w210 290td
w210 290td
kyseessä on siis w210 290td. tänään kävi tässä niin että kun tulin ajosta ja ja sammutin auton, auto oli sammuksissa noin puoli tuntia niin sen jälkeen ei meinannu millään saaha autoa enään käyntiin sai sahata kauan aikaa ennen kuin hörähti, ideoita mistä lähteä vikaa etsimään
Re: w210 290td
Olisi hyvä että kaikkiin kysymyksiin vastataan eli sulla epäilisin että o-renkaat vuotaa ilmaa järjestelmään eli katsopa käynnistettäessä kulkeeko ilmaa putkissa.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
Re: w210 290td
katoin ne ja ei ollu vika siinä, jostain syystä puhistaja tyhjenee ihan tyhjäksi kun seisoo yön yli. Tietääköhän joku että missä siellä on takasin isku venttiili
Re: w210 290td
Sähköinen pumppu ja niistä pettää ekaksi toi siirtopumppu ja sen huomaa kun suotin tyhjenee yössä.Voihan sinne tulevaan putkeen laittaa erillisen takaiskun ja jotkut on laittaneet suoraan sähköisen siirtopumpun.
Itse siirtopumpussahan on takaiskuventtiilit .
Taisi vaan olla omansa siirto pumppu olla järjettömän kallis,katso netti myynnistä esim.kl-osat /merteil
Toisekseen jossakin mitä laitoin niin kun esim.suuttimien paluu putkin letku vuosi ilmaa niin suotin hieman tyhjäksi ja ei käyntiin mutta auto oli monivena diesel ja siihen myös vaikuttaa millä tavalla kulkee putkisto.
Itse siirtopumpussahan on takaiskuventtiilit .
Taisi vaan olla omansa siirto pumppu olla järjettömän kallis,katso netti myynnistä esim.kl-osat /merteil
Toisekseen jossakin mitä laitoin niin kun esim.suuttimien paluu putkin letku vuosi ilmaa niin suotin hieman tyhjäksi ja ei käyntiin mutta auto oli monivena diesel ja siihen myös vaikuttaa millä tavalla kulkee putkisto.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
Re: w210 290td
Ilmaa se vuotaa jostain systeemiin jos se suodin oikeasti tyhjenee.
Tosin ne on enemmän lucaksen vaivoja mutta mahdollisia tottakai muissakin.
Tosin ne on enemmän lucaksen vaivoja mutta mahdollisia tottakai muissakin.
Re: w210 290td
ei ole löytynyt vikaa eikä auto ole enään temppuillu sen jälkeen no pitää tutkia sitten jos alkaa taas oireilemaan
Re: w210 290td
Kyseessä niin ikään w210 290td vm. -97 ja ongelma on, että kylmänä lähtee hyvin käyntiin, mutta lämpimänä saa sahata melko pitkään ennen kuin hörähtää käyntiin. Muuten toimii aivan normaalisti.
Jäi tuosta aloittajan viestistä vähän epäselväksi, että miten hänellä oli kylmänä käynnistymisen laita. Voiko esim. ilmavaivat aiheuttaa vain lämpimänä huonon käynnistymisen? Vai onko mahdollisesti joku anturi ongelma?
Jäi tuosta aloittajan viestistä vähän epäselväksi, että miten hänellä oli kylmänä käynnistymisen laita. Voiko esim. ilmavaivat aiheuttaa vain lämpimänä huonon käynnistymisen? Vai onko mahdollisesti joku anturi ongelma?
Re: w210 290td
Kesäkelillä ilmavaivat ei mielestäni haittaa pätkääkään mutta ne kannattaa hoitaa pois talveksi
. Mitäs siellä on sähköisiä paikkoja joita haistellaan? Ahtoputkes map anturi ja lämpötila tunnistin tai sitten immu, yhdes suuttimes sähkö, kaasupolkimen sähköpotikka, pumpulla sähköt, ecu, jne.
Aika moni saanu vikoja selville kun on tarkistanu kaikki sähköjohdot tai käyttäny staris.

Aika moni saanu vikoja selville kun on tarkistanu kaikki sähköjohdot tai käyttäny staris.