moi,
missä vika ja onko korjatavissa kun pakki oikuttelee W124 mutta muuten ei huomautettavaa....
automaatin laatikko
automaatin laatikko
markku
Re: automaatin laatikko
Tottakai se korjattavissa on. Loota vaan pois ja auki.
W211 4.0 CDI / om628
W124 3.0 TurboD / om606, Herlevin 8mm, schwitzer s3b, 722.3 by Siekkinen yms.
W202 2.5 TurboD / om605
W201 2.6E / m103
W124 3.0 TurboD / om606, Herlevin 8mm, schwitzer s3b, 722.3 by Siekkinen yms.
W202 2.5 TurboD / om605
W201 2.6E / m103
Re: automaatin laatikko
yleensä tuon tekee se perusvika 722.3/722.4 laatikossa, eli pakinmännän tiivistevika... halpa (halvat osat), mutta kovatöinen korjata, kun pitää napata laatikko irti ja hieman purkaa sitä...faunis kirjoitti:moi,
missä vika ja onko korjatavissa kun pakki oikuttelee W124 mutta muuten ei huomautettavaa....
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."