TUUTTERO kirjoitti:Mitähän te nuljaatte. Viimeksi kun vaihdoin noi H&R cupitikin vanhojen vogtlandien tilalle, niin en käyttäny minkäänlaisia puristimia. en takana enkä edessä.
Niin edestä ottaa alatukivarren irti? Mullaki kyllä lyhkäset jouset on ja vaikka päästää iskarin alapäästä ja vakaajan niin ei kyllä mitää toivoa ilman puristinta.
Viimeksi taas tänään illalla vaihdettiin etujouset toverin autoon. iskarin yläpää irti vain ja sinne meni kioskiraudan kans nätisti.
Vogtland on yksi miljoonista madallusjousi, iskari, jne valmistaja.
Tämän haluaisin myös nähdä
MB A140 W168 11/99 R4
MB 300 E W124 -8/89 R6 (rx)
MB 250 D W124 -92 R5 (ex)
MB C280 T Automatic S202 -97 V6 (ex)
MB 300 SEL Automatic W126 -85 R6 (ex)
MB 190E 2.0 Automatic W201 -85 R4 (ex)
MB 280 E Automatic w123 -79 R6 (ex)
MB 280 E W115 -75 R6 (ex)
Petterii kirjoitti:Biltemastahan saa niitä oikein mersun jousillekki tarkoitettuja puristimia, ne on hyvät
No mä tässä ihmettelinkin, että miten nyt yhtäkkiä kaikki kertoo, että Bilteman puristin on huono, kun muistelin sitä ennen sanotun ihan asialliseksi vehkeeksi. No tuon Petteriin kommentin jälkeen ymmärsin katsoa linkin takaa kuvaa, ja ymmärsin paremmin. Ei siis nyt ollutkaan siitä Mersuille tarkoitetusta puristimesta kyse.
Siksi lähinnä kirjoittelen, kun olen itsekin harkinnut sellaisen Bilteman MB-jousipuristimen hankkimista. Onko siitä huonoja kokemuksia vielä kenelläkään?
Ei ole huonoa sanottavaa, aivan mainio!
Minähän aloittelin noilla alkupkirj linkittämillä ja kahden sentin kiristyksen jälkeen totesin hengenmenon olevan
varmaa....ajelin biltemasta hakemaan tuon oikean.
Juuri viikonloppuna tulikin vaihdettua ykkösen kumit kolmosiksi....12min per puoli....
No ei varmaan, mutta niilläkin menee 124 pilalle jos laittaa ykkösen kumit. Liian matala käyttöautoksi.
Erääseen 300D:hen laittelin viime viikolla kaikki alustan palikat uusiksi + em. Eibachit ja Bilstein Sprintit.
Kolmosen kumit eteen ja taakse. Aika hyvä tuli vakio rengaskoolla.
edestä saa helposti kun nostaa koko keulan ilmaan ettei kallistuksen vakaajakaan pistä vastaan. sitten iskarin yläpäät irti ja toinen vähä kangottaa tukivartta alaspäin. Eileen kaverin hallilla otin noista cupkitin etujousista puolikierrosta pois ja 1 kumit. Ilman puristinta. takaa pitäis vielä ottaa kun kerkiää.
Kaverin 190 tuli vakio takajousetki ilman puristimia pihalle.