Moi.
Otsikon mukaista 2001 bensa S:ää kävin kokeilemassa. Muutama juttu jäi mietittämään, löytyisikö apuja:
- kun airmatic nappia painelee, pitäisikö jotain muuta 'selkeästi' havaittavaa tapahtua kuin punaiset ledit siinä syttyy/sammuu ja näyttöön tulee ilmoitus. Pitäisikö esim. tason selkeästi muuttua jne. Pikaisella koeajolla en oikein mitään havainnut.
- moottori ravisti jonkin verran tyhjäkäynnillä, sekä kylmänä että kuumana. Kertookohan se mahdollisesti jostain??
- naviin ei ollut levyä. Saako tuohon vielä ajantasalla olevat kartat, järkihintaan?
- ei taida saada mitään vikalogeja/diagnostiikkaa näytölle? Star ainoa vaihtoehto?
T.niko
W220 S320 kysymyksiä koeajosta
Re: W220 S320 kysymyksiä koeajosta
Helpoin viedä *.rin piuhan päähän niin sillä näkee nuo jutut kyllä onko vikaa
Mitään "näistä mersuista ymmärrä", mutta *.rilla on selvitty ja autettu muitakin 
Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan

Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan
Re: W220 S320 kysymyksiä koeajosta
Omistan samanlaisen auton tosin vm. 2000.
Kyllä jousituksen jäykyyden eri asetuksilla huomaa selvästi.
- kun valot ei pala katkaismessa on jousitus mukavuus asennossa (comfort) jousitus on mukavan pehmeä
- yksivalo palaa niin on vähän jäykempi
- kaikki 2 valoa palaa niin on jäykin (sport) asetus ja on tosiaan jäykkä
Mitään ilmoitus ei valtintojen välillä kyllä ilmesty näytöön katkaisijan merkkivalot kertoo mikä asetus on valittu.
Sitten on vielä se erillinen katkaisin jolla saa maavaraa nostettua tilapäisesti esim. Mökkitiellä sen kytkennästä tulee kyllä ilmoitus mittariston näyttöön.
Mottori pitää kyllä käydä ravistelematta ja änettömästi niin kylmänä kuin kuumanakin. Omassa oli ostaessani vaihteiston kumityyny rikki ja se kyllä ravisteli kylmänä talvella kun kylmästä käynisti. Kumin vaihdon jälkeen oireet katosi.
Kyllä jousituksen jäykyyden eri asetuksilla huomaa selvästi.
- kun valot ei pala katkaismessa on jousitus mukavuus asennossa (comfort) jousitus on mukavan pehmeä
- yksivalo palaa niin on vähän jäykempi
- kaikki 2 valoa palaa niin on jäykin (sport) asetus ja on tosiaan jäykkä
Mitään ilmoitus ei valtintojen välillä kyllä ilmesty näytöön katkaisijan merkkivalot kertoo mikä asetus on valittu.
Sitten on vielä se erillinen katkaisin jolla saa maavaraa nostettua tilapäisesti esim. Mökkitiellä sen kytkennästä tulee kyllä ilmoitus mittariston näyttöön.
Mottori pitää kyllä käydä ravistelematta ja änettömästi niin kylmänä kuin kuumanakin. Omassa oli ostaessani vaihteiston kumityyny rikki ja se kyllä ravisteli kylmänä talvella kun kylmästä käynisti. Kumin vaihdon jälkeen oireet katosi.
W114 250CE -70
W221 S350 Lang -06
W212 E350cdi -10
H-D Road King -98
+ ex Mersuja 30+
W221 S350 Lang -06
W212 E350cdi -10
H-D Road King -98
+ ex Mersuja 30+
Re: W220 S320 kysymyksiä koeajosta
Ja sinne Staariin kannattaa mennä ennen auton ostoa, ettei tule ylläripylläreitä..arska10 kirjoitti:Helpoin viedä *.rin piuhan päähän niin sillä näkee nuo jutut kyllä onko vikaa

Ässäänkin saa mahtumaan uskomattomattoman kalliita vikoja.
w220 S320 -99
Ford Escort Turnier -82 (MR)
Lincoln Continental Mark V Coupe Cartier Edition -77 (MR)
ex-w210 200cdi -00
ex-w124 200D -92
ex-w114 250 -76
ex-c107 450SLC -74 (MR)
Ford Escort Turnier -82 (MR)
Lincoln Continental Mark V Coupe Cartier Edition -77 (MR)
ex-w210 200cdi -00
ex-w124 200D -92
ex-w114 250 -76
ex-c107 450SLC -74 (MR)