Aluksi, tiedän että haulla löytyy juttua näistä mutta nuo linkit vanhenee kun yrittäjät tippuu markkinoilta.
Haussa mb-c 204 farkku, diesel, aut, avantg, aj. alle 150 tkm.
Tarvitsisin joko
-tulkkia kaveriksi/ välittäjää tekemään likaisen työn ja toimittamaan auton laivaan saakka
Periaatteena on että kulut minimiin ja parasta palvelua pitäisi olla min kuluilla
S212 300 BE A Avantgarde -10
Valmet 602T-80 ****************
EX S204 220 cdi -08
Ex S211 320 cdi A Avantgarde -05
Ex S123 300TD Aut.-80
Ex W124 230 A -89
Ex V 70 -06 D5 Aut
Ex W201 190E 90 Aut.
Ex W210 200 Cdi -01 Automatic Tiptronic
Ex S210 E 230 T Automatic Avantgarde-96
Ex S124 200d-90
Ex Opeleita kymmenittäin
Aluksi, tiedän että haulla löytyy juttua näistä mutta nuo linkit vanhenee kun yrittäjät tippuu markkinoilta.
Haussa mb-c 204 farkku, diesel, aut, avantg, aj. alle 150 tkm.
Tarvitsisin joko
-tulkkia kaveriksi/ välittäjää tekemään likaisen työn ja toimittamaan auton laivaan saakka
Periaatteena on että kulut minimiin ja parasta palvelua pitäisi olla min kuluilla
Esim. http://www.alenius.de/" onclick="window.open(this.href);return false; On luotettava, voit itse hakea tai lähettävät rahtina. Suosittelen Junge sterne autoa MB-liikkeestä,autolla 2-vuoden eurooppa takuu, ja kaupat kyllä hoituu ihan Englannin kielellä,ja liikkeestä saa viiden päivän rekisteröinnin niin voi ajaa suomeen.
Jos sinulla on tarkoituksena minimoida kulut niin mihin oikein tarvitset välittäjää ?
Sinulla on kaksi vaihtoehtoa :
1. Lennät itse paikalle ja ostat auton ja ajat sen kotiin .
2. Ostat junge-stern auton suoraan netin kautta liikkeestä ja pyydät liikettä toimittaman sen finlinesin satamaan Travemundeen .
Sovit itse finlinesin kanssa loppukuljetuksen .
sportsman kirjoitti:Jos sinulla on tarkoituksena minimoida kulut niin mihin oikein tarvitset välittäjää ?
Sinulla on kaksi vaihtoehtoa :
1. Lennät itse paikalle ja ostat auton ja ajat sen kotiin .
2. Ostat junge-stern auton suoraan netin kautta liikkeestä ja pyydät liikettä toimittaman sen finlinesin satamaan Travemundeen .
Sovit itse finlinesin kanssa loppukuljetuksen .
Olisin kyllä aika samoilla linjoilla. Auton ostaminen Saksasta on todella yksinkertaista ja jos ostaa merkkiliikkeestä Junge Sternin niin tavarakin vastaa haluttua. Ei siihen muuta tarvita, kuin auton löytäminen internetistä ja yhteydenotto liikkeeseen. Vaikka et Saksaa osaisi niin kyllä merkkiliikkeessä aina joku löytyy, joka englantia taitaa - tietysti Saksan osaaminen tekee hommasta lasten leikkiä. Jos joku asia Saksassa on helppoa niin se on auton ostaminen.
Aluksi, tiedän että haulla löytyy juttua näistä mutta nuo linkit vanhenee kun yrittäjät tippuu markkinoilta.
Haussa mb-c 204 farkku, diesel, aut, avantg, aj. alle 150 tkm.
Tarvitsisin joko
-tulkkia kaveriksi/ välittäjää tekemään likaisen työn ja toimittamaan auton laivaan saakka
Periaatteena on että kulut minimiin ja parasta palvelua pitäisi olla min kuluilla
Jos haluaa kulut minimiin,kannattaa hakea itse ja ottaa lomareissun kannalta niin ei tarvi hotelli ja olutlaskuista välittää!
