Elikkäs tässä vähän kaverin asialla. Tarkotuksena olis laittaa vapari moniventtiili 3l väykkyyn alkuperäset turbo osat.
Sen verran osia jo haalinu, ku pakosarja, turbo ja öljypaluu.
Meneekö nuo turbon osat aiva kiinni ruuvaamalla vai pitääkö kuinkaki lujaa leikata liimata
onnistuu myös haaroittaa öljynpaineanturin juuresta ja paluu onnistuu porata tasopintaan joka on siellä laturin takapuolella .pakosarjassa pitää pari vaarnaa hyppyyttää eri reikään muuten onnistuu hienosti. tein itselle coupeen tollaisen paketin ja mekaaninen pumppu paikalla josta soppaa lisätty . vetää ihan hienosti paineet oli 1,3 huitteilla ja savua ei tule yhtään eli vähempikin paine riittäs pakolämmöt vajaa 450 maksimi vedolla pakopaineesta ei tietoa vielä.
jmo2204 kirjoitti:onnistuu myös haaroittaa öljynpaineanturin juuresta ja paluu onnistuu porata tasopintaan joka on siellä laturin takapuolella .pakosarjassa pitää pari vaarnaa hyppyyttää eri reikään muuten onnistuu hienosti. tein itselle coupeen tollaisen paketin ja mekaaninen pumppu paikalla josta soppaa lisätty . vetää ihan hienosti paineet oli 1,3 huitteilla ja savua ei tule yhtään eli vähempikin paine riittäs pakolämmöt vajaa 450 maksimi vedolla pakopaineesta ei tietoa vielä.
se työ ja rahamäärä joka tuohon uppoaa kunnolla tehtyna on niin suuri jotta sen kun laittaa välirahaksi niin sillä käy vaihtamassa alkuperäsen turpo väykyn
nämä vähäpäästöisten autojen muutos katsastuksetkin on tarkemman syynin alla moottori apulaitteineen on vastattava kokonaisuudessaan alkuperäistä turpoa
mitäs sitten kun inssi katsoo koneen numeron ja toteaa sen vapari koneeksi
en halua olla ilkeä mutta sanon että ei mitään järkeä koko hommassa
xr kirjoitti:
en halua olla ilkeä mutta sanon että ei mitään järkeä koko hommassa
Ei niin.
Ei niitä kaikenlaisia pyydyksiä päästetä yleiseen liikenteeseen. On hyvä, että ajoneuvojen katsastustoiminta on hereillä.
Ei yleinen liikenne ole näytön paikka, jos niitä tehoja ja vääntöjä täytyy esitellä. Onneksi on sitten vielä poliisi, joka nappaa kortin pois tarvittaessa.
Vikakoodailua, huolto-ja vikavalojen kuittauksia, vikojen etsintää ym. ym. starilla.
No jos ihan rehellisesti sanoo niin järettömin mitä ihminen voi tehdä niin rakennella autoja .
Itse kuuluun niiihin tyhmiin olentoihin parempaakin tekemistä toki olis ihan varmasti mutta kokeilun halu on kova. Laitoin itse kyseiset lelut kiinni ja olen tyytyväinen osat oli kerääntyneet muista projekteista. Tosi on että alkuperäiset väykät ei helevetin kalliita ole mutta jos haluaa näppinsä paskata niin siitä vaan .Loput egr romut löytyy jos kaipaat projektiis
Mitä noi vapari moniventtiilin ohkaset kiertokanget ja kevyet männät sitte kestää???
Kai joku on täällä sen kestonkin oikeasti kokeillu.
Itellä on semmoinen om606 mikä on turbotettu uutena germaaniassa ja 600 tkm on ajoa kestäny.
Pumppu on aina ollu vakiasetuksissa eli voimaa tuossa nyt ei mitenkään erikoisesti ole ollu.
Nyt on motti auki ja jotain pientä piristystäkin mielessä.
Mitä noi vapari moniventtiilin ohkaset kiertokanget ja kevyet männät sitte kestää???
Kai joku on täällä sen kestonkin oikeasti kokeillu.
Itellä on semmoinen om606 mikä on turbotettu uutena germaaniassa ja 600 tkm on ajoa kestäny.
Pumppu on aina ollu vakiasetuksissa eli voimaa tuossa nyt ei mitenkään erikoisesti ole ollu.
Nyt on motti auki ja jotain pientä piristystäkin mielessä.
Mitä noi vapari moniventtiilin ohkaset kiertokanget ja kevyet männät sitte kestää???
Kai joku on täällä sen kestonkin oikeasti kokeillu.
Itellä on semmoinen om606 mikä on turbotettu uutena germaaniassa ja 600 tkm on ajoa kestäny.
Pumppu on aina ollu vakiasetuksissa eli voimaa tuossa nyt ei mitenkään erikoisesti ole ollu.
Nyt on motti auki ja jotain pientä piristystäkin mielessä.
Ei muuta kun h-profiili veiviä sinne koneeseen...
Noi veivit sopis joka paikkaan mutta mihinkään ne ei oo hyvät ku kukaa niitä ei halua
Mitä noi vapari moniventtiilin ohkaset kiertokanget ja kevyet männät sitte kestää???
Kai joku on täällä sen kestonkin oikeasti kokeillu.
Itellä on semmoinen om606 mikä on turbotettu uutena germaaniassa ja 600 tkm on ajoa kestäny.
Pumppu on aina ollu vakiasetuksissa eli voimaa tuossa nyt ei mitenkään erikoisesti ole ollu.
Nyt on motti auki ja jotain pientä piristystäkin mielessä.
Ei muuta kun h-profiili veiviä sinne koneeseen...
Noi veivit sopis joka paikkaan mutta mihinkään ne ei oo hyvät ku kukaa niitä ei halua