300 sl R129 rättikatto
300 sl R129 rättikatto
Mistä voisi ostaa uuden kangaskaton.
Olisin ostamassa tuollaista autoa mutta kaikissa näyttä olevan katto rikki, yleensä takasivuikkunoiden muovit repeilleet. Toinen vaihtoehto olisi korjauttaa katto. Löytyykö suomesta katonkorjaajaa.
Olisin ostamassa tuollaista autoa mutta kaikissa näyttä olevan katto rikki, yleensä takasivuikkunoiden muovit repeilleet. Toinen vaihtoehto olisi korjauttaa katto. Löytyykö suomesta katonkorjaajaa.
Re: 300 sl R129 rättikatto
Rättikaton asennuksia ja korjauksia pk-seudulla tekee ainakin Tapiolan Autoverhoilu Oy.
Ex: W211 E500 Avantgarde, R129 500SL
Mikä mahtaa olla hintataso, pitää varmaan takaikkuna uusia?
ENtä mitkä oon kokemukset kovakatosta. Eristääkö se ääntä yhtään, tekeekö se autosta ajettavan keväällä ja syksyllä?
Onko se muuten alumiinia vai muovia?
ENtä mitkä oon kokemukset kovakatosta. Eristääkö se ääntä yhtään, tekeekö se autosta ajettavan keväällä ja syksyllä?
Takaikkunan uusiminen on varmaan haarukassa 500 - 1000€ töineen, riippuen missä kohtaa härmää asustelet. Mulla on myös takaikkuna haljennut muutamasta kohtaa n 1- 2cm mutta ei se menoa haittaa yhtään. Olen paikannut halkeemat Plastic Padding Repair Extreme liimalla (tässä ja toisessakin avossa) ja sillä pärjää jo pitkälle, ei vuoda tms. Tietysti jos haluat priiman niin sitten ikkunat pitää vaihtaa.baronisti kirjoitti:Mikä mahtaa olla hintataso, pitää varmaan takaikkuna uusia?
Mulla on ns. Panoraama lasikatto ja se vaimentaa ääntä hyvin, eli varmaan samaa luokkaa kuin kokonaan peltinen katto. Kattoja ei ole tehty muovista, vain pellistä tai lasin ja pellin yhdistelmästä (panoraama).
Ajelin R129:llä koko viime talven ja auto ei käytännössä eroa yhtään tavallisesta coupesta kun kovakatto on päällä. Se on toteutettu hienosti.
Autotalli:
-07 Lexus GS300
-96 Mercedes-Benz SL320
-79 Wartburg 353W Tourist (mr)
-68 Ford Mustang HT 302
-66 Cadillac Coupe de Ville (mr)
-07 Lexus GS300
-96 Mercedes-Benz SL320
-79 Wartburg 353W Tourist (mr)
-68 Ford Mustang HT 302
-66 Cadillac Coupe de Ville (mr)
takaikkunan uusimishinta 500-1000 kuulostaa aika kovalta jos koko katto maksaa noin 1500 vai mitä se maksaa?
Muistaakseni noin 600-700e koko katto rahteineen saksasta,itse vaihdoin ja hyvä tuli.
SL500 R129
CLS 500
CLS 500
onko yhteystietoja mistä voisi kattoa tilata
Tai oikeestaan tonne suoraan: http://www.verdeck-express.de/mercedes/129_sola.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
SL500 R129
CLS 500
CLS 500
kiitoksia !!!!