Hei...Omistan 280c mesen v-94...Olisko mahdollista siihen saada remmiahdin/ahdin kuinka helposti ja millä rahalla noin ku tuntus että kaipais lisäpotkua...
-Autolla on rullattu 260tkm eli jos autoa ahtaa niin kannattaako tehdä isompaa kone remonttia jo vai kestääkö viä???
-Auto toimii muuten aivan moitteetta eli olis vain tarves saada lisätehoja vähän...
-Mistä kannattas lähteä liikenteeseen???Vai onko muita tapoja saada Lisäpotkua???
W202 280 ahtaminen mutkalla/remmiahtimella???
-
- Uusi tuttavuus
- Viestit: 1
- Liittynyt: Pe 15.06.2012 22:16
Re: W202 280 ahtaminen mutkalla/remmiahtimella???
Ehkä kannattaa tutustua aluksi vaikka tähän topiikkiin tai moniin vastaaviin, tarkoitus kaiketi pitää auto kilvissä: http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 75&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;
Onnistuu siirtämällä kaiken tekniikan valmiiksi ahdetusta W202/C 230 mallista. Tekniikan voi toki tuoda maahan verovapaasti ja sitten alkaa tekniikan vaihtojumpan, mutta jotenkin tuntuu, että kätevämpää olisi ostaa suoraan kilpiin se valmiiksi ahdettu auto. Semmoisen kun saa nettiautostakin neljällä tonnilla ja sitten jää vielä se alkuperäinen auto myyntiin.
Yksi vaihtoehto olisi, jos löytää kompressoritekniikalla olevan kolaroidun auton, jossa kuitenkin tekniikka on vielä ehjä, niin siitä sitten moottori, laatikko ja perä vetareineen ja jarruineen *) paikalleen ja muutoskatsastamaan. Prosentteja tulee otteeseen, mutta ei kai se haittaa.
*) jos niissä nyt on eroa...
Onnistuu siirtämällä kaiken tekniikan valmiiksi ahdetusta W202/C 230 mallista. Tekniikan voi toki tuoda maahan verovapaasti ja sitten alkaa tekniikan vaihtojumpan, mutta jotenkin tuntuu, että kätevämpää olisi ostaa suoraan kilpiin se valmiiksi ahdettu auto. Semmoisen kun saa nettiautostakin neljällä tonnilla ja sitten jää vielä se alkuperäinen auto myyntiin.
Yksi vaihtoehto olisi, jos löytää kompressoritekniikalla olevan kolaroidun auton, jossa kuitenkin tekniikka on vielä ehjä, niin siitä sitten moottori, laatikko ja perä vetareineen ja jarruineen *) paikalleen ja muutoskatsastamaan. Prosentteja tulee otteeseen, mutta ei kai se haittaa.
*) jos niissä nyt on eroa...
Lisää tietoa: www.skg.fi
Re: W202 280 ahtaminen mutkalla/remmiahtimella???
Veskolan ehdotus myynnistä ja uuden hankkimisesta on hyvä vaihtoehto. Tehokkaampia W202-malleja löytyy kasikoneella ja tietysti C36 AMG. W203-sarjassa löytyy tehokkaita V6-koneisia, huippuina C32 AMG. Tuon C230 K-malli on teholtaan samanveroinen tuon C280-mallin kanssa, joten vaihto ei taida kannattaa.
tomant
tomant
Kiihdytin 190E 201.024
1,951 - 13,077 / 171,51
Käyttöautot C180 203.035, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edellinen C200 202.020

Käyttöautot C180 203.035, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edellinen C200 202.020
Re: W202 280 ahtaminen mutkalla/remmiahtimella???
Niin joo, en edes huomannut että tämä alkuperäinen oli jo vähän tehokkaampi
ajattelin sen olevan jokin ahtamaton parilitrainen...
...eli mitään halpaa konstia ei taida olla...

...eli mitään halpaa konstia ei taida olla...
Lisää tietoa: www.skg.fi
Re: W202 280 ahtaminen mutkalla/remmiahtimella???
Eiköhän tuo suurempi koneremontti tohtisi jo tehdä 260tkm rullattuun koneeseen.. Eipä noita asioita kannata jättää arvelun varaan.. 

Mercedes benz W124 250D Ambulance
Mercedes Benz W124 200E
Moottorin virittäminen on onnistunut jos teho ei laske yli 30%
Mercedes Benz W124 200E
Moottorin virittäminen on onnistunut jos teho ei laske yli 30%