Itse haimme kaverin kanssa 2-3kk sitten 2 junge sterne autoa, etsittiin netin kautta mieleiset autot,siinä muuten työmaata,oltiin mersun liikkeisiin yhteydessä netin välityksellä englannin kielellä,varmistettiin kirjeitse ettei ole kolarikorjattuja, ja tingattiin tietysti autoja ja lisäksi piti vaatia vielä talvirenkaat (no saksan kitkat )kuitenkin niillä selvis vaikka täällä oli vielä lumi maassa ja 5päivän rekisteröinti.Hintaa yleensä puottavat sen 500 ekeä koska kilpailu netin takia muutenkin kovaa.ja tietenkin takuukin nostaa hintaa, mutta toivotaan että siitä on hyötyä tämän kahden vuoden aikana. Kun ilmoitat että ostat auton pyytävät lähettämään passikopion,jonka jälkeen lähettävät kauppasopimuksen ja Junge sterne takuupaperit allekirjoitettavaksi,ja kun faksaat paperit allekirjoitettuna,lähettävät autosta laskun jossa kaikki tiedot runkonumerot ym. Maksat laskun ja ilmoitat milloin haet auton,jolloin huoltavat sen ja rekisteröivät ja se on myymälässä valmiina pestynä ja puunattuna sovittuna aikana. Mentiin muuten 0,5h liijan aikaisin sanoivat että olette etuajassa,että menkää kahville auto vielä pesussa! Jos jostain syystä et olekkaan autoon tyytyväinen sinulla on 6 päivää aikaa purkaa kauppa.Junge Sterne autot ovat kyllä ihan uuden veroisia,täydellisesti huollettuja autoja,etten tiedä onko kellään ollut syytä purkaa kauppa,mutta käytäntö sen takia kun yleensä kauppa tehdään auto näkemättä kuvien ja varustelistauksien perusteella.Mentiin Oulusta lentämällä Stutgarttiin ja vuokrattiin lentokentältä auto jolla ajettiin eteläsaksaan missa valitsemamme autot n.100km etisyydellä toisistaan.Ja sitten yli 3000km ajomatka Saksan Tanskan ja Ruotsin läpi haaparannan kautta Ouluun. Auton vuokra ja majoitus saksassa edullista kun varaa yöpaikat ja auton etukäteen.Suurin homma on löytää mieleinen auto,haluamillaan mausteilla,koska niistä ei tarvi maksaa autoveroa,eikä varusteet paljon nosta saksassakaan auton hintaa,täällähän ne tekee kymmeniä tuhansia. Loppu onkin sitten jo lomailua hyvän auton ja oluen merkeissä!
Kiitoksia asiallisista vinkeistä.
Tuo junge sterne tosiaan kutkuttaa, mutta mites on noiden uusien verojen laita?
Tullin sivuille on ilmestynyt huhtikuun verot, eiks nää o jo uudella rossalla?
S212 300 BE A Avantgarde -10
Valmet 602T-80 ****************
EX S204 220 cdi -08
Ex S211 320 cdi A Avantgarde -05
Ex S123 300TD Aut.-80
Ex W124 230 A -89
Ex V 70 -06 D5 Aut
Ex W201 190E 90 Aut.
Ex W210 200 Cdi -01 Automatic Tiptronic
Ex S210 E 230 T Automatic Avantgarde-96
Ex S124 200d-90
Ex Opeleita kymmenittäin
jytäkkä kirjoitti:Kiitoksia asiallisista vinkeistä.
Tuo junge sterne tosiaan kutkuttaa, mutta mites on noiden uusien verojen laita?
Tullin sivuille on ilmestynyt huhtikuun verot, eiks nää o jo uudella rossalla?
Samat päästöveroportaat ne on vanhemmillekin vuosimalleista 2001 lähtien, veroon toki vaikuttaa kai ajokilometritkin. Esimerkiksi -07 n. 170tkm E320/E280 on muutaman satasen molemmin puoliin 9000 euroa. Onneksi varusteet ei näytä vaikuttavan.
Hinnoissa näyttäis tuojilla olevan eroa. Eräskin tapaus jota kyselin kahdelta eli välittäjältä, niin toinen ottaa noin 4000 euroa 9000:n verojenkin plus rahdin päälle extraa siitä, että auto on suomen kilvissä avaimet käteen verotettuna. Verrattuna siihen, että toinen tarkistaa ja rahtaa suomeen 2000 eurolla. Tosin tuohon kalliimpaan saa rahoituksen välittäjältä, halvemmassa pitää olla rahnat itellä järjestettynä.
auto 20000,- saksassa
vero 9000,-
välittäjä A:lle 2000,- / välittäjä B:lle 6000,-
yht. 31 000,- / 35 000,-
jytäkkä kirjoitti:Kiitoksia asiallisista vinkeistä.
Tuo junge sterne tosiaan kutkuttaa, mutta mites on noiden uusien verojen laita?
