Mahtaa olla pieni alue missä noin on, täälä päin on aina kiireisissä tapauksissa päivässä parissa järjestynyt aikaahannul100 kirjoitti:Kyllä se kuule todellista on,,viikon jono joka firmassa,,mitä nyt voi pitää sellaisena,joka voi asian tutkia?ja sitäpaitsi noi Mersun tutkittavat kohteet on vähän ahtaammassa paikassa kun esim vanhassa Toyotassa,,eli yläkautta ei starttiin mitään asiaa,pohjapahvit pois,ja startin irroitus ei sitten onnistukkaan 13mm kiintoavaimella/räikällä,vaatii ainaki ässämersussa oikeat vehkeet,jne joten mihinkään pilipalifirman"yleiskatselmukseen"on turha autoa viedä..rahan ne ottaa,vaikka ei valmista tulisikaan,,mielummin odottelee,ja vie pelin paikkaan missä homma selviää,,,toivottavasti
(jopa yöllä... toki ei se ilmaista ole ollut...)
jonkun moinen käsitys on mersun(myös noinkin vanhaan W220 320cdi vm 00 S mallin) tutkitavista kohteista
mitenkähän Toyota tähän littyy,
toki pitää ola oikean kokoiset työkalut(ei kait tojotassakaan mutterit aukea värän kokoisella avaimella...)
mutta ei siihen mitä ihmeitä tarvita mersua kun korjauttaa on hyvä olla semmoinen paikka missä on *:ri eli mersuun sopivat työkalut
(ei tarvitse arvaila onko joku lämpö"moduli"... rikki näkyy suorran testerin näytöllä vieläpä oikeala nimellä)
auton omaan näyttöön ei juurikkan tule tietoa varsinaisitta viosta(pois lukien turva varusteet, yli kuumeneminen, lataus)
kertoilee enemän peusurin veden vähyydestä, palaneista lampuista ym sen tyypisistä
Hyvä jos on paikka löytynyt missä tulee kuntoon




