Eli kyseessä siis -90 mallinen "automaatti" ilmastoinnilla varustattu kakkosnelonen, jossa vaivana ilmastoinnin hetken pyörittyä lievä röökin/sukan haju
Systeemi on vasta täytetty ja uudet R134A:t pyörii myllyssä. Kylmääki tulee niin maar perusteellisesti
Lämpimällä puolella ei siis mitään ylimääräisiä haisuja ole.
Mistäpäin jotain desinfiontitököttiä olisi paras alkaa sinne kylmäkennolle laittelemaan?
raitisilmasuodatinta laite ei tietääkseni sisällä laisinkaan.
Joku viisaampi ilmastointiasentaja, kertoi joskus, että ilmastointi pitäisi sammuttaa aina hieman ennen kun lopettaa ajamisen. No syy siihen on se, että ilmastoinnin/lämppärin kennostoon tulee kondesio vettä ja aikaa myöten siihen tulee hometta, yms.
Eli ilmastointi, pikkasen ennen ajon loppumista pois päältä, niin kondesio vesi kuivaa ja hometta ei pääse syntymään.
Toiseelta en kyllä itse ole koskaan tehnyt niin, mutta ehkä jannu puhui ihan asiaa
Vielä parempi kun tempaisee kuumalle puhalluksen.
Tosikai tuo on mutta kukaan ei kyllä ota viilennystä pois ennen pysähdystä.
Helpompi putsata kenno noilla aineilla jos tulee ongelmia ilmanlaadun kanssa.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
Taisi olla ilmastoinnin kenno eli höyrystin.Vaan joutuu purkamaan kojelaudan.Itse tein kyseisen vaihdon omaani eikä ihan pikkujuttu.Samalla vaihtui uusi lämmityslaitteen kennokin.
w124 200d -87
w202 220d aut-98
w124 e300tdt aut-95
w124 e250d aut-94
Viimeinen mersu tehtiin vuonna -95
juuri näin
itse tykkäsin raikastimesta, joka asennettiin suodattimen alapintaan
sieltä haihtui pikkuhiljaa. Aine oli valeo bioclip, mutta ei tunnu enää löytyvän http://www.valeoservice.com/html/china/ ... 7A12C.html
tilataanko kiinasta?
hyvänä ennaltaehkäisevänä toimintana on economy asento laittaa ennen perille tuloa. Kuivaa kennoa
Onpas metka peli tuo valeon keksintö
Täytyy nyt eka koittaa manuaalisesti myrkyttää enimpiä pois sieltä kennosta käryämästä, jossei se meinaa tepsiä niin joku kiinanpojan ihmelaite sinne pitää laittaa
V
felmit kirjoitti:
Karst4 kirjoitti:Kertokaas nyt viisaammat että onko se ensimmäisenä sieltä pyyhkijän alta vastaantuleva kenno nyt se ilmastoinnin kenno?
juuri näin
itse tykkäsin raikastimesta, joka asennettiin suodattimen alapintaan
sieltä haihtui pikkuhiljaa. Aine oli valeo bioclip, mutta ei tunnu enää löytyvän http://www.valeoservice.com/html/china/ ... 7A12C.html
tilataanko kiinasta?
hyvänä ennaltaehkäisevänä toimintana on economy asento laittaa ennen perille tuloa. Kuivaa kennoa