvella samalla innokkuudella niin nuoria kuin vanhojakin ihmisiä...
Selvä, nykyään kun ei voi tietää:D Törmää liian usein juuri tuohon mainitsemaasi "miks tollanen pitää olla" asenteeseen ja kerranpa sattui sellainenkin että meinasin saada erään prisman parkkipaikalla käsilaukusta kun parkkeerasin autoni lähelle ovia, olin mummon mukaan muka aivan liian ylimielinen kun en viitsinyt jättää hänen mielestään hienoa ja "kallista" volvoani vähän kauemmas ovista (siis olin ihan normi paikalle auton ajanut, en inva tai esim perhepaikalle...)ssuvik kirjoitti:Hieman väärin ymmärsit. En suinkaan tarkoittanut wittuilla sinulle, vaan sitä että foorumilaisten autokanta taitaa keskittyä hieman vanhempaan kalustoon, eli uusista autoista ei niin paljoa ole kokemusta. Pahoittelut huonosta sanavalinnastaniskyyroe kirjoitti:En tiedä oliko kommentti tarkoitettu miten mutta tulkitsin sen niin, että vastaan näin:ssuvik kirjoitti:Täällä ei taida kirjotella ku persaukiset
Tyypillistä suomalaisuutta, heti ku joku vahän edes menestyy ja on varaa ostaa vähän kalliimpi auto, alkaa aivan järkyttävä marmatus että joko sinulla ei voi olla varaa kyseiseen autoon/asiaan tai sitten olet joku äkkirikastunut kusipää joka leijuu korkealla ja alaspäin katsoo muita...![]()
Minulle ei todellakaan kuulu sinun taloudellinen tilasi, ja sinä saat tehdä taaloillasi ihan mitä lystäät. Eihän se minulle kuulu. Luonteeseeni ei ole muutenkaan ikinä kuulunut perisuomalainen "miks tolla pitää olla tollanen"- kateus. Olen myös sen hyväksynyt, että joillakin menee elämässään paremmin kuin minulla. Eli vielä kerran: ei ole mitään sinua, autoasi tai rahojasi vastaan.
Ps. Onnittelut hyvän autovalinnan johdosta

Oma:
MB SL350 BE A '12
Firman:
Volvo V50 T5 '09
Audi A1 ' 11
Audi A6 '06
5x M-B Sprinter '07-11
Volvo FH16 '07
MB SL350 BE A '12
Firman:
Volvo V50 T5 '09
Audi A1 ' 11
Audi A6 '06
5x M-B Sprinter '07-11
Volvo FH16 '07
Voi toki mutta päädyin nyt tuohon Vehoon jossa kävin kun en jaksanut pitemmälle lähteä ajamaan, ja saihan tuoltakin se auton tilattua...tj86430 kirjoitti:Ainahan sen auton voi ostaa muualta.skyyroe kirjoitti:Ei, en päässyt pidemmälle koeajolle senkään jälkeen kun olin nimen paperiin laittanut, oli muutenkin vähän tympeä tuo automyyjä.LopenUupunut kirjoitti:Niin ei ne aina "alaikäiselle" anna noita koejaoon.....tosin kun on tilauslappuun tikkukirjaimet ripeltänyt, on auto yleensä viikoksi lähtenyt koeajoon nuorenakin...kerran sain jopa siihen asti kun uusi auto tuli.Marko_K kirjoitti:Ei ole kokemusta, mutta upea autohan tuo taatusti on, onneksi olkoon! Mutta minä en kyllä olisi tuollaiselta myyjältä olisi ostanut yhtään mitään, jos ei koeajolle päästä -- pura kauppa ja etsi palveleva automyyjä... Ei siis koeajolle päässyt sittenkään, kun olit nimen laittanut paperiin?skyyroe kirjoitti:Onko kellään kokemusta, nuori kaveri kun olen niin automyyjä antoi heittää vain pikkulenkin pihassa...
.

