Morjes! Jos sitä uskaltautus ekan kerran kirjotella. Lahdessa vaikuttaa tällänen tenava, paljon on vielä tekemistä että saan mieleisen
Tulkaa ihmeessä turisemaa jos näätte kylillä!
tällänen ihan maltilla laiteltu,,pitää vissiin kans laittaa näytille tosin pientä laittoa vaille valamis.. avantgardemaskin,tummennukset ja speisserit taakse huutelis vielä..
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
ex W201 200e
ex W202 C200 Kompressor
ex W124 230e
ex W203 C200 Kompressor
exW211 220cdi
montsa kirjoitti:[ http://img716.imageshack.us/img716/456/mesedius.jpg ]
Morjes! Jos sitä uskaltautus ekan kerran kirjotella. Lahdessa vaikuttaa tällänen tenava, paljon on vielä tekemistä että saan mieleisen
Tulkaa ihmeessä turisemaa jos näätte kylillä!
Brockin b2, 9x16? Millä kumeilla? Paljonko madallettu? Mankelia näyetty?
montsa kirjoitti:[ http://img716.imageshack.us/img716/456/mesedius.jpg ]
Morjes! Jos sitä uskaltautus ekan kerran kirjotella. Lahdessa vaikuttaa tällänen tenava, paljon on vielä tekemistä että saan mieleisen
Tulkaa ihmeessä turisemaa jos näätte kylillä!
Brockin b2, 9x16? Millä kumeilla? Paljonko madallettu? Mankelia näyetty?
Komee!
Kiitoksia kyllä Brock b2 9x16 et 15 205/40-16 Nankangit. 2 kierrosta jokakulmasta tosin alustaan tulossa muutoksia jotta pääsee hieman alemmaksi ja paremmat jouset + iskarit, taakse vielä 10mm spacerit laitettava jotta samassa linjassa etuvanteiden kanssa. Mankelia en ole näyttänyt vielä ollenkaan , mutta lisää madallattaessa näytettävä reilullakädellä
pari päivitys kuvaa vielä.
pavee kirjoitti:Onko kellään tarkempia kuvia mankeloiduista kaarista tai työselostetta? Onko mankeleita myynnissä, vai omavalmisteisia?
Netistä löytyy ja youtubesta hyvät ohjeet + videota. Valmiita saa ~200€ hintaluokassa ainakin, tainnu olla joskus 130-150€ hintaanki suomessa nettivaraosassa.
Itse tein itelle oman kaupan mankelia vastaavan ja makso 8€ kun piti ostaa se rulla siihen.
tämän näkönen tenava tuli haettua perjantaina en tiiä muiden mielipidettä mutta omasta mielestä ihan fiksun näkönen.. ehkä vielä hitusen matalampi..? rattaat on 235/40 R17 ja alustasta ei oo tietoo mikä on mutta matala ja jäykkä ja pirun hyvä ajaa..
väri on ovela ku auringonpaisteessa kiiltävän sininen, illalla violetti ja yöllä mustan värinen, ja päivän valossa näkyy violetteja ja sinisiä kimalteita maalissa..
että antakaahan omat mielipiteenne tulla julki älkääkä pitäkö mölyjä mahassa..
Ex BMW E21 315 1.8 -82
Ex NISSAN Sunny 1.6i -89
Ex MAZDA 626 Sport Saloon 2.0i -90
Ex BMW E30 318 1.8 -86
Ex DATSUN 150Y 1.5 -82
Ex FORD Escort GT 1.6i -90
Ex LADA 1500 1.6i -95
Ex TOYOTA Corolla 1.3i -91
Ex NISSAN Primera 2.0i -91
Ex HONDA Accord 2.0i -90
Ex BMW E36 318 1.8i -91
Ex MERCEDES-BENZ 200D 2.0 -91
Ex VOLKSWAGEN Passat 1.8 -91
Ex VOLVO 740 2.3 -87
Ex HONDA Civic 1.5i -92
Ex OPEL Omega 2.5 V6 -95
Ex BMW E36 320 2.0i -92
Ex VOLKSWAGEN Vento 1.8i -92
Ex MERCEDES-BENZ 180C 2.0i -94
Ex VOLVO S80 2.5 TDI -00
Ex BMW 316 1.6i -91
Omasta mielestä noi tummennetut vilkut ei toimi yhtään. Kirkkaat sopis paaaaljon paremmin. Takavalotkin näyttää vähän tyhmiltä tummassa autossa. Vanteetkin on ihan makuasia.