Tullin sivuille on ilmestynyt huhtikuun verot, eiks nää o jo uudella rossalla?
Kyllä se auto, ketjun 2 ensimmäisellä välittäjällä tulee kotipihalle rahteineen ja kilpiin 1500eurolla,+ostohinta ja verot.jos ei itse halua hakea,Kun tuntuu olevan tuota kalliinpaakin palvelua.
Kannattaa ottaa myös E-malli 212 huomioon haussa, koska ei merkittävää hintaeroa ja C-tulee uusi korimalli ensivuonna ja vaikuttaa varmaan c-mallin hintoihin.
TompSa kirjoitti:Nimenomaan, tossa mun 2000:ssa on kilometrikuluja 700,- kun auto on etelässä ja välittäjälle tulee matkaa sitä tarkistamaan.
Ei nuo ketjun kaksi ensimmäistä välittäjää toimikkaan kuin 100km säteellä Dusseldorfista ja Frankfurdista mutta siellä on kyllä valtava autovalikoima,ja jos ostaa junge sterne auton ei sitä tarvi käydä katsomassa, vaikka olisi ihan etelässä tai pohjoisessa,kyllä se rekalla kulkee kotipihalle! Eikai siinä ole mitään järkeä jos parin tonnin autoa käydään katsomassa 1000 euron edestä!
Tonnilla varmaan saa auton Suomen kilpiin, jos itse ostaa Saksasta ja ajaa sen Suomeen. En käytä välittäjaa Suomessakaan auton ostoon niin en käytä sellaista Saksassakaan. Jos joku maksaa 4000-6000 e tuosta hommasta välittäjälle avaimet käteen periaatteella niin voin alkaa tehdä samaa hommaa 2000-3000 eurolla.
tn62634 kirjoitti:Tonnilla varmaan saa auton Suomen kilpiin, jos itse ostaa Saksasta ja ajaa sen Suomeen. En käytä välittäjaa Suomessakaan auton ostoon niin en käytä sellaista Saksassakaan. Jos joku maksaa 4000-6000 e tuosta hommasta välittäjälle avaimet käteen periaatteella niin voin alkaa tehdä samaa hommaa 2000-3000 eurolla.
Sinähän hinnottelit itses heti ulos,jos ammattivälittäjä toimittaa auton rahteineen (katso kaksi ketjun alkupään välittäjää) 1300eurolla,ei se ole ollenkaan huono homma jos on sen viikon mikä menee hakemiseen esim.töissä,niin välityspalkkiostahan tulee jo varsin edullinen. Maksaa lentolippu,polttoaineet ja majoitus,ansionmenetys,sekä väliaikais rekisteröinti ja vakuutus.
Tätä edullisempi on vaan jos ottaa lomareissuna haun eikä laske todellisia kuluja !
En ihan heti bongannut hintaa, millä noilla alkupään välittäjilla auto on asiakkaan kotipihassa rekisterikilpien välissä. Kolmeen päivään on mahdollista käydä ostamassa auto Suomi-Saksa-Suomi -reissuna.
tn62634 kirjoitti:En ihan heti bongannut hintaa, millä noilla alkupään välittäjilla auto on asiakkaan kotipihassa rekisterikilpien välissä. Kolmeen päivään on mahdollista käydä ostamassa auto Suomi-Saksa-Suomi -reissuna.
Joo sinä oletkin jo melkein naapurissa ,meillä meni täältä jänghältä 5 päivää mutkin,vaikka ajeltiin toista tonnia päivässä!
Tuli tuossa eilen koeajettua yksi 150 tkm ajettu s204 avantgarde joka oli jo uitettu suomeen.
Jarrulevyt oli ihan loppu, tanakassa ruosteessa ja ravisti niin pe%&###sti.
Saako levyt olla loppu noin vähän ajetussa merssissä vai oliko gunther käynyt mittarilla/ lojunut pajalla kolarikorjauksessa useamman kuukauden?
Auto on myynnissä autoliikkeessä, jonkinlaisia huoltodokkareitakin oli en kuitenkaan tulosteista tarkistanut rungonnumeroa.
S212 300 BE A Avantgarde -10
Valmet 602T-80 ****************
EX S204 220 cdi -08
Ex S211 320 cdi A Avantgarde -05
Ex S123 300TD Aut.-80
Ex W124 230 A -89
Ex V 70 -06 D5 Aut
Ex W201 190E 90 Aut.