Oma:
MB SL350 BE A '12
Firman:
Volvo V50 T5 '09
Audi A1 ' 11
Audi A6 '06
5x M-B Sprinter '07-11
Volvo FH16 '07
MB SL350 BE A '12
Firman:
Volvo V50 T5 '09
Audi A1 ' 11
Audi A6 '06
5x M-B Sprinter '07-11
Volvo FH16 '07
- LopenUupunut
- Mersumaanikko
Re:
kuten aloittajakin asiaan jo kommentoikin....tästä syystä tänne ei kannata paljon uusista autoista kirjoitella, paras kun pysyy OM605 ja väyrys keskusteluissa vaan....ssuvik kirjoitti:Täällä ei taida kirjotella ku persaukiset
mielestäni tänne pitäisi perustaa osasto jonne pääsee vain uusien (alle vuoden) autojen haltijat ja omistajat, osastoon kirjaudutaan rekisteritunnuksella ja pankkitunnuksilla tunnistautuminen (jos alle 100t€ tilillä ei pääsyä)....näin ne jotka uusista jotain haluavat puhua voivat niistä puhua tulematta leimatuksi.

Aloittaja ymmärsi viestini väärin, mikä asia tuossa ylempänä käytiinkin jo läpi ^^LopenUupunut kirjoitti:kuten aloittajakin asiaan jo kommentoikin....tästä syystä tänne ei kannata paljon uusista autoista kirjoitella, paras kun pysyy OM605 ja väyrys keskusteluissa vaan....ssuvik kirjoitti:Täällä ei taida kirjotella ku persaukiset
mielestäni tänne pitäisi perustaa osasto jonne pääsee vain uusien (alle vuoden) autojen haltijat ja omistajat, osastoon kirjaudutaan rekisteritunnuksella ja pankkitunnuksilla tunnistautuminen (jos alle 100t€ tilillä ei pääsyä)....näin ne jotka uusista jotain haluavat puhua voivat niistä puhua tulematta leimatuksi.
![]()
![]()
E350CDI&A180CDI
Re: Re:
Sittenhän nämä ihmiset vasta leimatuiksi tulisivatkin...LopenUupunut kirjoitti:kuten aloittajakin asiaan jo kommentoikin....tästä syystä tänne ei kannata paljon uusista autoista kirjoitella, paras kun pysyy OM605 ja väyrys keskusteluissa vaan....ssuvik kirjoitti:Täällä ei taida kirjotella ku persaukiset
![]()
![]()

Oma:
MB SL350 BE A '12
Firman:
Volvo V50 T5 '09
Audi A1 ' 11
Audi A6 '06
5x M-B Sprinter '07-11
Volvo FH16 '07
MB SL350 BE A '12
Firman:
Volvo V50 T5 '09
Audi A1 ' 11
Audi A6 '06
5x M-B Sprinter '07-11
Volvo FH16 '07
Aivan samanlaisia tallaajia ne on mersukuskitkin verrattuna muihin.Sopivasti kateelliisia ,mutta materian perään vähän enemmän kuin muut.
Jos on varaa ostaa luksusmersu tai kokee sen tarpeelliseksi vaikka ei varaa olisikaan niin se kannattaa hankkia.
Onko se narsismia vai mikä se jännä sana olikaan ?
Jos on varaa ostaa luksusmersu tai kokee sen tarpeelliseksi vaikka ei varaa olisikaan niin se kannattaa hankkia.
Hirrenveistoa pääsääntöisesti pelkkahirrestä
Penari äks 3 vm 2005 3 L dieselmotor
W 211 avantg sedan 270cdi vm.02 Pwd=Tuikku=myyty
Väyrynen sedan 200 cdi/sipsi vm.2000 myyty
W 203 200 cdi vm.2003 såld
Paavo 220 cdi -2000 såld
satalankku 300dt-91 exsä
e 250 20v vm-93 exs
190 e 2.0 vm-88 ex
Penari äks 3 vm 2005 3 L dieselmotor
W 211 avantg sedan 270cdi vm.02 Pwd=Tuikku=myyty
Väyrynen sedan 200 cdi/sipsi vm.2000 myyty
W 203 200 cdi vm.2003 såld
Paavo 220 cdi -2000 såld
satalankku 300dt-91 exsä
e 250 20v vm-93 exs
190 e 2.0 vm-88 ex
Täysin samaa mieltä!koyama kirjoitti:Aivan samanlaisia tallaajia ne on mersukuskitkin verrattuna muihin.Sopivasti kateelliisia ,mutta materian perään vähän enemmän kuin muut.

