Perjantai iltaa. uus jäsen päätti aloittaa mersuvehkeilyn myös täällä netin puolella. ja sitten kysymyksiin;
-pitäisi etuovet irrottaa, onko kojelaudan alla jokin liitin josta katkeaa koko johtosarja vai puranko ovipahvin alta liitin kerrallaa. on airbägit ovissa.
-tarvike lokasuojat ilmaantu tallille ja mietin että vetäisinkö sisäpuolelle varastomaalin päälle happopohjan, sinkkisprayn vai kotelomassan (noita litkuja löytyy hyllystä) en jaksa nähdä vaivaa ja hioa pellille.
-eikös oikean etupyörän luota löytyvä tasonsäätö taaki säädä valoojen korkeutta?
-ja hehku tietenkin ollut pimeänä jonkun aikaa ja nyt sitä aloitin irrottelemaan, jenga pyöri loppuun asti mutta olisiko niin karstassa että tahmaa pahasti eikä nouse reiästä ylös. luikuvasaran siihen saisin varmaan tarttumaan, mutta onkohan aiheellinen pelko kun pelkään että karsta nöölit tipahtaa männän päälle
ja autohan on 300td varmari avantgarde -99
muutama väyrystekninen kysymys
Re: muutama väyrystekninen kysymys
Karhenna varastomaali sitten happoväri ,pohjaväri ,pintaväri jotain alkydia vaikka ja sitten vasta massaa tai kotelo ainetta.
Happo varmistaa tartunnan,pohja ruosteen,pintaväri sen ettei kosteus pääse ja kotelo aine tuplaa sen kosteuden tunkeutumisen.
Itse tekisin näin ja sehän on sama kaava kuin pinta maalatessakin.
Happo varmistaa tartunnan,pohja ruosteen,pintaväri sen ettei kosteus pääse ja kotelo aine tuplaa sen kosteuden tunkeutumisen.
Itse tekisin näin ja sehän on sama kaava kuin pinta maalatessakin.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
Re: muutama väyrystekninen kysymys
Happomaali (ja sinkkimaali) menee vähän hukkaan siinä varastomaalin päällä, pahimmillaan se kuorii sen varastomaalin pois ja ne kun on tarkoitettu juurikin kiinni metalliin. Mitä itse noita tarvikepeltejä olen ihmetellyt, niin niissä on ollut alkavaa ruostetta siellä varastomaalin alla, sikäli nuo on hankalia, ellei ole käytössä laitetta, jolla putsaa ihan peltipuhtaaksi. Tosin onhan se vähän hifistelyäkin koittaa tehdä siitä ikuista.
Lisää tietoa: www.skg.fi