Mistä jousenpuristin w123:seen Päijät-Hämeessä?

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Jori Ravantti
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viesti:

Mistä jousenpuristin w123:seen Päijät-Hämeessä?

Viesti Kirjoittaja Jori Ravantti »

On etujousi poikki ja ne tulee tietenkin vaihtaa. Yksi vaihtoehto on viedä korjaamolla esim. Venetmäelle Viialaan, jonne on matkaa ja toinen vaihtoehto on ostaa itselle kunnollinen puristin kun jousilla on taipumus katkeilla. Myös Naukkarisen korjaamolla Lahdessa Hirsimetsäntiellä oli ainakin ennen hyvä puristin - mahtaako tehdä vielä näitä hommia?

Netistä Googlaamalla tulee selväksi, että jotkut on hommannut Bilteman puristimen parinsadan euron hintaluokassa ja Klann taitaa olla kanssa hyvä vaihtoehto:
http://www.virtasenkauppa.fi/tuote/6300 ... tin--klann" onclick="window.open(this.href);return false;

Omatekemä kierretankoon ja lattoihin perustuva puristin ei enää huvita koska siinä oli liika tuotekehitettävää.

Itse olen täällä Päijät-Hämeessä, tulee myös mieleen onko kellään käytettynä myytävänä laadukasta tehdastekoista puristinta järkevällä hinnalla? :?:
jaakko.putkisaari
Mersumies
Mersumies

Re: Mistä jousenpuristin w123:seen Päijät-Hämeessä?

Viesti Kirjoittaja jaakko.putkisaari »

Jos mistään läheltä et löydä/saa lainaksi,niin tuo Bilteman satsi on harrastajalle asiallinen peli noihin jousijumppiin!
Onhan tuo aikalailla Klannin kopio,itse tuolla Bilteman puristimella vaihtanut 123,124 ja 126 niin etu kuin takajousia ja hyvin on toiminut ja onpa noi olleet kohtuu ahkerassa lainakäytössäkin lähialueen Foorumilaisillakin ja kaikki ovat saaneet jousensa vaihdettua,joten kyllä harraste käyttöön noita voi suositella!
Jaakko.P

Ja näillä mennään.
123 230e 82
124 300ce 88
124 230e 89
124 200e 92
Vastaa Viestiin