Oma:
MB SL350 BE A '12
Firman:
Volvo V50 T5 '09
Audi A1 ' 11
Audi A6 '06
5x M-B Sprinter '07-11
Volvo FH16 '07
MB SL350 BE A '12
Firman:
Volvo V50 T5 '09
Audi A1 ' 11
Audi A6 '06
5x M-B Sprinter '07-11
Volvo FH16 '07
Tuli muuten juuri mieleeni kun joku mainitsi että mahdollisuus purkaa kauppa käytännössä mitättömän koeajon takia, onko siis mahdollista?
Oma:
MB SL350 BE A '12
Firman:
Volvo V50 T5 '09
Audi A1 ' 11
Audi A6 '06
5x M-B Sprinter '07-11
Volvo FH16 '07
MB SL350 BE A '12
Firman:
Volvo V50 T5 '09
Audi A1 ' 11
Audi A6 '06
5x M-B Sprinter '07-11
Volvo FH16 '07
- LopenUupunut
- Mersumaanikko
no eihän se ole kyllä, mutta jos haluat kaupan purkaa....marssit kauppaan (edellyttää että et jo maksanut pankkikortilla?) ja sanot että ei sinulla ole rahaa maksaa autoa....purkavat ihan mielellään.skyyroe kirjoitti:Tuli muuten juuri mieleeni kun joku mainitsi että mahdollisuus purkaa kauppa käytännössä mitättömän koeajon takia, onko siis mahdollista?

.
Nos siis ihan 48kk sopimuksella otin... elättelin vain toiveita että jos olisi ollut jotenkin helposti hoidettavissa olisin valinnut SLn tilalle SLK 55 AMG, olisi tullut reilusti halvemmaksi ja niin edelleen, harmittaa kun nyt vasta älysin suunnata mersun sivuille konfiguraattorilla leikkimään...LopenUupunut kirjoitti:no eihän se ole kyllä, mutta jos haluat kaupan purkaa....marssit kauppaan (edellyttää että et jo maksanut pankkikortilla?) ja sanot että ei sinulla ole rahaa maksaa autoa....purkavat ihan mielellään.skyyroe kirjoitti:Tuli muuten juuri mieleeni kun joku mainitsi että mahdollisuus purkaa kauppa käytännössä mitättömän koeajon takia, onko siis mahdollista?![]()
.
Oma:
MB SL350 BE A '12
Firman:
Volvo V50 T5 '09
Audi A1 ' 11
Audi A6 '06
5x M-B Sprinter '07-11
Volvo FH16 '07
MB SL350 BE A '12
Firman:
Volvo V50 T5 '09
Audi A1 ' 11
Audi A6 '06
5x M-B Sprinter '07-11
Volvo FH16 '07
- LopenUupunut
- Mersumaanikko
tuotanoin, nyt katkaiset sen nettiyhteyden.skyyroe kirjoitti:Nos siis ihan 48kk sopimuksella otin... elättelin vain toiveita että jos olisi ollut jotenkin helposti hoidettavissa olisin valinnut SLn tilalle SLK 55 AMG, olisi tullut reilusti halvemmaksi ja niin edelleen, harmittaa kun nyt vasta älysin suunnata mersun sivuille konfiguraattorilla leikkimään...LopenUupunut kirjoitti:no eihän se ole kyllä, mutta jos haluat kaupan purkaa....marssit kauppaan (edellyttää että et jo maksanut pankkikortilla?) ja sanot että ei sinulla ole rahaa maksaa autoa....purkavat ihan mielellään.skyyroe kirjoitti:Tuli muuten juuri mieleeni kun joku mainitsi että mahdollisuus purkaa kauppa käytännössä mitättömän koeajon takia, onko siis mahdollista?![]()
.
jälkeenpäin näitä on ihan turha enää spekuloida...hienon auton olet tilannut ja sillä selvä.
jos alkaa jälkeenpäin miettiä niin tulee vaan siihen tulokseen että olis pitänyt ajella bussilla

aattele niin että onneksi siitä selviää rahalla eikä tartte antaa per****ä myyjälle

