w220 sulake pesät
w220 sulake pesät
joo ois sellanen murhe että lampun pesurit on mykkänä . luulen että entinen omistaja on ottanut varmaankin sulakkeen irti . osaisko kukaan kertoo mikä sulake se on. lasin pissa poika pelittää.oli tänään leimalla inssi kirjotti korjaus kehotuksen. oisin tosi kiitollinen. nimimerkillä ei ohje kirjaa..
Mercedes-Benz 320 cdi w220
Re: w220 sulake pesät
Eikö siellä sulakerasia kanessa kun sen ottaa auki ole sulake kartta
Mitään "näistä mersuista ymmärrä", mutta *.rilla on selvitty ja autettu muitakin 
Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan

Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan
joo just kävin katsomassa.eipä ole. aattelin lähtee purkaa tätä ongelmaa helpoimmasta päästä elikkä sulakkeista. sit vois olla pesurin kytkin mäsänä kun se näyttää olevan erillis kytkin. ps nii ei kummassakaan sulake pesässä
moottori tilassa. sit on viellä takapenkin alla yks sulake pesä mut mä luulen et siellä se ei ainaskaa oo.
moottori tilassa. sit on viellä takapenkin alla yks sulake pesä mut mä luulen et siellä se ei ainaskaa oo.
- der Panzerwagen
- Vakiokalustoa
Kartta löytyi ainakin minulla takakontista, varapyöräkotelon kannnesta. Siinä ei kyllä sanota valonpesureiden kohdalla kuin "electronic fuse", joten vika ei varmaan johdu sulakkeen puutteesta.
ei ollu vararenkaan kotelon kannessakaan kaaviota, oisko sitten kytkin mäsänä .
Ei ollut munkaan takakontissa kaaviota. Jos jollakin on, niin ottakaa kuva ja laittakaa jakoon.
Auttaisko tämä linkki??? http://www.benzworld.org/forums/w220-s- ... 5-amg.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Perskules, näyttäis olevan jonkin sähköisen sulakkeen (SAM:in???) takana...
Perskules, näyttäis olevan jonkin sähköisen sulakkeen (SAM:in???) takana...
W220 S 55 AMG
W639 115
W210 220 CDI
Kolmen tähtikeulan yh...
W639 115
W210 220 CDI
Kolmen tähtikeulan yh...
kiitoksia benjamin. mut nyt mun täytyy kysyy, kuis monta sulake pesää oikein on kaan ässässä . kaavion mukaan tai jos mä nyt oikein ymmärsin että kone huoneen puolelle ois kolme ja kapiinin puolella ois myös kolme, vai onko noin. mitähän toi sam tarkottaa. vai oliskohaan se vuosi mallista riippuen,meinaa se sulake pesien määrä.
tarkottaiskohan se elektroninen sulake jotain kuitattavaa sulaketta.
Suurkiitokset linkeistä...