Ex W210 200 Cdi -01 Automatic Tiptronic
Ex S210 E 230 T Automatic Avantgarde-96
Ex S124 200d-90
Ex Opeleita kymmenittäin
jytäkkä kirjoitti:Tuli tuossa eilen koeajettua yksi 150 tkm ajettu s204 avantgarde joka oli jo uitettu suomeen.
Jarrulevyt oli ihan loppu, tanakassa ruosteessa ja ravisti niin pe%&###sti.
Saako levyt olla loppu noin vähän ajetussa merssissä vai oliko gunther käynyt mittarilla/ lojunut pajalla kolarikorjauksessa useamman kuukauden?
Auto on myynnissä autoliikkeessä, jonkinlaisia huoltodokkareitakin oli en kuitenkaan tulosteista tarkistanut rungonnumeroa.
Kyllähän levyt alkaa olla vaihtokunnossa nuilla kilsoilla,mutteihan ne maksa ihmeitä!Nuissahan on sähköinen huoltokirja josta selviää kilsat ja huoltohistoria, ja jos autoa ei ole huollettu eikai sitä kannata ostaakkaan.
Tukholman Veho,myös hyvä ja helppo ostopaikka,ja hinnat ihan kohtuullisia!
Nyt tällä kertaa vinkkejä ei kaivata enempää, auto löytyikin kotimaasta....
miksi mennä merta edemmäksi kalaan......
S212 300 BE A Avantgarde -10
Valmet 602T-80 ****************
EX S204 220 cdi -08
Ex S211 320 cdi A Avantgarde -05
Ex S123 300TD Aut.-80
Ex W124 230 A -89
Ex V 70 -06 D5 Aut
Ex W201 190E 90 Aut.
Ex W210 200 Cdi -01 Automatic Tiptronic
Ex S210 E 230 T Automatic Avantgarde-96
Ex S124 200d-90
Ex Opeleita kymmenittäin
jytäkkä kirjoitti:Tuli tuossa eilen koeajettua yksi 150 tkm ajettu s204 avantgarde joka oli jo uitettu suomeen.
Jarrulevyt oli ihan loppu, tanakassa ruosteessa ja ravisti niin pe%&###sti.
Saako levyt olla loppu noin vähän ajetussa merssissä vai oliko gunther käynyt mittarilla/ lojunut pajalla kolarikorjauksessa useamman kuukauden?
Auto on myynnissä autoliikkeessä, jonkinlaisia huoltodokkareitakin oli en kuitenkaan tulosteista tarkistanut rungonnumeroa.
Kyllähän levyt alkaa olla vaihtokunnossa nuilla kilsoilla,mutteihan ne maksa ihmeitä!Nuissahan on sähköinen huoltokirja josta selviää kilsat ja huoltohistoria, ja jos autoa ei ole huollettu eikai sitä kannata ostaakkaan.
Tukholman Veho,myös hyvä ja helppo ostopaikka,ja hinnat ihan kohtuullisia!
Onko nämä Ruotsin hinnat kuinka paljon kalliimpia kuin Saksan?
ei paljoa. muutaman prosentin. Mitä etelämpää ruotsista hakee sitä enemmän samat hinnat kuin saksassa. merkkiliikkeestä kun hakee, ero voi olla vähän enemmän. Mutta silti ero on hyvin pieni. Ainoastaan halutun mallin saatavuus on käytännössä se "juttu".
Jotkin pohjoissaksalaiset autokauppiaat esim. myy autojaan ruotsalaisille mobile.de ilmoituksen kautta, ja toimitusmaksut kotiin on tyyliin muutaman satasen skoonen alueella, sisältäen ruotsiin rekisteröinnin.
markoala kirjoitti:Frankfurtin alueella toimii Aspforsit http://www.finnservice.de/" onclick="window.open(this.href);return false;. Edullinen ja kokenut välittäjä.
Voin suositella Finnserviceä, loistava palvelu! Ostin auton Suomesta käsin Mersun merkkiliikkeestä ja Merja Aspfors avusti pitämällä yhteyttä suoraan myyjään useaan otteeseen sekä järjesteli tuontirahdin Suomeen. Merjan kanssa asiointi on täsmällistä, nopeaa ja asiantuntevaa.
Jos joskus tulis ostettua auto Saksasta ensikertalaisena ja ei halua yksin tehdä hommaa niin hyvä tapa ois varmaa esim. http://www.alenius.de/ apua käyttää paikan päällä. Että ite lentää kuitenkin Saksaan ja siellä paikan päällä käyttää Aleniuksen apua