ihan vakiojuttu että morkkis tulee aina hetki siitä kun kauppa on tehty jos ei autoa saa heti...odottavan aika on pitkä ja tuskainen.
.
Saisivat kyllä tuolla sivuilla laittaa konfiguraattorin myös G mersuun.... Jeps, voisin sulkea koneen ja siirtyä rakkaan tyttöystäväni viereen nukkumaan... tai mitä ikinä keksimmekään...LopenUupunut kirjoitti:tuotanoin, nyt katkaiset sen nettiyhteyden.skyyroe kirjoitti:Nos siis ihan 48kk sopimuksella otin... elättelin vain toiveita että jos olisi ollut jotenkin helposti hoidettavissa olisin valinnut SLn tilalle SLK 55 AMG, olisi tullut reilusti halvemmaksi ja niin edelleen, harmittaa kun nyt vasta älysin suunnata mersun sivuille konfiguraattorilla leikkimään...LopenUupunut kirjoitti:no eihän se ole kyllä, mutta jos haluat kaupan purkaa....marssit kauppaan (edellyttää että et jo maksanut pankkikortilla?) ja sanot että ei sinulla ole rahaa maksaa autoa....purkavat ihan mielellään.skyyroe kirjoitti:Tuli muuten juuri mieleeni kun joku mainitsi että mahdollisuus purkaa kauppa käytännössä mitättömän koeajon takia, onko siis mahdollista?![]()
.
jälkeenpäin näitä on ihan turha enää spekuloida...hienon auton olet tilannut ja sillä selvä.
jos alkaa jälkeenpäin miettiä niin tulee vaan siihen tulokseen että olis pitänyt ajella bussilla![]()
aattele niin että onneksi siitä selviää rahalla eikä tartte antaa per****ä myyjälle![]()
![]()
![]()
ihan vakiojuttu että morkkis tulee aina hetki siitä kun kauppa on tehty jos ei autoa saa heti...odottavan aika on pitkä ja tuskainen.
.

Oma:
MB SL350 BE A '12
Firman:
Volvo V50 T5 '09
Audi A1 ' 11
Audi A6 '06
5x M-B Sprinter '07-11
Volvo FH16 '07
MB SL350 BE A '12
Firman:
Volvo V50 T5 '09
Audi A1 ' 11
Audi A6 '06
5x M-B Sprinter '07-11
Volvo FH16 '07
Niin kauan kuin sen auton tuotantoa ei ole edes aloitettu, pystyt varmasti muuttamaan tilauksen mihin tahansa muuhun malliin. Ei se vaadi mitään muuta kuin alkeellista palveluhalukkuutta myyjältä. Minä olen itse veivaillut vähintäänkin varusteita aina siihen asti kunnes tilaus on lukkiutunut tuotantoon ja sitä se ei taatusti sun autolla ole, kun on juuri tilattu. Eikös sille ollut sloti vasta elokuussa?skyyroe kirjoitti:elättelin vain toiveita että jos olisi ollut jotenkin helposti hoidettavissa olisin valinnut SLn tilalle SLK 55 AMG, olisi tullut reilusti halvemmaksi ja niin edelleen, harmittaa kun nyt vasta älysin suunnata mersun sivuille konfiguraattorilla leikkimään...
Oli juu, mutta taidan nyt tyytyä tuohon tilattuun vehkeeseen....Marko_K kirjoitti:Niin kauan kuin sen auton tuotantoa ei ole edes aloitettu, pystyt varmasti muuttamaan tilauksen mihin tahansa muuhun malliin. Ei se vaadi mitään muuta kuin alkeellista palveluhalukkuutta myyjältä. Minä olen itse veivaillut vähintäänkin varusteita aina siihen asti kunnes tilaus on lukkiutunut tuotantoon ja sitä se ei taatusti sun autolla ole, kun on juuri tilattu. Eikös sille ollut sloti vasta elokuussa?skyyroe kirjoitti:elättelin vain toiveita että jos olisi ollut jotenkin helposti hoidettavissa olisin valinnut SLn tilalle SLK 55 AMG, olisi tullut reilusti halvemmaksi ja niin edelleen, harmittaa kun nyt vasta älysin suunnata mersun sivuille konfiguraattorilla leikkimään...
Katselen sitten neljänvuoden päästä uudelleen kun auto kokonaisuudessaan maksettu...

