W210 Alustan päivitys

Kaikki Mersujen muokkaamiseen liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Amiga
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 57
Liittynyt: Ma 31.01.2011 22:50

W210 Alustan päivitys

Viesti Kirjoittaja Amiga »

Onko kellään omaa kokemusta Konin FSD -iskareista Tai KW Variante II -alustasarjasta ? E50 ilman sähköistä vaimennuksen säätöä tuntuu olevan kompromissi mukavuuden ja ajo-ominaisuuksien välillä eli kuten yleensä, huono molemmissa suhteissa. Bilsteinin pumput tuntuvat olevan kunnossa, ei öljyvuotoja eikä oireita katsastusmiehen tärinätestissä. Etupääkään ei ole painunut joten jousissa tuskin väsymistä. Jotenkin tuntuu, että alla pitäisi olla vakiot 16 tuuman pyörät eikä noita AMG:n 18 tuumaisia. Kyllä nuo 347 hv pitäisi saada hiukan täsmällisemmin tienpintaan ja koska tuo nyt ei investointina maltaita maksanut, voisi harkita lisäsijoitusta vielä alustapuolelle ?
E50 1997, S600L 1995
Ex 300 CE 1988
Avatar
AP-race/lake
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1365
Liittynyt: La 13.02.2010 20:17
Paikkakunta: Helsinki / "Patelan poikii"

Re: W210 Alustan päivitys

Viesti Kirjoittaja AP-race/lake »

kysäseppäs nimim. "tape".lta. hänellä vois olla kokemusta KW alustasta. :wink:
Amiga
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 57
Liittynyt: Ma 31.01.2011 22:50

Re: W210 Alustan päivitys

Viesti Kirjoittaja Amiga »

Ratkaisin asian ostamalla Koni Sport -satsin alkuperäisten Bilsteinien tilalle. FSD ei tehtaan mukaan sovi näihin "Avantgarde" ja "Sport" -alustoihin. Vaihdoin myös vannekoon 17-tuumaiseksi ja kavensin kumit 225/50 mallisiksi. Tuli paljon hiljaisemmaksi eikä vetele enää urissa. En tiedä, mitä Affalterbachissa asiasta tuumattaisiin, mutta eivätpä kaverit ole varmaan ajaneet meidän nastojenrouhimilla kourubaanoilla...
E50 1997, S600L 1995
Ex 300 CE 1988
Vastaa Viestiin