Kokonaisuutena ihan Ok, vaikka jotenki tulee sellanen "teinituning" fiilis. Toisaalta oma maku on hillitty, orkkista kunnioitta herrasmiestyyli.
pavee kirjoitti:Omasta mielestä noi tummennetut vilkut ei toimi yhtään. Kirkkaat sopis paaaaljon paremmin. Takavalotkin näyttää vähän tyhmiltä tummassa autossa. Vanteetkin on ihan makuasia.
Kokonaisuutena ihan Ok, vaikka jotenki tulee sellanen "teinituning" fiilis. Toisaalta oma maku on hillitty, orkkista kunnioitta herrasmiestyyli.
On niitä rumempiakin liikenteessä!
Hyvin pitkälle samallla linjalla, maalat maskista säleikön mustaksi, kromirivat jokatoiseen että yhteensä 5 poikittaisripaa, tilaat uudet kilvet ja samalla ku ruuvaat entiset pois niin heität ne rosterilaput sieltä kilpien alta kauvas, kirkkaat vilkut, koukku pois ja sen jälkeen näyttääki jo huomattavasti paremmalta!!
no joo, ehkä kirkkaat vilkut toimis eessä paremmin ja takavalot tummat takavalot sopii mun mielestä paremmin kuin orkkis valot, vaikkakin ovat hiukan liian tummat.. kuitenkin ostin tämän vasta 2 päivää sitten niin ei ole kerennyt oikeen mitään vielä tekeen.. ja koukkua pitää kahtoo ku kuitenki ihan hyödyllinen olla olemassa..
Ex BMW E21 315 1.8 -82
Ex NISSAN Sunny 1.6i -89
Ex MAZDA 626 Sport Saloon 2.0i -90
Ex BMW E30 318 1.8 -86
Ex DATSUN 150Y 1.5 -82
Ex FORD Escort GT 1.6i -90
Ex LADA 1500 1.6i -95
Ex TOYOTA Corolla 1.3i -91
Ex NISSAN Primera 2.0i -91
Ex HONDA Accord 2.0i -90
Ex BMW E36 318 1.8i -91
Ex MERCEDES-BENZ 200D 2.0 -91
Ex VOLKSWAGEN Passat 1.8 -91
Ex VOLVO 740 2.3 -87
Ex HONDA Civic 1.5i -92
Ex OPEL Omega 2.5 V6 -95
Ex BMW E36 320 2.0i -92
Ex VOLKSWAGEN Vento 1.8i -92
Ex MERCEDES-BENZ 180C 2.0i -94
Ex VOLVO S80 2.5 TDI -00
Ex BMW 316 1.6i -91
ihan hyvältähän toi näyttää, mutta alemmaksihan sitä pitäisi saada reilusti
Ex BMW E21 315 1.8 -82
Ex NISSAN Sunny 1.6i -89
Ex MAZDA 626 Sport Saloon 2.0i -90
Ex BMW E30 318 1.8 -86
Ex DATSUN 150Y 1.5 -82
Ex FORD Escort GT 1.6i -90
Ex LADA 1500 1.6i -95
Ex TOYOTA Corolla 1.3i -91
Ex NISSAN Primera 2.0i -91
Ex HONDA Accord 2.0i -90
Ex BMW E36 318 1.8i -91
Ex MERCEDES-BENZ 200D 2.0 -91
Ex VOLKSWAGEN Passat 1.8 -91
Ex VOLVO 740 2.3 -87
Ex HONDA Civic 1.5i -92
Ex OPEL Omega 2.5 V6 -95
Ex BMW E36 320 2.0i -92
Ex VOLKSWAGEN Vento 1.8i -92
Ex MERCEDES-BENZ 180C 2.0i -94
Ex VOLVO S80 2.5 TDI -00
Ex BMW 316 1.6i -91
Ootteko tehny jotain muutoksia pakoputken kiinnityksiin tontituksenjälkeen? Ajaa vähänkin huonomalla tiellä, niin raapii putki kiinni vähän väliä, varsinkin jos on useempi kyydissä. Tossa jussina käytiin kaverin mökillä, kilometrin hiekkatiellä raapas n. 30 kertaa katalysaattoriin maa.. Eikä auto oo ees vielä kunnolla tontissa, 9x16 vanteet, 205/45 kumit. Sportline alusta, laikattu joka nurkasta 1 kierr. Ei oo vielä ees kaaria mankeloitu, tekis mieli mankeloida ne ja laskee vielä lisää.. Mutta jos toi raapiminen vaan pahenee entisestään niin täytyy miettiä vähän uudestaan..