Oma:
MB SL350 BE A '12
Firman:
Volvo V50 T5 '09
Audi A1 ' 11
Audi A6 '06
5x M-B Sprinter '07-11
Volvo FH16 '07
MB SL350 BE A '12
Firman:
Volvo V50 T5 '09
Audi A1 ' 11
Audi A6 '06
5x M-B Sprinter '07-11
Volvo FH16 '07
Ja niinkuin jo eräässä viestissä mainitsin, tuolla myyjällä ei kyllä palveluhalukkuuta löytynyt yhtään, palautettakin laitoin, ja aika ylimielisesti käyttäytyi koko prosessin ajan, myös sen jälkeen kun kynällä paperiin nimmarini raapustin.skyyroe kirjoitti:Oli juu, mutta taidan nyt tyytyä tuohon tilattuun vehkeeseen....Marko_K kirjoitti:Niin kauan kuin sen auton tuotantoa ei ole edes aloitettu, pystyt varmasti muuttamaan tilauksen mihin tahansa muuhun malliin. Ei se vaadi mitään muuta kuin alkeellista palveluhalukkuutta myyjältä. Minä olen itse veivaillut vähintäänkin varusteita aina siihen asti kunnes tilaus on lukkiutunut tuotantoon ja sitä se ei taatusti sun autolla ole, kun on juuri tilattu. Eikös sille ollut sloti vasta elokuussa?skyyroe kirjoitti:elättelin vain toiveita että jos olisi ollut jotenkin helposti hoidettavissa olisin valinnut SLn tilalle SLK 55 AMG, olisi tullut reilusti halvemmaksi ja niin edelleen, harmittaa kun nyt vasta älysin suunnata mersun sivuille konfiguraattorilla leikkimään...
Katselen sitten neljänvuoden päästä uudelleen kun auto kokonaisuudessaan maksettu...

Oma:
MB SL350 BE A '12
Firman:
Volvo V50 T5 '09
Audi A1 ' 11
Audi A6 '06
5x M-B Sprinter '07-11
Volvo FH16 '07
MB SL350 BE A '12
Firman:
Volvo V50 T5 '09
Audi A1 ' 11
Audi A6 '06
5x M-B Sprinter '07-11
Volvo FH16 '07
Myyjien asenteessa on kyllä paljon parantamisen varaa. Olen ollut mukana kun kaveri marssi BMW-liikkeeseen ja tuumasi, että hän haluaisi ostaa yli 150 kiloeuron bemarin. Lähinnä huvittuneita katseita ja hymähdyksiä kuului. Asiaan ei kait auttanut, että molemmat oltiin verkkareissa ja rikkinäisillä t-paidoilla liikkeellä. Toisessa liikkeessä sama homma ja sama kohtelu lukuunottamatta yhtä fiksua myyjää, joka tuli luokse. Tuumasi, että katostaan sitten M5:een sopivat varusteet. Kauppa tuli, kaveri on tyytyväinen ja niin on varmaan myyjäkin.skyyroe kirjoitti:Ja niinkuin jo eräässä viestissä mainitsin, tuolla myyjällä ei kyllä palveluhalukkuuta löytynyt yhtään, palautettakin laitoin, ja aika ylimielisesti käyttäytyi koko prosessin ajan, myös sen jälkeen kun kynällä paperiin nimmarini raapustin.
Onneksi olkoon, hyvä peli varmasti tulossa.
Aika harvinainen ja upea väriyhdistelmä. Vahinko, ettei auto tule jo alkukesästä.
Keyless-Go on kuulemma hyvä, en ole koskaan kokeillut.
Oma pinna ei olisi kestänyt nyrpeää myyjää, olisin hakenut halvemman tarjouksen toisesta liikkeestä.
Sveitsissä en 1993 saanut pyytämälläkään Mersun diplomaattihinnastoa ja ostin sitten Suomesta,
jossa sain verottomat hinnat ja 15% diplomaattialennuksen. Myyjä kyllä varmaaan pani merkille,
kun kävin ostamassa uudet kumimatot kuljetuksessa pöllittyjen tilalle. Sortsit ja T-paita ehkä vaikutti.
Tuommoiselta se sitten näyttää:
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/me ... 60749.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Aika harvinainen ja upea väriyhdistelmä. Vahinko, ettei auto tule jo alkukesästä.
Keyless-Go on kuulemma hyvä, en ole koskaan kokeillut.
Oma pinna ei olisi kestänyt nyrpeää myyjää, olisin hakenut halvemman tarjouksen toisesta liikkeestä.
Sveitsissä en 1993 saanut pyytämälläkään Mersun diplomaattihinnastoa ja ostin sitten Suomesta,
jossa sain verottomat hinnat ja 15% diplomaattialennuksen. Myyjä kyllä varmaaan pani merkille,
kun kävin ostamassa uudet kumimatot kuljetuksessa pöllittyjen tilalle. Sortsit ja T-paita ehkä vaikutti.
Tuommoiselta se sitten näyttää:
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/me ... 60749.html" onclick="window.open(this.href);return false;

S211 E 320 CDI T 4matic 11/2006
Joo kävin kokeilemassa tuota SL:äää, kun suosikkiautomyyjä soitti ja kehoitti käymään. Onhan tuo uusi SL hieno auto, ehkä paras mahdollinen kombinaatio nopeutta ja mukavuutta. Näin Saksassa vääntöä saisi olla enemmän joten itse päätyisin isompaan moottoriin, mutta Suomessahan tuolla ei ole mitään väliä. Itse en ikinä valitsisi SLKta millään moottorilla tuon tilalle ykkösautoksi. Jopa vaimolle tuo SLK on liian pieni kun hän ei sillä pääsisi kunnolla tyttären kanssa kaupoille. Editon 1:stä olen ajanut C-coupena ja jos tuossa SLssä on samanlainen kaksivärisisustuslistat niin niistä joko pitää tai sitten ei.
Muuten jos automyyjä olisi penseä lähtisin siltä samalla sekunnilla pois kaupasta! En täällä Saksassa ole penseään uusien autojen myyjään vielä tavannut. Yksi Volvomyyjä oli kaupan jälkeen vaikeasti tavoitettava ja siitä firmasta ei mitään enää osta.
Muuten jos automyyjä olisi penseä lähtisin siltä samalla sekunnilla pois kaupasta! En täällä Saksassa ole penseään uusien autojen myyjään vielä tavannut. Yksi Volvomyyjä oli kaupan jälkeen vaikeasti tavoitettava ja siitä firmasta ei mitään enää osta.
S212 350CDI 2011, Volvo XC60 D4 AWD 2015
Vielä viikko tarttis odotella nii mersun pitäisi olla haettavissa:D
Edit: ja niin vielä kuukauden etuajassa...
Edit: ja niin vielä kuukauden etuajassa...

Viimeksi muokannut skyyroe, Su 01.07.2012 21:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Oma:
MB SL350 BE A '12
Firman:
Volvo V50 T5 '09
Audi A1 ' 11
Audi A6 '06
5x M-B Sprinter '07-11
Volvo FH16 '07
MB SL350 BE A '12
Firman:
Volvo V50 T5 '09
Audi A1 ' 11
Audi A6 '06
5x M-B Sprinter '07-11
Volvo FH16 '07
Tarjosiko edes auto myyjä kahvit kun tilasit auton?
Itse kyllä uutta jos ostaisin niin kuuntelisin myyjää miten käyttäytyy ja jos ei miellytä niin toinen myyjä tilalle.
Ostipa vaikka polkutraktorin niin myyjän työ on myydä ja myyjän on oltava .....ystävällinen ....asiakas ystävällinen.

Itse kyllä uutta jos ostaisin niin kuuntelisin myyjää miten käyttäytyy ja jos ei miellytä niin toinen myyjä tilalle.
Ostipa vaikka polkutraktorin niin myyjän työ on myydä ja myyjän on oltava .....ystävällinen ....asiakas ystävällinen.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
Ei tarjonnut kahveja, sulkemisaika kun oli sain käydä hakemassa pullan tai sämpylän (otin molemmatatlas kirjoitti:Tarjosiko edes auto myyjä kahvit kun tilasit auton?![]()

En kyllä kyseiseen liikkeeseen enää astu, eli seuraavalla kerralla helsinkiin auto-ostoksille kun se aika tulee...

Oma:
MB SL350 BE A '12
Firman:
Volvo V50 T5 '09
Audi A1 ' 11
Audi A6 '06
5x M-B Sprinter '07-11
Volvo FH16 '07
MB SL350 BE A '12
Firman:
Volvo V50 T5 '09
Audi A1 ' 11