onko se katalysaattori keskellä pohjaa ja pohjan matalin osa ? jokatapauksessa se kannattaa siirtää sieltä pohjasta sinne pakosarjan juureen lähemmäs konetta niin on suojemmassa ja lämpeääki nopeampaa ja kuumempana ku käy niin ei karstakaan jää asumaan sinne, jos diesel auto niin tyhjentääkkin voi huoletta
PS:vakio sportline alusta ja kolmesti raapas katti eilis illan aikana, ihan vaan koska keskellä pohjaa ja pohjan matalin osa, ottaa tosi herkästi.
pavee kirjoitti:Ootteko tehny jotain muutoksia pakoputken kiinnityksiin tontituksenjälkeen? Ajaa vähänkin huonomalla tiellä, niin raapii putki kiinni vähän väliä, varsinkin jos on useempi kyydissä. Tossa jussina käytiin kaverin mökillä, kilometrin hiekkatiellä raapas n. 30 kertaa katalysaattoriin maa.. Eikä auto oo ees vielä kunnolla tontissa, 9x16 vanteet, 205/45 kumit. Sportline alusta, laikattu joka nurkasta 1 kierr. Ei oo vielä ees kaaria mankeloitu, tekis mieli mankeloida ne ja laskee vielä lisää.. Mutta jos toi raapiminen vaan pahenee entisestään niin täytyy miettiä vähän uudestaan..
Ps. Ei roiku putki, kiinnikkeet ehjät jne.
Pakotin pakoputkipannoilla sitä kattia ylöspäin omassa, voin laittaa kuvia kuhan kerkiän ottaa auton ylös sunmuuta. Tosin raapii vieläkin ja matalin kohta, specsit on 2 kiekkaa jokanurkasta ja matalimmat yläkumit sekä 9x16 205/40 Nankaaneilla.
Täytyypi varmaan laittaa katinkorvausputki ku suojapelti on jo katin muotonen ja kulunu puhki kohta näyttäs kattiki puhkeevan
Laitettaan muutamat kuvatukset nyt omastakin kerta tuli oikein pesastua kunnolla. Tällasella on puolisentoista vuotta tullut nyt ajeltua:
Vanteina RIAL:n valmistamat jotkut SLK:n vanteet 7,5x16", edessä 195/50 ja takana 205/50 kumekset. Olis voinut eteenki laittaa 205 leviät... Takapää vakiokorkeudessa, edessä 2.5DT:n -40mm jouset joista laikattu 1 kierros ja ykkösen säätögummit. Takana KYB:n AGX -iskarit ja edessä Bilsteinin Sprintit ja W124 420E vakaaja. Jämpti ajaa ja maavaraakin löytyy.
W108 remontissa
204.203 C250 CDI T -13
176.042 A180 -13
ex 203.207 C200 CDI T -07
ex 201.024 190E -89
Tommonen on oma käyttöauto! Autossa cossun penkit paitsi kuskilla jonku uudemman mesen recaro. Avari maski tulossa ja tummat valot pitäs taakse laittaa ym ym. Eli kesken on niinku aina! Onko kellään tän auton historiasta tietoo?
Viimeksi muokannut ++++++, La 16.02.2013 13:07. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
W211 320cdi, w211 270cdi, W903 316, 2x 300tdt s124, w110 67vm + paljon muita
Kai sitä pitää omastakin laittaa, vaikka on melkein alkuperäiskunnossa.. Alustasarja löytyy, ta-technixin 60/45, matalimmat jousikumit ja rälläkkää näytetty, madallusta tällä hetkellä 65/75. Vanteisiin tulee muutosta lähiaikoina, toivottavasti...
Ja alaspäin tullaan luultavasti laskemaan niin paljon kun kaaret antaa periksi kun saa uudet vanteet !
-JSK- kirjoitti:... jarppijeij, millainen vanne/rengas yhdistelmä tarkemmin alla?....
[
Eesä 9x17 et joku kahenkympin nurkilla ja kumena 215/35
Takana 9.5x17 et 17 ja kumena 225/35
eikö ota mihinkää ja pystyy harrastamaan?? en nyt justihin jaksa muistaa mitä itellä on rengastuksena ja löytyy pirssi kun selaa taaksepäin mut tällähetkellä melko ajamaton auto, kai se sit jothuu vaan iskareista ja jousista
2.5L 20v pikkukopassa 423/688= 12.8sek. Vähä sutii joskus